Friday, 26 April 2024, 16:37

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τουριστική προβολή της Αττικής σε Μιλάνο και Ρώμη

    Τουριστική προβολή της Αττικής σε Μιλάνο και Ρώμη

    Στοχευμένη περιοδεία (roadshow) στην Ιταλία πραγματοποίησαν τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού,υπό τον συντονισμό της Εντεταλμένης Περιφερειακής Συμβούλου για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κας Ελένης Δημοπούλου, παρουσιάζοντας τις μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η Αττική ως σύνολο προορισμών για διακοπές σύντομης διάρκειας, όλες τις εποχές του χρόνου.

    Συγκεκριμένα, την Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019 στο Μιλάνο, σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της Περιφέρειας Αττικής ενώπιον σημαντικών τουριστικών παραγόντων της Ιταλίας - tour operators, δημοσιογράφων, bloggers, influencers, κ.λπ.

    Πάνω από 30 εκπρόσωποι της ιταλικής τουριστικής αγοράς, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το σύνολο των γεωγραφικών και θεματικών τουριστικών εμπειριών της Αττικής και να απολαύσουν εξαιρετικές ελληνικές γεύσεις. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η κα Εύα Βώκου, Επικεφαλής του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας (Τμήμα Μιλάνου) και η κα Νίκη Μεταξοπούλου από το Γενικό Προξενείο Μιλάνου. Μια σύντομη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε επίσης από την εκπρόσωπο της AEGEAN, κυρία Maria Terranova. Επιπλέον, η κυρία Mariateresa Montaruli, που διατηρεί ποδηλατικό blog, μοιράστηκε την εμπειρία των ποδηλατικών διαδρομών που έκανε πρόσφατα στην Αττική.

    Την Πέμπτη, 21 Μαρτίου, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδας στη Ρώμη, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της Περιφέρειας Αττικής στην πρεσβευτική κατοικία, μέσα σε εξαιρετικά ευχάριστο κλίμα, ενώ ακολούθησε δεξίωση.

    Περίπου 35 tour operators, δημοσιογράφοι και bloggers εκπροσώπησαν φορείς, όπως οι AEGEAN Airlines, Guida Viaggi, Viaggi Oggi, Blue Panorama Airlines, TUI Italia, Jambo Group, Courtesy Travel, L’Agenziadi Viaggi, Volo Gratis, Adn Kronos Labitalia, RAI TV, Gambero Rosso, Travel Globe, Ansa, κ.λπ. Η ίδια η Πρέσβης της Ελλάδας στη Ρώμη, κα Τασία Αθανασίου, αναφέρθηκε στη μοναδικότητα των επιμέρους προορισμών της Αττικής και στο πλήθος εμπειριών που προσφέρουν, ενώ η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κα Αθηνά Κολυβά, αναφέρθηκε στις απεριόριστες δυνατότητες της Αττικής για ολιγοήμερες διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, τονίζοντας ιδιαίτερα την αναπτυξιακή δυναμική του Tουρισμού στην Περιφέρεια κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4,5 χρόνων.

    Στη συνέχεια, τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Π.Α. ανέπτυξαν τα χαρακτηριστικά των ώριμων τουριστικών προϊόντων που διαχέονται σε ολόκληρη την Αττική, και ακολούθως διενεμήθη στους καλεσμένους ανάλογο οπτικοακουστικό υλικό.

    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, δύο από τους προσκεκλημένους πήραν το λόγο και μοιράστηκαν με τους υπόλοιπους παρευρισκόμενους την καθ’ όλα θετική εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους σε προηγούμενα επιτυχημένα ταξίδια εξοικείωσης στην Αττική, ενώ την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο κ. Τζανέτος Καραντζής, Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Α' της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Ρώμη.

    Η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Η Περιφέρεια Αττικής, με την στοχευμένη αυτή περιοδεία σε Μιλάνο και Ρώμη, εδραιώνει, τόσο την υψηλή θέση της Αττικής στις προτιμήσεις των Ιταλών, όσο και τις άριστες σχέσεις της με την ιταλική τουριστική αγορά, οι οποίες έχουν ήδη θεμελιωθεί, άλλωστε, μέσα από τα πολύ επιτυχημένα ταξίδια εξοικείωσης που συνεχώς διοργανώνει.»

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη