Friday, 19 April 2024, 22:48

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    «Ράλι» αφίξεων για Μύκονο και Σαντορίνη

    «Ράλι» αφίξεων για Μύκονο και Σαντορίνη

    Τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, για το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας τουριστικής περιόδου δίνουν σαφές στίγμα για τις περιοχές που πρωταγωνιστούν στις ελεύσεις ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα, την εφετινή τουριστική περίοδο.

    Σύμφωνα με το ΣΕΤΕ Intelligence, οι μεγάλοι κερδισμένοι της χρονιάς φαίνεται πως για μια ακόμη φορά θα είναι η Μύκονος και η Σαντορίνη, αφού και για φέτος οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις σε αυτά τα νησιά αυκήθηκαν σε σχέση με πέρυσι, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι επισκέπτες που καταφθάνουν μέσω θαλάσσης κλπ.

    Στη Μύκονο, στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, προσγειώθηκαν 144.426 επισκέπτες εξωτερικού, καταγράφοντας άνοδο 17,6% σε σχέση με πέρυσι. Την ίδια στιγμή η Σαντορίνη συνεχίζει να μεγεθύνει τον αριθμό των επισκεπτών της, αφού στο εξάμηνο οι αεροπορικές αφίξεις από το εξωτερικό ανήλθαν σε 178.976, καταγράφοντας άνοδο 4,1%.

    Ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού παραμένει η Κρήτη, που αν και με υστέρηση σε σχέση με το 2018, εξακολουθεί να προσελκύει τον μεγαλύτερο όγκο τουριστών στη χώρα. Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου στο εξάμηνο του 2019, αν και με πτώση 3,3%, προσέλκυσε 1.149.209 επιβάτες εξωτερικού. Την ίδια περίοδο, στα Χανιά και στο αεροδρόμιο Ι. Δασκαλογιάννης, προσγειώθηκαν 431.689 επιβάτες εξωτερικού μειωμένοι κατά 3,4% σε σχέση με το 2018.

    Σε καλά επίπεδα κινήθηκαν οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις στα Δωδεκάνησα, πάντα για το εξεταζόμενο διάστημα του εξαμήνου. Η Κάρπαθος ξεχωρίζει με τη διψήφια σε ποσοστό αύξηση των διεθνών αφίξεων, καθώς αυτή ανήλθε στο 13,4% φτάνοντας τους 29.000 επιβάτες. Ακολουθεί η Ρόδος με οριακή αύξηση 0,4% και 798.000 επιβάτες και η Κως με 393.948 επιβάτες και αύξηση 1,4%.

    Μεγάλος είναι ο όγκος επισκεπτών που κατευθύνεται στα νησιά του Ιονίου, με την Κέρκυρα και φέτος να κρατάει τα ηνία των διεθνών αεροπορικών αφίξεων. Ειδικότερα, η Κέρκυρα προσέλκυσε 502.795 επιβάτες, η οποίοι όμως αντιστοιχούν σε πτώση 2,9% σε σχέση με το 2018, ενώ με τη σειρά τους, η Ζάκυνθος πέτυχε 278.539 αεροπορικές αφίξεις επιβατών εξωτερικού και άνοδο 1,6%, ενώ η Κεφαλονιά 111.476 διεθνείς αεροπορικές αφίξεις και πτώση 1,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

    Παράλλληλα, τα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξακολουθούν να υποδέχονται τον μεγαλύτερο όγκο επιβατών εξωτερικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους αστικούς προορισμούς. Το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, στο εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου προσέλκυσε 2.683.988 επιβάτες εξωτερικού πετυχαίνοντας νέα άνοδο 12,1% στην επιβατική του κίνηση, ενώ το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, προσέλκυσε 1.014.668 διεθνείς επιβάτες καταγράφοντας άνοδο 11,2%, πάντα σε σχέση με πέρυσι. Ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο, στο ίδιο διάστημα προσέλκυσε 52.344 επιβάτες εξωτερικού καταγράφοντας άνοδο 14,2%.

    Μάλιστα κατά το 2018, οι 30,1 εκατ. επισκέπτες υλοποίησαν 34,8 εκατ. επισκέψεις στις 13 Περιφέρειες της χώρας, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 12,3% σε σχέση με το 2017. Δηλαδή, ο κάθε ταξιδιώτης επισκέφθηκε, κατά μέσο όρο, 1,16 Περιφέρειες της Ελλάδας. Σε 12 από τις 13 Περιφέρειες καταγράφηκε αύξηση στον αριθμό των επισκέψεων και σε 9 από τις 13 καταγράφηκε αύξηση διανυκτερεύσεων, πάντοτε σε σχέση με το 2017.

    Τέλος, η μέση διάρκεια παραμονής ανά επίσκεψη στις Περιφέρειες της Ελλάδας ήταν 6,5 διανυκτερεύσεις, παρουσιάζοντας μείωση κατά 3,7%. Η μέγιστη διάρκεια παραμονής, 8,4 διανυκτερεύσεις, καταγράφηκε στην Περιφέρεια της Κρήτης, παραμένοντας στα επίπεδα του 2017. Η ελάχιστη διάρκεια παραμονής το 2018 ήταν 3,4 διανυκτερεύσεις και σημειώθηκε στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καταγράφοντας μείωση κατά 16,6%.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη