Friday, 19 April 2024, 19:18

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνάντηση στη Σαντορίνη για την Κρουαζιέρα

    Συνάντηση στη Σαντορίνη για την Κρουαζιέρα

    σε συνάντηση που είχαν την περασμένη εβδομάδα με το δήμαρχο του νησιού, Νικόλαο Ζώρζο, και τους εκπροσώπους του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, Ιωάννη Ευδαίμων και κ. Τάσο Κονιδάρη, υψηλόβαθμα στελέχη της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας, έγινε λόγος για την εξασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης της κρουαζιέρας στο νησί της Σαντορίνης.

    Στη συνάντηση, όπου έδωσε το παρών ο πρόεδρος της CLIA Europe και CEO της Costa Group και της Carnival Asia, Michael Thamm, ο γενικός γραμματέας της CLIA Europe, Tom Boardley, και η Μαρία Δεληγιάννη, εκπρόσωπος της CLIA Europe στην Ανατολική Μεσόγειο, εξετάστηκε το σύστημα διαχείρισης άφιξης κρουαζιερόπλοιών, η ανάγκη διασποράς τουριστών στο νησί, η χρήση του τελεφερίκ, η υπεύθυνη χρήση των ιπποειδών και η σχετική καμπάνια «Μπείτε στη θέση τους» της ΜΚΟ The Donkey Sanctuary. Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία της CLIA Europe για τις εισροές τουριστών στο νησί.

    Υπογραμμίζεται ότι τo 2018, ο Δήμος Σαντορίνης εισήγαγε ένα σύστημα διαχείρισης αφίξεων κρουαζιερόπλοιών και ένα πλαφόν 8.000 επιβατών κρουαζιέρας σε 24ωρη βάση, τα οποία εφαρμόστηκαν σε πιλοτικό στάδιο και είναι σε πλήρη εφαρμογή από φέτος.

    Ο δήμαρχος Σαντορίνης, Νικόλαος Ζώρζος, ανέφερε: «Ήταν ιδιαίτερη χαρά να καλωσορίσω τους εκπροσώπους της CLIA Europe στη Σαντορίνη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας συζητήσαμε για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νησί μας λόγω του αυξημένου αριθμού τουριστών και ειδικότερα για τα θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα. Παρουσιάστηκε το σύστημα Berth Allocation και τα μέχρι σήμερα αποτελέσματά του, το σχέδιο για την κατασκευή νέου τελεφερίκ και η προώθηση νέων προορισμών στο νησί στους επισκέπτες της κρουαζιέρας, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι και οι παραδοσιακοί οικισμοί μας. Επίσης, έγινε στους παρευρισκόμενους η παρουσίαση της Πολιτιστικής Διαδρομής της Σαντορίνης, η οποία απέσπασε πολύ θετικά σχόλια».

    Ο πρόεδρος της CLIA Europe και CEO της Costa Group and της Carnival Asia, Michael Thamm δήλωσε: «Οι επιβάτες κρουαζιέρας αποτελούν το ένα τέταρτο του συνόλου των τουριστών ετησίως στη Σαντορίνη και ο κλάδος μας καλείται να εφαρμόσει ένα σύστημα διαχείρισης άφιξης κρουαζιερόπλοιών. Θα σεβαστούμε την εφαρμογή του συστήματος και θα προτείνουμε τρόπους για τη βελτίωση του με σκοπό την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Θα πρέπει επίσης να δουλέψουμε τρόπους για να εξασφαλίσουμε τη διασπορά των επιβατών κρουαζιέρας στο νησί καθ' όλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου για να εξασφαλίσουμε μία θετική εμπειρία κρουαζιέρας στους πελάτες μας. Οι ώρες αναμονής στα προβληματικά σημεία του νησιού, όπως το τελεφερίκ, είναι ιδιαίτερα υψηλές και επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία κρουαζιέρας. Η Σαντορίνη διαθέτει επίσης ένα τοπίο το οποίο έχει εγγενείς δυσκολίες, όπως ο περιορισμένος αριθμός σημείων αποεπιβίβασης επιβατών. Έχουμε ξεκινήσει έναν πoλύ εποικοδομητικό διάλογο με το δήμαρχο της Σαντορίνης και επιθυμώ να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί πρακτικές λύσεις στις προκλήσεις που έχουμε εντοπίσει».

    Και τα δύο μέρη συμφώνησαν να συνεχίσουν την άμεση επικοινωνία και συνεργασία τους, ενώ μετά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της CLIA Europe συναντήθηκαν με τους υπόλοιπους τοπικούς φορείς και τους εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητάς, την λιμενάρχη και από την Ένωση Λεμβούχων Θήρας, τον Εμπορικό Σύλλογο Σαντορίνης και την Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη