Friday, 29 March 2024, 15:21

Αθήνα: 24°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    8/10 τουρίστες της Θεσσαλονίκης δηλώνουν πως θέλουν να επισκεφθούν ξανά την πόλη στο μέλλον

    8/10 τουρίστες της Θεσσαλονίκης δηλώνουν πως θέλουν να επισκεφθούν ξανά την πόλη στο μέλλον

    Πάνω από οκτώ στους δέκα ξένοι τουρίστες της Θεσσαλονίκης δηλώνουν πως θέλουν να επισκεφθούν ξανά την πόλη στο μέλλον, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας της Values, τα οποία παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Μερεκούλιας, 2ο συνέδριο Prodexpo North.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία, η πλειονότητα των ξένων επισκεπτών της πόλης, και συγκεκριμένα το 65%, έρχεται για αναψυχή, ενώ οι τρεις στους δέκα την επισκέπτονται για επαγγελματικό σκοπό.

    Στα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης που διαπιστώνουν οι επισκέπτες της πόλης είναι η διασκέδαση και το φαγητό (όπως λέει το 55% των ερωτηθέντων) και το αίσθημα ασφάλειας (25%), ενώ το σημαντικότερο πρόβλημα που εντοπίζουν είναι οι μετακινήσεις εντός της πόλης (65%). Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο, που προκύπτει από την έρευνα, είναι ότι η Θεσσαλονίκη μόλις για το 25% των ξένων τουριστών αποτελεί τον αποκλειστικό προορισμό του, ενώ για το 75% αποτελεί μέρος του ταξιδιού του.

    Στο μεταξύ, όπως είπε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, η διοίκηση του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη κατάφερε να βάλει τη Θεσσαλονίκη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Όπως ανέφερε, από 1 εκατ. διανυκτερεύσεις το 2011 , εκ των οποίων το 75% ήταν Έλληνες, η Θεσσαλονίκη έφθασε πλέον στις 2,5 με 3 εκατ. ανεπίσημα (μαζί με το Airbnb), εκ των οποίων το 54% είναι ξένοι.

    Από το 2014 και έπειτα ξεκίνησαν να γίνονται επενδύσεις σε τουριστικά ακίνητα, την αρχή στις οποίες έκανε στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς, με την ανακαίνισή του, η οποία, όπως σημείωσε ο κ. Πέγκας, «ήταν καταλύτης και προκάλεσε ντόμινο».

    Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, τόνισε ότι η ανάπλαση της ΔΕΘ αποτελεί το σημαντικότερο παρεμβατικό στοιχείο για την πόλη. Παρουσίασε, ακόμη, και άλλες παρεμβάσεις που είτε έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται, είτε σχεδιάζονται, μεταξύ των οποίων η δημιουργία Μουσείου Ολοκαυτώματος, η ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας, η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας, η αναβάθμιση της Εγνατίας στη μετά μετρό εποχή, η ανάπλαση της πλατείας Φαναριωτών, η παρέμβαση στο παραλιακό μέτωπο και η αναβάθμιση της 26ης Οκτωβρίου.

    Ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ, Πάρις Μπίλλιας, είπε πως η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και κυρίως της καινοτομίας, καθώς και το άνοιγμα της Θεσσαλονίκης σε εξωστρεφείς δραστηριότητες μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης και να δώσει ώθηση στην αγορά ακινήτων της πόλης. «Το λιμάνι, το αεροδρόμιο και η ΔΕΘ είναι οι τρεις φορείς που, εάν καταφέρουν να συνεργαστούν πετυχημένα, θα φέρουν πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα», σημείωσε.

    «Η Θεσσαλονίκη πρέπει να αποκτήσει χαρακτήρα ως ένα μητροπολιτικό περιφερειακό κέντρο και να θέσει ψηλά την πρόκληση της ανάπτυξης. Έτσι θα μπορέσει να μπει στους χάρτες του real estate», τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Νίκος Ταχιάος. Ο ίδιος χαρακτήρισε αδύναμο και χωρίς φιλοδοξίες το σχέδιο ανάπλασης της ΔΕΘ, ενώ πρότεινε τη δημιουργία ενός σύγχρονου επιχειρηματικού κέντρου στην περιοχή των Λαχανόκηπων.

    Στην ανάγκη συνέργειας και εμπλοκής φορέων με διαφορετικούς στόχους και προσδοκίες στα σχέδια αστικής αναγέννησης μεγάλης κλίμακας στάθηκε η Αθηνά Γιαννακού, καθηγήτρια πολεοδομικής πολιτικής και αστικής ανάπτυξης του ΑΠΘ. Η ανάγκη συνεργιών προκύπτει, σύμφωνα με την ίδια, από τέσσερις λόγους: την ανάγκη χρηματοδότησης, τη σύνθετη φύση των αστικών προβλημάτων, τις δυσκολίες που προκύπτουν από τον συγκεντρωτισμό και τον κατακερματισμό των αρμοδιοτήτων, καθώς και τα ζητήματα συμμετοχής του τοπικού πληθυσμού.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη