Tuesday, 23 April 2024, 22:02

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

     Μύλος των ξωτικών: «Χριστούγεννα στη Χώρα των Θαυμάτων»!

    Μύλος των ξωτικών: «Χριστούγεννα στη Χώρα των Θαυμάτων»!

    Το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας, η γιορτή της χαράς, του χαμόγελου, της αισιοδοξίας, μέσα από ένα πανέμορφο παραμύθι, διοργανώνεται και φέτος στα Τρίκαλα.

    Ο 11ος Μύλος των Ξωτικών ανοίγει φέτος τις πύλες του και περιμένει τους/τις
    εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες/τριες, καθώς  «ήρθε η ώρα να ξανανιώσουμε παιδιά, μετά τα όσα ζήσαμε και βιώνουμε», όπως τόνισε ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης
    Παπαστεργίου.

    Σε συνέντευξη Τύπου το πρωί της Τρίτης 11 Οκτωβρίου 2022 ανακοινώθηκε

    το φετινό θέμα:«Χριστούγεννα στη Χώρα των Θαυμάτων».​

    Και ανέφερε ο κ. Παπαστεργίου ότι «ζούμε τον Μύλο όπως παλιά, παραμυθένιο», που θα πραγματοποιείται «σε υπερβατική χώρα που υπάρχει στη φαντασία όλων των παιδιών».

    Ενας Μύλος των Ξωτικών «λαμπερός, μαγικός, μαγευτικός, διαφορετικός», τόνισε.​

    Ο πρόεδρος της e-trikala ΑΕ Γιάννης Κωτούλας έδωσε έμφαση στην έννοια της λέξης «νέο»:«Νέα χρονιά, νέο θέμα, νέα διακόσμηση, νέα χωροταξία, νέα διαδρομή», επεσήμανε, στο «μεγαλύτερο, ασφαλέστερο, πιο φωτεινό, χριστουγεννιάτικο πάρκο της χώρας».​

     Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μιχάλης Λάππας αναφέρθηκε στις παράλληλες δράσεις που προγραμματίζονται για φέτος στο κέντρο της πόλης και στις γειτονιές, επισημαίνοντας ότι «προχωρούμε σε αποκέντρωση σε πολιτιστικούς χώρους», με πλήρη συνεργασία και άνοιγμα χώρων πολιτισμού.​

    Ο δε διευθύνων σύμβουλος της e-trikala ΑΕ ΟΔ. Ράπτης έδωσε το στίγμα για τις φετινές δράσεις, τονίζοντας ότι ουσιαστικά το 2022 πραγματοποιούνται οι επετειακές γιορτές, που δεν επέτρεψε η πανδημία να υλοποιηθούν. Ευχαρίστησε, δε, όλα τα μέλη της ομάδας της οργανωτικής επιτροπής και της e-trikala που εργάζονται πυρετωδώς για τη μεγάλη γιορτή.

    Συνεργασία με επιχειρήσεις και τοπικά προϊόντα

    Οι κ. Παπαστεργίου και Κωτούλας αναφέρθηκε συγκεκριμένα​

    - στη συνεργασία ανάμεσα σε πολίτες, επιχειρηματίες και οργανωτική επιτροπή, για τη

    βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών​

    - στη (και φέτος) πραγματοποίηση συνάντησης με τους επιχειρηματίες (εστίασης,

    τουρισμού για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των επισκεπτών και φιλοξενούμενων​

    - στη δημιουργία «Κάρτας Εστιατορίου» τοπικών προϊόντων που θα προσφέρονται στους επισκέπτες.

    ​Παράλληλες δράσεις - πολιτισμός​

    Οπως τόνισε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μιχ. Λάππας, φέτος​

    - Ανοίγουν και φέτος τα Μουσεία: ​

    1. Κατσικογάννη (τουλάχιστον κάθε Σαββατοκύριακο), ​

     

    1. Τσιτσάνη (το πλέον γνωστό, λειτουργεί με μέγιστη επιτυχία και υλοποιεί καθημερινές εκδηλώσεις δράσεις) ​
    1. Λαογραφικό (ανακαινισμένο) με έκθεση για τη Μικρασιατική Καταστροφή​

    - Δημιουργείται πολιτιστική διαδρομή: ​

    Η διαδρομή Λαογραφικό μουσείο – Στέγη Τεχνών Ιδρύματος Λεωνίδα Μακρή, ιατρού

    – Μουσείο Τσιτσάνη – Κουρσούν Τζαμί, όπου λειτουργούν ή ετοιμάζονται εκθέσεις.​

    - Στις γειτονιές και στους πεζοδρόμους μουσικά σχήματα της πόλης και σχήματα από

    ομάδες μαθητών/τριών θα δίνουν το χριστουγεννιάτικο κλίμα στην πόλη​

    - Ενεργοποιούνται σχήματα χορού, προκειμένου να ενταχθούν στο πρόγραμμα εκδηλώσεων εντός πόλης​.

    - Η Δημοτική Φιλαρμονική αναλαμβάνει πιο ενεργό ρόλο, με μουσική στους δρόμους της πόλης ​

    - Προγραμματίζονται, βραδινός αγώνας δρόμου και χριστουγεννιάτικες ποδηλατάδες  

    Το θέμα 

    Ένα μικρό κοριτσάκι, η Αλίκη, ενώ έπαιζε στην εξοχή με την αδερφή της είδε ένα άσπρο κουνέλι να τρέχει, φωνάζοντας πως έχει αργήσει. Η Αλίκη το ακολούθησε ως την όχθη ενός ποταμού, κι έπειτα μπήκε στη φωλιά όπου είχε μπει προηγουμένως ο Ασπροκούνελος.

    Όμως ανακαλύπτει πως δεν υπάρχει βαρύτητα και αιωρείται μέσα στη φωλιά. Όταν έφτασε στο δάπεδο της φωλιάς, είδε μια μικροσκοπική πόρτα που το έχει το χάρισμα να μιλάει.

    Θέλοντας να περάσει την πόρτα, το πόμολο τη συμβούλευσε να πιει ένα φίλτρο που θα την κάνει μικρή, ώστε να χωρέσει από την πόρτα και να βρει τον Ασπροκούνελο.

    Μέσα από παραμυθένιες διαδρομές συνάντησε διάφορους ήρωες, τον Καπετάν Ντόντο, τον Τρελοκαπελά, την Κάμπια, τη Βασίλισσα Ντάμα Κούπα με τα τραπουλόχαρτα φρουρούς της, τον Λαγό, τον Γάτο και πολλούς άλλους και κατέληξε στην Κουνελότρυπα, πήδηξε μέσα και βρέθηκε στο Μύλο των Ξωτικών, όπου όλα ήταν  όμορφα, χρωματιστά, στολισμένα και φωτεινά για τα Χριστούγεννα. Ο Άη Βασίλης, τα ξωτικά και όλοι οι ήρωες του πάρκου την υποδέχθηκαν με χαρά, την κέρασαν σοκολάτες και διάφορα γλυκίσματα και αποφάσισε να μείνει μαζί τους τα φετινά Χριστούγεννα και να τους αφηγηθεί τις περιπέτειες που έζησε σε αυτό το ονειρικό ταξίδι.

    Πρόσθετα στοιχεία

    - Λειτουργεί η ανανεωμένη ιστοσελίδα στη διεύθυνση www.milosxotikon.gr

    - Πληροφορίες δίνονται και στο 2431038890​

    - Δίνεται έμφαση στην ενεργειακή διαχείριση: μείωση κατανάλωσης ενέργειας, χωρίς
    μείωση γιορτινού διάκοσμου, αλλά με ορθολογικότερη χρήση φωτισμού (μείωση σπατάλης, παραγωγή τμήματος απαιτούμενης ενέργειας από  φωτοβολταϊκό σύστημα, παιχνίδια λούνα παρκ με μειωμένη κατανάλωση ενέργειας κ.α.)​

    - Τα φώτα της πόλης δε θα κλείνουν​

    - Σε συνεργασία με πλήρωμα που μετέχει στο Καρναβάλι της Πάτρας σχεδιάζεται Κυνήγι Θησαυρού σε όλη την πόλη​

    - Το υψηλότερο φυσικό χριστουγεννιάτικο δέντρο της χώρας, η σεκόγια στην κεντρική πλατεία θα φωτιστεί κανονικά, αλλά πιο λιτά, λόγω των έργων ανάπλασης της πλατείας. Για τον ίδιο λόγο, οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιούνται λίγα μέτρα νοτιότερα, στην κεντρική γέφυρα των Τρικάλων.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη