Sunday, 28 April 2024, 06:38

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Πάρου

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Πάρου

    Δράσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2020 αποτελούν το συστηματικό «άνοιγμα» της Πάρου στις αγορές της Μέσης Ανατολής, η ένταξη στο διεθνές δίκτυο προώθησης του μαθητικού-φοιτητικού Τουρισμού, οι ενέργειες προβολής του τουριστικού προϊόντος του νησιού με ειδική καμπάνια διαδικτυακής επικοινωνίας, η προώθηση στην ηλεκτρονική σελίδα του γαλλικού ταξιδιωτικού οδηγού Petit Fute, η πιστοποίηση των μονοπατιών κ.ά.

    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, προβλέπεται επίσης η συμμετοχή σε 18 διεθνείς και κλαδικές εκθέσεις τόσο για τη συντήρηση του μεριδίου αγοράς του προορισμού όσο και για την ανάδειξη ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο θαλάσσιος και ο τουρισμός τρίτης ηλικίας, ενώ για την προώθηση του θρησκευτικού, κυρίως, τουρισμού από τη Ρωσία εγκρίθηκε πρόγραμμα προβολής μέσω της αεροπορικής εταιρίας «Aeroflot».

    Ο Δήμαρχος Πάρου κ. Μάρκος Κωβαίος επεσήμανε: «Η Πάρος πέτυχε και εφέτος ένα ακόμα ιστορικό ρεκόρ αφίξεων και μάλιστα σε μια εποχή κατά την οποία, λόγω του εξωτερικού ανταγωνισμού από Τουρκία, Αίγυπτο, Τυνησία αλλά και Κροατία, ο «πήχης» επιτυχίας για το σύνολο των ελληνικών προορισμών είχε τεθεί στα περυσινά επίπεδα.

    Αυτό σημαίνει ότι οι βάσεις που έχουν τεθεί από τον προορισμό στις διεθνείς τουριστικές αγορές είναι σταθερές και απόλυτα στοχευμένες. Και όλα αυτά, με σεβασμό στο περιβάλλον, τις παραδόσεις και τη φυσιογνωμία του νησιού που εντάσσονται στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης που επιδιώκουμε, παράλληλα με τη βελτίωση στις υποδομές που υλοποιούμε (αφαλατώσεις λιμάνια κτλ) για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ροή επισκεπτών».

    Εξάλλου, ο Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ.Μικές Λεοντής ανέφερε: «Συνεχίζουμε με νέες δράσεις που διασφαλίζουν τόσο την κεφαλαιοποίηση της βασικής τουριστικής περιόδου με ταυτόχρονη «στροφή» σε ποιοτικότερα στοιχεία – κατά το δυνατόν – από τις ίδιες αγορές όσο και με ενίσχυση της παρουσίας του προορισμού σε νέες ανερχόμενες – εκτός Ευρώπης – αγορές με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού που προσφέρει το νησί, δεδομένου ότι συμβάλουν τόσο στον ποιοτικό στόχο όσο και στην περαιτέρω διεύρυνση της τουριστικής περιόδου που ήδη έχει επιτευχθεί, αλλά έχει περιθώρια χρονικής επέκτασης».
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη