Νέα

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

Virtual reality για μνημεία UNESCO και σημαντικά αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης

Τα μνημεία Ουνέσκο μπαίνουν στο επίκεντρο της τουριστικής προβολής μέσω καινοτόμων εφαρμογών και εργαλείων γα την ανάδειξη της σημαντικής πολιτιστικής κληρονομιάς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για δύο εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για Android και iOS, μέσω των οποίων οι χρήστες - ταξιδιώτες που καταφθάνουν στην πόλη ή σχεδιάζουν να την επισκεφθούν μπορούν να γνωρίσουν τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της πόλης. Αρκεί να κατεβάσουν τις εν λόγω εφαρμογές στο τάμπλετ, ή στο smartphone, μέσω του PlayStore, ή του AppStore πληκτρολογώντας Thessaloniki VR και Thessaloniki Unesco VR.

Mε μάσκα Virtual Reality ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί τρισδιάστατα στα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης, όπως είναι η Καμάρα, τα Ανάκτορα του Γαλερίου, το Αλατζά Ιμαρέτ, η πλατεία Αριστοτέλους, τα Λαδάδικα, η παραλία, το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου κ.α.

Με την εφαρμογή Thessaloniki Unesco VR, μπορεί να περιηγηθεί στα 15 μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη και είναι κυρίως τα παλαιοχριστιανικά και μεταβυζαντινά μνημεία. Είναι ο Λευκός Πύργος, τα τείχη και οι άλλοι πύργοι της πόλης, η Ροτόντα, η Αγία Σοφία, ο Άγιος Δημήτριος. Σ' αυτήν την εφαρμογή ο χρήστης μπορεί να «μπει» και μέσα στα μνημεία, αφού η συγκεκριμένη εικονική περιήγηση αφορά στο εσωτερικό των μνημείων.

Όπως ανέφερε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης - αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης (ΠΚΜ), Βούλα Πατουλίδου, «η Virtual Reality Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Παγκόσμια Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ) και ενθουσίασε τους επισκέπτες. Αν και δεν έχουμε παρουσιάσει επισήμως την εφαρμογή ήδη έχουμε downland από την Αυστραλία, Γερμανία, Ολλανδία, ΗΠΑ κι άλλες χώρες». «Στόχος μας», όπως τόνισε, «είναι η ανάδειξη του τουριστικού και πολιτιστικού πλούτου της Θεσσαλονίκης με τη χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Η συγκεκριμένη VR τεχνολογία έχει αποδείξει ότι έμπρακτα λειτουργεί ως ένα μεγάλο εργαλείο marketing».

Ο κάθε επισκέπτης, είτε βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη είτε στο σπίτι του και σχεδιάζει το ταξίδι, μπορεί να περιηγηθεί στην πόλη, αλλά κι αυτοί που την έχουν επισκεφθεί μπορούν μ΄ αυτόν τον τρόπο να ξαναζήσουν την εμπειρία της επίσκεψής τους. Για στοχευμένες εκδηλώσεις προβολής, π.χ. εκθέσεις, ή συνέδρια, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης διαθέτει 400 ειδικές μάσκες Virtual Reality.

Το επίσημο portal του Οργανισμού Thessaloniki.travel, προβάλλεται σήμερα σε πέντε γλώσσες. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει, επίσης, διαρκή και καθημερινή παρουσία σε Facebook, Instagram και Twitter. Ο ΟΤΘ λειτουργεί ξεχωριστή σελίδα για τους νέους σε ηλικία ταξιδιώτες και τώρα στον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης εντάσσει και την περιήγηση εικονικής πραγματικότητας στα ενδότερα και ωραιότερα σημεία της.
Ετικέτες:

Επιλογή Περιοχής

Βρείτε Ξενοδοχείο

Ενημερωτικά Δελτία

Εγγραφείτε στα ενημερωτικά μας δελτία και μείνετε ενημερωμένοι

Αναζήτηση