Monday, 29 April 2024, 04:06

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Διψήφια ποσοστά αύξησης σε αφίξεις, διανυκτερεύσεις και έσοδα

    Διψήφια ποσοστά αύξησης σε αφίξεις, διανυκτερεύσεις και έσοδα

    Στη μελέτη της ΙΝΣΕΤΕ στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση της θεσμικής και επιχειρησιακής ικανότητας του ΣΕΤΕ», παρατίθενται τα βασικά δεδομένα του εισερχόμενου τουρισμού για 26 επιμέρους χώρες, καθώς και για ομάδες χωρών όπως, τις χώρες της ζώνης του Ευρώ, τις χώρες της Ε.Ε. εκτός της ζώνης του Ευρώ και τις Λοιπές Χώρες. Αναλύονται δεδομένα με στόχο την αποτύπωση ευκρινέστερης εικόνας ως προς τις αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις και τις ταξιδιωτικές εισπράξεις, καθώς και την εξέλιξη των βασικών δεικτών των επιμέρους εξεταζόμενων αγορών.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία, σημαντικές διψήφιες αυξήσεις καταγράφονται, μεταξύ 2016 και 2018, στα βασικά μεγέθη του ελληνικού τουρισμού, ενώ οι βασικοί δείκτες παρουσιάζουν μικτή εικόνα με αύξηση της Μέσης Ημερήσιας Δαπάνης κατά 3% και της Μέσης κατά Κεφαλή Δαπάνης κατά 1%, ενώ πτώση 2% παρουσίασε η Μέση Διάρκεια Παραμονής.

    H καταγραφή γίνεται για τις 26 μεγαλύτερες αγορές - βάσει ταξιδιωτικών εισπράξεων - του εισερχόμενου τουρισμού, που αντιπροσωπεύουν το 92% του συνόλου των εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα για το 2018.

    Η κατάταξη των περισσότερων χωρών ως προς τις αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις και τα έσοδα, είναι παρεμφερής. Εξαίρεση αποτελούν οι βαλκανικές αγορές που είναι πολύ υψηλότερα στην κατάταξη στις αφίξεις και χαμηλότερα στις διανυκτερεύσεις και τα έσοδα, και οι μακρινές αγορές (ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία) για τις οποίες ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

    Γενικά, η υψηλή Μέση κατά Κεφαλή Δαπάνη φαίνεται ότι σχετίζεται πολύ περισσότερο με τη Μέση Διάρκεια Παραμονής, παρά με τη Μέση Ημερήσια Δαπάνη.

    Τους υψηλότερους δείκτες Μέσης κατά Κεφαλή Δαπάνης, Μέσης Ημερήσιας Δαπάνης και Μέσης Διάρκειας Παραμονής, έχουν οι μακρινές αγορές (Αυστραλία, Καναδάς και ΗΠΑ). Ακολουθούν η Ελβετία και η Αυστρία, ενώ υψηλή Μέση Ημερήσια Δαπάνη έχει και η Τουρκία, που όμως χαρακτηρίζεται από χαμηλή Μέση Διάρκεια Παραμονής.

    Ακόμη, καταγράφεται σημαντική διασπορά αγορών, με εξαίρεση τη Γερμανία και τη Βρετανία, από τις οποίες προήλθαν το 2018 περίπου το 19% και το 12% των εσόδων αντίστοιχα. Όλες οι άλλες αγορές έχουν μονοψήφια μερίδια έως 7%.

    Πιο αναλυτικά, για την περίοδο 2016-2018:
    • Αφίξεις: αύξηση κατά 21,5% (από 24,8 εκατ. το 2016 σε 30,1 εκατ. το 2018)
    • Διανυκτερεύσεις: αύξηση κατά 19,2% (από 190,4 εκατ. το 2016 σε 227,0 εκατ. το 2018)
    • Έσοδα: αύξηση κατά 22,8% (από 12,7 δισ. ευρώ το 2016 σε 15,7 δισ. ευρώ το 2018)
    • Μέση κατά Κεφαλή Δαπάνη: αύξηση κατά 1,1% (από 514,1 ευρώ το 2016 σε 519,6 ευρώ το 2018)
    • Μέση Ημερήσια Δαπάνη: αύξηση κατά 3,0% (από 67,0 ευρώ το 2016 σε 69,0 ευρώ το 2018)
    • Μέση Διάρκεια Παραμονής: μείωση κατά 1,8% (7,7 ημέρες το 2016 σε 7,5 ημέρες το 2018)
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη