Monday, 29 April 2024, 03:29

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνάντηση για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ στον τουρισμό

    Συνάντηση για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ στον τουρισμό

    Συνάντηση που είχαν στο Υπουργείο Τουρισμού, ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας, με αντιπροσωπεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑΜΕΑ) επικεφαλής της οποίας ήταν ο πρόεδρός της κ. Γιάννης Βαρδακαστάνης. Κύριο θέμα της συζήτησης ήταν η προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία στον Τουρισμό και η βελτίωση του επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών.

    Ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου αντιμετωπίζει θετικά τις θέσεις της Συνομοσπονδίας για την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ στον Τουρισμό.

    Ακόμη, ανέφερε ότι αφενός είναι δικαίωμα η καλύτερη δυνατή πρόσβαση των ΑΜΕΑ στις Τουριστικές Υπηρεσίες αφετέρου μπορεί να επιφέρει και αναπτυξιακές προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό, αφού θα αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν της χώρας.

    Ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας τόνισε ότι η προσβασιμότητα για τα άτομα με αναπηρία αποτελεί δείκτη πολιτισμού για έναν τουριστικό προορισμό και ότι στόχος του Υπουργείου είναι να υπάρχουν υποδομές προσβασιμότητας στο δημόσιο χώρο, αλλά και στις επιχειρήσεις.

    Ο κ. Βαρδακαστάνης ευχαρίστησε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για το θετικό τρόπο που αντιμετωπίζει τα ζητήματα προσβασιμότητας των ΑΜΕΑ, ζητώντας να αναλάβει πρωτοβουλίες με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών και την καλύτερη δυνατή πρόσβαση των ΑΜΕΑ στον Τουρισμό.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη