Sunday, 28 April 2024, 00:25

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ιλιγγιώδη έσοδα από τον συνεδριακό τουρισμό - η Αθήνα κορυφαίος παγκόσμιος προορισμός συνεδρίων

    Ιλιγγιώδη έσοδα από τον συνεδριακό τουρισμό - η Αθήνα κορυφαίος παγκόσμιος προορισμός συνεδρίων

    Στην 8η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για τον συνεδριακό τουρισμό βρέθηκε η Αθήνα για το 2022, σύμφωνα με την αξιολόγηση της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων (International Congress and Convention Association - ICCA), ανεβαίνοντας συνολικά οκτώ θέσεις από το 2019. Με αυτόν τον τρόπο, η ελληνική πρωτεύουσα περιλαμβάνεται πλέον στην κορυφαία δεκάδα των ελκυστικότερων προορισμών του κόσμου για events και συναντήσεις. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Συνεδριακού Τουρισμού IMEX στη Φρανκφούρτη.

    Είναι ενδεικτικό ότι η Αθήνα μέσα στο 2022, βάσει των στοιχείων της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων (ICCA), φιλοξένησε συνολικά 109 διεθνή συνέδρια στα οποία συμμετείχαν 40.000 επισκέπτες, αφήνοντας στην πόλη έσοδα ύψους 87 εκατ. ευρώ.

    «Η 8η θέση της Αθήνας στον παγκόσμιο συνεδριακό τουρισμό είναι η αναγνώριση μιας μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλεται τα τελευταία χρόνια από τον Δήμο Αθηναίων για την ισχυροποίηση του προορισμού σε αυτόν τον απαιτητικό τομέα. Μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου, η Αθήνα προβάλλεται δυναμικά στις διεθνείς αγορές, διεκδικεί και κερδίζει συνέδρια, ενισχύοντας σημαντικά την τοπική οικονομία. Τα νούμερα που δημοσίευσε η Διεθνής Ένωση Συνεδρίων για την πόλη είναι ενδεικτικά του μεγέθους αυτής της διάκρισης που μόνο περήφανους μπορεί να μάς κάνει», ανέφερε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

    Τετραπλάσια έσοδα από τον συνεδριακό τουρισμό

    Ο συνεδριακός τουρισμός ενισχύει την τοπική οικονομία, αλλά και τη βιωσιμότητα του προορισμού, καθώς τα συνέδρια και οι συναντήσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Υπολογίζεται μάλιστα, σύμφωνα με την αναφορά της ICCA, πως κάθε σύνεδρος ξοδεύει 2.162 ευρώ κατά τη διάρκεια της διαμονής του στην πόλη, ποσό κατά τέσσερις φορές μεγαλύτερο από αυτό που ξοδεύει ένας απλός επισκέπτης.

    Ο Δήμος Αθηναίων πέτυχε τη δυναμική προβολή της Αθήνας στην έκθεση-ορόσημο του Συνεδριακού Τουρισμού IMEX 2023, που πραγματοποιήθηκε από 23-25 Μαΐου στη Φρανκφούρτη, κατά την οποία εξειδικευμένα στελέχη του, πραγματοποίησαν συναντήσεις με εκπροσώπους του κλάδου. Η αποστολή της Αθήνας, από το επίσημο σημείο προβολής της στο Περίπτερο του ΕΟΤ, παρουσίασε τα πλεονεκτήματα της πόλης ως ιδανικού προορισμού για συνέδρια, συναντήσεις και εκδηλώσεις σε επαγγελματίες του τουρισμού που επισκέφθηκαν την έκθεση. Η ομάδα πραγματοποίησε περισσότερες από 50 επαγγελματικές συναντήσεις με εκπροσώπους της συνεδριακής αγοράς.

    Στο πλαίσιο της σύμπραξης Greek Meetings Alliance (GMA) του φορέα προβολής της Ελλάδας ως συνεδριακού προορισμού που έχουν δημιουργήσει το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (Τhis is Athens-CVB), ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Εκδηλώσεων και Οργανωτών Συνεδρίων –HAPCO & DES και το Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης (TCB), διοργανώθηκε εκδήλωση δικτύωσης στο περίπτερο του, που φιλοξένησε ο ΕΟΤ.

    Η συμμετοχή της ΕΑΤΑ στη διεθνή έκθεση επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού IMEX Frankfurt 2023 πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης «Ανάπτυξη και Προβολή της Τουριστικής και Πολιτιστικής Ταυτότητας της Αθήνας στην μετά-Covid εποχή», που έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», ΟΠΣ 5104609/Υποέργο 1.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη