Νέα

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

Μια νέα εφαρμογή «μαγειρεύει» την γεύση με την ιστορία κάθε τόπου

Η ιστορία κάθε πόλης ξετυλίγεται μέσα από τις γεύσεις της και τα πιάτα της με τη βοήθεια της νέας εφαρμογής Food Chronicle.

Όπως τονίζει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Δημήτρης Γεωργίου, ένας εκ των ιδρυτών, είναι μια πρωτοβουλία βιωματικού γαστρονομικού και πολιτιστικού τουρισμού που μέχρι στιγμής έχει δύο κομμάτια. Το ένα είναι ένα καινοτόμο self-guided tour στο οποίο οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν ένα πανόραμα από τα καλύτερα προϊόντα της πόλης γύρω από τη μεσογειακή διατροφή και ταυτόχρονα να περιηγηθούν με κάθε μπουκιά στην ιστορία της πόλης. «Με το περιεχόμενο μας δεν ενημερώνουμε μόνο για τα προϊόντα, αλλά δείχνουμε γιατί αξίζει να τα υιοθετηθούν» λέει ο κ. Γεωργίου.

Το δεύτερο κομμάτι έχει να κάνει με εργαστήρια γαστρονομίας που δίνουν μια άλλη μοντέρνα προσέγγιση στα φυσικά παραδοσιακά προϊόντα και αυτή τη στιγμή κινούνται γύρω από δημιουργία cocktails, σοκολάτας, αλλά και προϊόντων ομορφιάς. «Αυτό που μπορούμε να πούμε προς το παρόν είναι ότι δε θα μοιάζουν με ότι μπορεί να έχουμε στο μυαλό μας», προσθέτει.

Στόχος της ομάδας, όπως αναφέρουν οι συνιδρυτές της εφαρμογής, Γιώργος-Βάιος Γεωργίου και Μαρία Πηλού είναι να αναδειχθεί ο γαστρονομικός πλούτος της χώρας με έμφαση τη μεσογειακή διατροφή και τα οφέλη της, «αλλά και να διηγηθούμε το αφήγημα του πολιτισμού και της κοινωνίας της χώρας μέσα από τις ιστορίες που κουβαλάει το φαγητό ανά τους αιώνες, με άξονα το βιωματικό τουρισμό. Ακόμα μέσα από τη συνεργασία μας με καινοτόμους δημιουργούς θέλουμε να εντάξουμε τα ελληνικά προϊόντα σε μια μοντέρνα οπτική και να προτείνουμε κάτι νέο με διεθνείς προοπτικές».

Όπως ισχυρίζεται η τριάδα του Food Chronicle «παρά ορισμένες αξιόλογες προσπάθειες που έχουν γίνει και το πολύ καλό επίπεδο μεμονωμένων περιοχών, σαν χώρα είμαστε αρκετά πίσω στην εμπειρία του γαστρονομικού τουρισμού, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει προς όλο και πιο σύνθετες ανάγκες, τη στιγμή που το φαγητό είναι ο κύριος λόγος ταξιδιών. Έχουμε τρομερά προϊόντα, έχουμε πολιτισμό και φύση, έχουμε φιλοξενία, καθώς και λόγω διάφορων καταστάσεων περισσότερους τουρίστες κάθε χρόνο, που μπορούμε να τους μετατρέψουμε σε θερμούς πρέσβεις για τη χώρα. Απλά πρέπει να οργανωθεί σωστά ένα καινοτόμο πακέτο και να υπάρξουν συνεργασίες. Εμείς για παράδειγμα έχουμε ενσωματώσει αρχές γαστρονομικής διπλωματίας».
Ετικέτες:

Επιλογή Περιοχής

Βρείτε Ξενοδοχείο

Ενημερωτικά Δελτία

Εγγραφείτε στα ενημερωτικά μας δελτία και μείνετε ενημερωμένοι

Αναζήτηση