Wednesday, 15 May 2024, 10:27

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ποιότητα και ασφάλεια είναι πλέον τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό

    Ποιότητα και ασφάλεια είναι πλέον τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό

    Ο Νότης Μαρτάκης , πρόεδρος της MTC Group, είχε το περασμένο Σάββατο την ετήσια διάλεξή του προς τους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Τμήματος Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

    Ο ίδιος τόνισε «Ήρθε ο καιρός να αναδείξουμε την Ποιότητα και την Ασφάλεια ως βασικά ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα στον Τουρισμό. Αρκεί να είμαστε σε θέση να υπηρετήσουμε και τα δύο με συνέπεια και υπευθυνότητα».

    Πρόσθεσε: «λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού από τρίτες χώρες, το δίπολο «Ήλιος - Θάλασσα» δεν αντέχει σε τιμολογιακή σύγκριση και, συνεπώς, δεν αποτελεί πλέον, μόνο του, προνομιακό πεδίο της χώρας μας».

    Στην ομιλία του με θέμα τη διαχείριση τουριστικών προορισμών, ο κ.Μαρτάκης επισήμανε ότι «ζούμε στην εποχή του επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων σε ότι αφορά την τουριστική στόχευση» και πρόσθεσε: «Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξεφύγουμε από στερεότυπα, να προχωρήσουμε σε συνέργειες και, το κυριότερο, να οριοθετήσουμε τις γνώσεις και τις δυνατότητες του καθενός μας. Η Λουδοβίκια αντίληψη κάποιων τοπικών παραγόντων του l'etat c'est moi οφείλει να παραχωρήσει τη θέση της στην ανάγκη της συναντίληψης και της συνένωσης δυνάμεων. Σε αυτή την πορεία για την τουριστική ανάπτυξη κάθε προορισμού κανένας δεν έχει το δικαίωμα να επιδιώκει να προχωράει μόνος του».

    Ο ομιλητής αναφέρθηκε επίσης τόσο στις συνεχείς μεταβολές των ταξιδιωτικών τάσεων όσο και στα γεωπολιτικά δεδομένα που, εν τέλει, διαμορφώνουν τη ζήτηση. «Αυτό σημαίνει -πρόσθεσε – ότι κάθε υπεύθυνος διαχειριστής ενός τουριστικού προορισμού οφείλει να προσαρμόζει την προσφορά σε όσα η αγορά ζητάει χωρίς να επιδιώκει να επιβάλει στις αγορές αυτό που ο προορισμός διαθέτει, ενώ, ταυτόχρονα, θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη όσα συμβαίνουν στο γεωγραφικό περίγυρο, σταθμίζοντας τόσο τις ευκαιρίες όσο και τις ενδεχόμενες απειλές που μπορεί να επηρεάσουν την τουριστική κίνηση». Εδικά για το τελευταίο, επισήμανε τη διαφαινόμενη ένταση στην Ανατολική Μεσόγειο που «ανάλογα με την εξέλιξή της, είναι πιθανό να μεταβάλει τα δεδομένα της τουριστικής κίνησης, αν κάποια χώρα, όπως η Ελλάδα, μπορέσει να εκπέμψει το μήνυμα της ασφάλειας που, λόγω και των ασύμμετρων απειλών, αποτελεί συγκριτικό της πλεονέκτημα, έναντι άλλων, φθηνότερων προορισμών, που όμως διακρίνονται για την αστάθεια και την επικινδυνότητά τους».

    Τέλος, επανέλαβε τη θέση που έχει , κατά καιρούς, διατυπώσει ως προς την αποτελεσματικότητα των εκθεσιακών συμμετοχών «που έπαψαν πλέον να αποτελούν το άπαν κάθε προσπάθειας διεκδίκησης μεριδίου αγοράς», ενώ , για μια ακόμη φορά, έψεξε «τη ρητορική περί υπερτουρισμού που, σε ότι αφορά ελληνικούς προορισμούς, αποτελεί στρατηγικό λάθος».

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη