Friday, 19 April 2024, 00:25

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    6 σποτ για την προβολή της ενδοχώρας των Χανίων

    6 σποτ για την προβολή της ενδοχώρας των Χανίων

    «Στόχος μας, μέσω των συγκεκριμένων σποτ, είναι να ενισχύσουμε και να προβάλλουμε αποτελεσματικά και κυρίως στοχευμένα την ενδοχώρα του τόπου μας. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά για τον Δήμο μας, που παρουσιάζει τις ομορφιές της μοναδικής ενδοχώρας του, χάρη στα τουριστικά σποτ για την κάθε Δημοτική του Ενότητα, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν είτε μεμονωμένα είτε ως συνολικό τουριστικό αφιέρωμα», υπογράμμισε ο Δήμαρχος Χανίων, Τάσος Βάμβουκας, κατά την παρουσίαση των έξι οπτικοακουστικών σποτ τουριστικής προβολής των Δημοτικών Ενοτήτων Ακρωτηρίου, Ελ. Βενιζέλου, Θερίσου, Κεραμιών, Ν. Κυδωνίας και Σούδας, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου. Τα σποτ φέρουν την «υπογραφή» της ΝΕΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, με τα στελέχη της οποίας, όπως τόνισε ο κ. Βάμβουκας, υπήρξε άψογη συνεργασία για το άρτιο τόσο αισθητικά όσο και ποιοτικά αποτέλεσμα.

    «Ο Δήμος μας, με τους υψηλούς τουριστικούς πόρους, τις ποιοτικές υποδομές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, που διαθέτει, αποτελεί τον ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου», πρόσθεσε ο Δήμαρχος Χανίων, παρατηρώντας ότι κατά τη διάρκεια της παρούσας δημοτικής θητείας «με συστηματικότητα, μεθοδικότητα και προσήλωση στο στόχο μας, αναλάβαμε πρωτοβουλίες για να προβάλλουμε τις φυσικές ομορφιές και τα πλεονεκτήματα του τόπου μας». Ο κ. Βάμβουκας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις δράσεις, που αφορούν την οργάνωση και την ανάπτυξη του Πράσινου Τουρισμού, όπως το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Meet Nature», το χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα από το INTERREG ΕΛΛΑΔΑ - ΚΥΠΡΟΣ, που περιλαμβάνει και μελέτη city branding, τις τέσσερις πράξεις, συνολικού προϋπολογισμού 800.000 ευρώ, που αφορούν την τουριστική ανάδειξη και προβολή, με εργαλεία Τ.Π.Ε., την ανάπτυξη καινοτόμου application για την ανάδειξη των σημείων ενδιαφέροντος του συνόλου των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, κ.α.

    Ολοκληρώνοντας ο Δήμαρχος Χανίων αναφέρθηκε στην προσπάθεια για την ανάδειξη των πεζοπορικών διαδρομών, που βρίσκονται στα όρια του Δήμου, στα νέα τουριστικά περίπτερα, στην αντικατάσταση των πινακίδων τουριστικής πληροφόρησης, στην έκδοση του δίγλωσσου συλλεκτικού τουριστικού λευκώματος: «Χανιά, Ταξίδι στο Όνειρο».

    «Τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας είναι ήδη ορατά, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις σημαντικές διακρίσεις, που έχουν λάβει τα Χανιά μας, καθώς περιλαμβάνονται πλέον μεταξύ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα. Η ενδοχώρα μας μπορεί να αποτελέσει το διαβατήριο για περαιτέρω ενίσχυση της καλής εικόνας, που έχουμε ως προορισμός, ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν», κατέληξε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Χανίων.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη