Sunday, 05 May 2024, 19:35

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Λάμψα: Σταθεροποίηση των υψηλών επιδόσεων στα ξενοδοχεία της

    Λάμψα: Σταθεροποίηση των υψηλών επιδόσεων στα ξενοδοχεία της

    Θετικές επιπτώσεις και στα πολυτελή ξενοδοχεία της εταιρείας Λάμψα, Μεγάλη Βρεταννία και King George, τα οποία κατέγραψαν αυξημένες πληρότητες και το 2018 έχει η τουριστική άνθηση της Αθήνας. Η Λάμψα προχωρά ήδη τις εργασίες ανακατασκευής του νέου της ξενοδοχείου στην Αθήνα, Mgallery, στο κτίριο του ιστορικού ξενοδοχείου King's Palace, το οποίο αναμένεται να ανοίξει στις αρχές του 2020, υπό την διαχείριση του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου AccorHotels. Η επένδυση ανακατασκευής προσεγγίζει τα 20 εκατ. ευρώ.

    Η μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 8,8% έναντι του 2017, φτάνοντας τα 170,99 ευρώ έναντι 157,14 ευρώ το 2017. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκε στα ξενοδοχεία πολυτελείας της Αθήνας κατά 9,6%, φτάνοντας τα 126,13 ευρώ έναντι 115,11 ευρώ το 2017 ενώ τα συνολικά έσοδα δωματίων αυξήθηκαν κατά 9,8% (λόγω και της αύξησης των διαθέσιμων δωματίων κατά 0,2%).

    Η «Μεγάλη Βρεταννία» και το «King George» παρουσίασαν αυξημένη πληρότητα ύψους 76,11% (έναντι 74,99% το 2017) αλλά και εξίσου σημαντική αύξηση ARR (Average room rate) ύψους 314,59 ευρώ ( έναντι 287,14 ευρώ το 2017) διατηρώντας τα σκήπτρα της Αθηναϊκής Ξενοδοχειακής Αγοράς. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκε κατά 11,20%.

    Το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 9.84% σε σχέση με την περυσινή χρήση 2017, ενώ αντίστοιχη αύξηση κατέγραψε και το Ξενοδοχείο «King George» (13,32%). Όσον αφορά τα Ξενοδοχεία του Ομίλου στην Σερβία, το μεν «Hyatt Regency Belgrade» κατέγραψε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 2,31%, το δε «Excelsior» κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 15,33%. Ακόμη το Ξενοδοχείο Sheraton Rhodes, εμφάνισε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 0,85%.

    Ως εκ τούτου ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών εμφανίζεται αυξημένος κατά 6,34%, και διαμορφώθηκε το 2018 σε 66,7 εκατ ευρώ έναντι 62,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα ενοποιημένα ΕΒΙTDA αυξήθηκαν κατά 13,72% σε 19,9 εκατ. ευρώ από 17,5 εκατ. ευρώ το 2017.
    Τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε κέρδη 15,6 εκατ ευρώ από κέρδη 12,1 εκατ. ευρώ το 2017.

    Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα (μετά από φόρους και προ δικαιωμάτων μη ελεγχουσών συμμετοχών) του Ομίλου ανήλθαν σε κέρδη 12,3 εκατ. ευρώ από κέρδη 8,7 εκατ.ευρώ το 2017.

    Για το 2019, η Λάμψα αναμένει ότι οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της θα σταθεροποιηθούν στα υψηλά επίπεδα των προηγούμενων ετών.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη