Thursday, 02 May 2024, 12:43

Αθήνα: 22°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο φέρνει περισσότερα έσοδα

    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο φέρνει περισσότερα έσοδα

    Η αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 11 αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία της χώρας αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για το β΄εξάμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, κατά το χρονικό διάστημα Ιουλίου - Δεκεμβρίου 2018 στους 11 χώρους του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καταγράφηκε αυξημένο ποσοστό επισκεπτών κατά 16,31%, ενώ στους υπόλοιπους χώρους η αύξηση ήταν 6,85%.

    Όσον αφορά στα έσοδα, στους 11 χώρους του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καταγράφηκε αύξηση των εισπράξεων κατά 10,01% σε σύγκριση με το 2017, ενώ η αύξηση στους υπόλοιπους χώρους ήταν 7,16%. Δηλαδή, η επιπρόσθετη αύξηση των εσόδων στους χώρους του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ήταν 2,85%, που μεταφράζεται σε επιπλέον έσοδα 950.000 ευρώ.

    Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα επέκτασης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και στους Βασιλικούς Τάφους των Αιγών στη Βεργίνα, ενώ θα ακολουθήσουν τα μεγάλα μνημεία και μουσεία της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, υπάρχουν θετικές προοπτικές για πολιτιστική χορηγία για την Αρχαία Ολυμπία, ενώ στους υπόλοιπους χώρους το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα επεκταθεί μέσω στρατηγικής συνεργασίας του Υπουργείου Πολιτισμού με το Υπουργείο Παιδείας και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας.

    Ακόμη, ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση της κεφαλής του αλεξικέραυνου που είχε υποστεί το κεραυνικό πλήγμα στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης το απόγευμα της 17ης Απριλίου 2019. Η λειτουργία του αλεξικέραυνου αποκαταστάθηκε τάχιστα. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώνεται συνολική επιθεώρηση της υφιστάμενης κεραυνικής προστασίας της Ακρόπολης.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη