Νέα

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με tour operators των ΗΠΑ

Ο ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα κοινής διαφήμισης του Γραφείου Ε.Ο.Τ. των ΗΠΑ με Ταξιδιωτικά Γραφεία και Tour Operators της περιοχής αρμοδιότητάς του συνολικού κόστους 294.687,68 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης με τους ακόλουθους συνεργαζόμενους, έχει ως εξής:

VIRTUOSO

Ενέργειες Μάρκετινγκ:

-VIRTUOSO LIFE (Έντυπη και Ηλεκτρονική έκδοση):
Δύο ολοσέλιδες διαφημίσεις σε δύο τεύχη
Wow Issue (Σεπτέμβριος/Οκτώβριος 2018)
Food & Wine (Νοέμβριος/Δεκέμβριος 2018)
-VIRTUOSO TRAVELER (Ηλεκτρονική και Έντυπη Έκδοση):
Μια ολοσέλιδη διαφήμιση σε ένα τεύχος
Travel Planner (Δεκέμβριος 2018)
-MULTI-SUPPLIER THEMED TRAVEL CATALOG (Ηλεκτρονική και Έντυπη Έκδοση): Μια ολοσέλιδη διαφήμιση σε ένα τεύχος
Taste the World (Οκτώβριος 2018)
-MULTI-SUPPLIER THEMED TRAVEL DIGITAL OFFER EMAIL: Δύο emails σε 70,000 νοικοκυριά:

Best of Europe (Αύγουστος 2018) Travel Planner (Σεπτέμβριος 2018)

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ VIRTUOSO

-VIRTUOSO.COM PROFILE: Δημιουργία προφίλ για λογαριασμό του ΕΟΤ στο οποίο θα δημοσιεύεται υλικό, νέα και προωθητικό υλικό για την Ελλάδα με σκοπό την ενημέρωση της κοινότητας του Virtuoso
-DIGITAL CONTENT: Παροχή οδηγιών για την χρήση και προβολή ψηφιακού υλικού (βίντεο, φωτογραφίες) στο προφίλ.
-VIRTUOSO COMMUNICATIONS: Προώθηση της Ελλάδας μέσω άρθρων και e-newsletter στα μέλη του δικτύου Virtuoso.

VIRTUOSO MEMBER LIST: Ενημερωμένη λίστα των μελών του δικτύου Virtuoso κάθε μήνα.

ΑΝΑΦΟΡΕΣ/ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ:

-2018 GREECE SALES REVENUE: Αναφορά εσόδων πωλήσεων 2018 του Virtuoso αναφορικά με την Ελλάδα.
-2018 EMAIL METRICS: Απόδοση μετρήσεων για τα δύο emails δύο μήνες μετά την αποστολή καθενός.

GLOBUS FAMILY

GREECE TOP 20

Travel Zoo «Top 20» Deals Email σε 14,000,000 παραλήπτες στην Αμερική που προωθούν είκοσι κορυφαίους προορισμούς

-Προώθηση του προϊόντος Globus «Greece Escape»
-Έκπτωση $225.00 κατά μέσο όρο ανά καταναλωτή (με ελάχιστο 200 άτομα) σε προσφερόμενα πακέτα μέσω του Travel Zoo Sale (Σεπτέμβριος ή Οκτώβριος 2018)

GATE 1 TRAVEL

-GATE 1 TRAVEL e-newsletter
«The Deal» 1-Package (Αυγ/Σεπτ 2018)

TRAVEL LEADERS:

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
TRAVEL LEADERS ELITE DIVISION – EAST COAST TRADESHOW:

Περίπτερο στο συνέδριο της Νέας Υόρκης τον Οκτώβριο με περισσότερους από 500 συμμετέχοντες.

QUARTERLY AWARENESS CAMPAIGN σε 38,000 μέλη στην Αμερική, 2,500 μέλη στον Καναδά.

Σχέδιο δράσης με έμφαση στην εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την έκθεση (Σεπτέμβριος– Νοέμβριος

- Destination Bliss Direct Mail Campaign (Νοέμβριος 2018):

Άρθρα, οδηγίες και ταξιδιωτικές ιδέες στους νεόνυμφους όπου θα προβάλλονται οι προτιμώμενοι προμηθευτές, καταλύματα και προορισμοί στα μέλη του δικτύου Travel Leaders.

Direct Mail Book: Στόχος 84+ όπου θα προβάλλονται γάμοι/γαμήλια ταξίδια, εμπειρίες, συμβουλές και τάσεις σε 100,000 αντίτυπα σε Αμερική και Καναδά τον Νοέμβριο του 2018

-Δισέλιδη έγχρωμη διαφήμιση σε email καταναλωτών – 1εκ. ψηφιακές απεικονήσεις
-E-brochure – Ηλεκτρονική έκδοση του θεματικού καταλόγου για αποστολή μέσω email, ψηφιακά και κοινωνικού δικτύου κανάλια.
-Σελίδα στο www.travelleaders.com και σε ιστοσελίδες συνεργατών. 250,000 απεικονίσεις που απευθύνονται σε αρραβωνιασμένα ζευγάρια στην Αμερική μέσω βάση δεδομένων τρίτου μέρους για τον γάμο.
-Εργαλεία Πωλήσεων: AGENT PROFILER TECHNOLOGY (Ιούλιος-Νοέμβριος 2018):
-Φέρνει σε επαφή τους πελάτες με τους κατάλληλους πράκτορες του δικτύου Travel Leaders
-Πίνακας προσόντων με βάση την έδρα του πράκτορα, την περιοχή προορισμού, τον προορισμό, και τον προτιμώμενο προμηθευτή
-Οι πράκτορες πρέπει να είναι πιστοποιημένοι ειδικοί στον προορισμό/προμηθευτή πριν συμπεριληφθούν στην βάση δεδομένων των πρακτόρων (Agent Profile).
-Όλες οι ψηφιακές δράσεις οδηγούν τους πελάτες στον καταλληλότερο για αυτούς πράκτορα, με βάση τα προσόντα τους.
-Αυξάνει τη συμμετοχή των προτιμώμενων προορισμών/ προμηθευτών συνεργάτες

Προσδιορισμός προτιμώμενων συνεργατών

ΩΦΕΛΗ ΠΡΟΤΙΜΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ – ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2018

Brand Advocate:

-Προσδιορισμός προτιμώμενου προορισμού
-Περιορισμένη έκθεση χρήσης του ονόματος και λογοτύπου του συνεργάτη προτιμώμενου προορισμού του δικτύου Travel Leaders
-Ανακοινώσεις του δικτύου σχετικά με σεμινάρια προορισμών, εκδηλώσεις, προγράμματα και προωθητικές ενέργειες

Agent Engagement:

-Τοποθέτηση προτιμώμενου προορισμού στα agent universe extranet sites του δικτύου
Travel Leaders
-Ανάρτηση στον οδηγό Preferred Supplier Agent Reference Guide
-Πρόσκληση συμμετοχής ή/και φιλοξενίας τοπικών, εθνικών ή διεθνών εκδηλώσεων δικτύου

Ανάλογες ενέργειες θα λάβουν χώρα και με τους: HELLENIC HOLIDAYS, JOURNY, COLLETTE, καθώς και με τις αεροπορικές εταιρείες AIR CANADA VACATIONS, AIR TRANSAT, DELTA AIRLINES και EMIRATES AIRLINES.
Ετικέτες: ,

Επιλογή Περιοχής

Βρείτε Ξενοδοχείο

Ενημερωτικά Δελτία

Εγγραφείτε στα ενημερωτικά μας δελτία και μείνετε ενημερωμένοι

Αναζήτηση