Wednesday, 01 May 2024, 22:37

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ο Τουρισμός στο επίκεντρο της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας

    Ο Τουρισμός στο επίκεντρο της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας

    Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στην Ουάσιγκτον στο συνέδριο «Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ανατολική Μεσόγειος: Νέες στρατηγικές, Νέες Προοπτικές», ανέδειξε τις μεγάλες δυνατότητας του τουριστικού κλάδου ως μοχλού ανάπτυξης .

    «Ως υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, θεωρούμε τον τουρισμό έναν στρατηγικό τομέα που μπορεί να προσελκύσει μακροπρόθεσμα ξένες επενδύσεις, να τονώσει την απασχόληση και να προωθήσει την περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας», είπε ο κ. Θεοχάρης.

    Στο πλαίσιο αυτό ο υπουργόςπαρουσίασε τους άξονες του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου και υπογράμμισε ότι για τη κυβέρνηση ο συγκεκριμένος τομέας βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.

    Ως κύριους στόχους της εθνικής τουριστικής πολιτικής έθεσε τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος και την ενίσχυση των επενδύσεων σε καταλύματα υψηλής ποιότητας και σε συγκροτήματα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

    «Το υπουργείο εφαρμόζει ολοκληρωμένη τουριστική πολιτική για τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, την αναβάθμιση της τουριστικής υποδομής και την ενσωμάτωση του τουριστικού τομέα στις τοπικές οικονομίες.Αυτή η πολιτική θα δημιουργήσει περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας, και θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη με θετικό αντίκτυπο στην εθνική οικονομία», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης.

    Αναφερόμενος στα στοιχεία που αφορούν στον ελληνικό τουρισμού, ο Υπουργός δήλωσε ότι το 2018 οι αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση κατά 9,7% σε σχέση με το 2017 και εκτίμησε ότι το 2019 θα είναι μια χρονιά που θα καταρριφθούν τα προηγούμενα ρεκόρ. Και τεκμηριώνοντας την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα είπε, ότι η σημαντική αύξηση του τουριστικού όγκου στην Ελλάδα αντικατοπτρίζει απόλυτα τη ταχεία βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.

    Εστιάζοντας στις επενδύσεις ο υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι «οι εντυπωσιακές τουριστικές επιδόσεις δεν αφήνουν αδιάφορους τους εγχώριους και τους ξένους επενδυτές. Μεγάλες αλυσίδες και ξενοδοχειακές εταιρείες εισέρχονται δυναμικά στην ελληνική αγορά, βλέποντας τις εξαιρετικές προοπτικές της. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν επενδυθεί συνολικά 3,8 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη και στην ανακαίνιση ξενοδοχείων, με το 41,3% των συνολικών δαπανών να αφορά ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων».

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

    Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στους άξονες του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για τον τουρισμό οι οποίοι έχουν ως στόχο:
    -Τη δημιουργία υποδομών υψηλών προδιαγραφών, βελτίωση του πλαισίου αδειοδότησης και εξάλειψη της γραφειοκρατίας
    - Τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της διασύνδεσης μέσω της ενίσχυσης των αεροπορικών συνδέσεων και της επέκτασης και αναβάθμισης του δικτύου των εθνικών μαρίνων.
    -Τη βέλτιστη διαχείριση της τουριστικής εμπειρίας ώστε να καταστεί όλο και πιο ποιοτική και ελκυστική, ενισχύοντας, μεταξύ άλλων, τη βιώσιμη διαχείριση των προορισμών και την τουριστική εκπαίδευση.
    -Τον επανασχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος και επαναπροσδιορισμό του εμπορικού σήματος

    Τέλος, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας φαίνεται πολύ ελπιδοφόρο, αντανακλώντας τις μεγάλες δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας. Η αυξητική τάση του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με το συγκριτικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη της βιομηχανίας. Η ανάκαμψη των ελληνικών επενδύσεων υποστηριζόμενη από φιλικές προς την αγορά πολιτικές λειτουργεί ως εγγύηση για ανθεκτικές μακροοικονομικές και επιχειρηματικές επιδόσεις και αναμφισβήτητη πρόσκληση για περισσότερα επενδυτικά σχέδια στη χώρα».

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη