Νέα

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

Tourism Awards 2018

Το project του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης #DiscoverSyros κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία #Destination_Development / #Destination_Branding, στα Tourism Awards 2018.

Στην τελετή απονομής, η οποία έλαβε χώρα την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, στην Αθήνα, το παρών έδωσε ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου μας κ. Δομένικος Σαγκινέτος, ο οποίος και παρέλαβε το βραβείο.

Η φιλόδοξη και καινοτόμος καμπάνια #DiscoverSyros πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 στο πλαίσιο των ενεργειών του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για την δυναμική προβολή και προώθηση της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, με έμφαση σε τεχνολογίες internet και ψηφιακού μάρκετινγκ. Ειδικότερα, περιελάμβανε τη φιλοξενία 15 παγκοσμίως καταξιωμένων travel bloggers/writers και food bloggers, οι οποίοι επικεντρώθηκαν στην ανακάλυψη της μοναδικότητας της Σύρου και στην ανάδειξή της ως ενός εκ των κορυφαίων Social Travel Destinations.

Θερμές ευχαριστίες σε όλη την ομάδα που συμμετείχε σε αυτό το project και πρόβαλε παγκοσμίως τις ομορφιές του νησιού. Πιο συγκεκριμένα, ευχαριστούμε την Katherine Banks (travel writer/social media manager), η οποία ήταν ο εμπνευστής και η συντονίστρια του project, τον Radu Risnoveanu (partner of Katherine Banks), τους Mark και Elizabeth Rudd (food bloggers), τον Jordan Simons (Vlogger), την Olivia Dejeu (Fashion/Travel/Lifestyle blogger), τον Simon Lewis (owner of TCS Digital Media), την Monica Suma (author/travel blogger), την Mihaela Popa (travel writer/blogger), τον Nathan Aguilera (food blogger), την Diana Miaus (travel writer/blogger), τον Chrisostomos Kamberis (travel photographer/writer), την Moran Regev (travel writer for Israel's most popular website), τον Ioannis Bras (destination marketer) και την Τeresa Gomez (travel blogger/photographer).

Επίσης, ιδιαίτερες ευχαριστίες για την πολύτιμη αρωγή στην υλοποίηση και στήριξη αυτής της καμπάνιας οφείλονται στους φορείς, στους συλλόγους, στις επιχειρήσεις καθώς και στα μεμονωμένα άτομα ή τις ομάδες ατόμων, που συνέβαλαν σε αυτό και συγκεκριμένα:

• Στην ακτοπλοϊκή εταιρία Blue Star Ferries.
• Στα τουριστικά πρακτορεία Gaviotis Travel, Βασιλικός και Galera Travel.
• Στους Προσκόπους Σύρου – Περιφερειακή Εφορεία Κυκλάδων για την οργάνωση και πραγματοποίηση ενός παιχνιδιού πόλεως (City Game).
• Στο Παραδοσιακό Εργαστήρι Σύρου Άρωμα Παράδοσης.
• Στο Αρχονταρίκι της Μαρίτσας.
• Στο Εργαστήριο Λουκουμιού Συκουτρής.
• Στο Αποσταγματοποιείο του κ. Νίκου Μακρυωνίτη
• Στο ξενοδοχεία Blue Harmony Hotel, Hermes Hotel, Diogenis Hotel, Ventoura Studios & Apartments, Boutique Hotel Ploes, Boutique «Di mare» Hotel & Suites.
• Στο νεανικό συγκρότημα λαϊκής μουσικής «Το μυστικό μπουζούκι» από το «Eν χορδαίς και οργάνοις».
• Στους διοργανωτές του ΑnimaSyros Festival.
• Στα εστιατόρια Αλλού Γυαλού, aVentoura, Στην Ιθάκη του Αή.
• Στα café-bars Megaron, Suerte Syros.

Η συγκεκριμένη διάκριση για το νησί αποδεικνύει ότι η πολιτική της Δημοτικής Αρχής για την προώθηση και προβολή της Σύρου, μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών ψηφιακού και Internet Marketing, με τη συνδρομή και συνεργασία επαγγελματιών του τουρισμού, εταιρειών, επιχειρηματιών, αλλά και τοπικών φορέων, ενισχύει το αποτύπωμα του νησιού σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ετικέτες:

Επιλογή Περιοχής

Βρείτε Ξενοδοχείο

Ενημερωτικά Δελτία

Εγγραφείτε στα ενημερωτικά μας δελτία και μείνετε ενημερωμένοι

Αναζήτηση