Wednesday, 24 April 2024, 20:16

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    To νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Στερεάς Ελλάδας

    To νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Στερεάς Ελλάδας

    Στόχοι του προγράμματος, είναι η ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση του εισερχόμενου τουρισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, η μείωση της εποχικότητας, η ενδυνάμωση των ήδη συνεργαζόμενων αγορών και το άνοιγμα νέων.

    Η συνολική προβολή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στο τρίπτυχο «Τουρισμός - Πολιτισμός – Γαστρονομία» θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού και στην τόνωση της υπεραξίας της περιφερειακής οικονομίας.
    Μεταξύ άλλων, οι δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνουν τα εξής:

    -Πραγματοποίηση εκδηλώσεων και παράλληλων δράσεων που αφορούν στην παρουσίαση και προώθηση του τουριστικού, πολιτιστικού και γαστρονομικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε εξειδικευμένο κοινό του εξωτερικού, όπως tour operators, travel agents, ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφους, καθώς και τη διοργάνωση επαγγελματικών συναντήσεων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

    -Προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε διεθνή ΜΜΕ, σε έντυπα που απευθύνονται στην ελληνική ομογένεια σε ΗΠΑ και Αυστραλία.

    -Προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε εγχώρια ΜΜΕ. Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει πληροφοριακό υλικό που θα ενδυναμώνει το τουριστικό ενδιαφέρον για την Στερεά Ελλάδα και θα πραγματοποιείται σε στοχευόμενο χρόνο, προκειμένου να ενδυναμώνεται η προσέλκυση τουριστικού κοινού σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους.

    -Διοργάνωση διαδικτυακού εκπαιδευτικού σεμιναρίου, οn-line Training, σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Η διοργάνωση Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου έχει ως στόχο την καινοτόμο προβολή του τουριστικού κεφαλαίου της Στερεάς Ελλάδας στα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού, όπως για παράδειγμα tour operators, travel agents, ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφους.

    Με το online εκπαιδευτικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν και τα τουριστικά χαρακτηριστικά της Στερεάς Ελλάδας και να λάβουν πιστοποίηση για τη γνώση τους αναφορικά με τον τουριστικό προορισμό. Το ψηφιακό σεμινάριο για τη Στερεά Ελλάδα θα αποτελεί μια ψηφιακή πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί και θα προσαρμοστεί ειδικά για την Περιφέρεια και η οποία θα διαρθρώνεται σε μία σειρά από ενότητες με αντικείμενο το τουριστικό προϊόν του προορισμού αλλά και εμπειρικά προϊόντα που θα επιλεγούν να αναδειχθούν.

    -Δημιουργία θεματικών animation video και εντύπων: Το 2020 συμπληρώνονται 2.500 χρόνια από τη Μάχη των Θερμοπυλών και το 2021 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Στο πλαίσιο προώθησης και ενδυνάμωσης του Μαθητικού Τουρισμού, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας θέλει να προχωρήσει στη δημιουργία animation video και animation εντύπων, τα οποία θα απεικονίζουν αντιστοίχως τα σημαντικότερα σημεία της Περιφέρειας για κάθε ιστορική περίοδο και θα απευθύνονται σε μικρές ηλικίες παιδιών. Τα ανωτέρω θα χρησιμοποιηθούν και στις εκθέσεις τουριστικής προβολής και θα αφορούν τέσσερις γλώσσες: ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά.

    -Μαθητικός διαγωνισμός για τη δημιουργία τουριστικής ταυτότητας και λογοτύπου στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Η δράση θα απευθύνεται σε μαθητές λυκείου. Επιθυμία της Περιφέρειας είναι ενεργή η συμμετοχή όλων των πολιτών στις δράσεις της και ιδιαιτέρως των παιδιών. Θα δημιουργηθεί επιτροπή επιλογής και η δαπάνη θα αφορά τη συνεισφορά σε τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου που θα διακριθεί πρώτο στην επιλογή από την επιτροπή.

    -Θέσπιση ετήσιου Μαθητικού διαγωνισμού FILM OFFICE για τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους. Η συγκεκριμένη δράση θα απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου και στόχος θα είναι η ανάδειξη του πολιτισμού, της αρχιτεκτονικής, των ηθών και εθίμων, των μνημείων και των φυσικών πόρων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Θα δημιουργηθεί επιτροπή επιλογής για την ανάδειξη των τριών πρώτων ταινιών και η δαπάνη θα αφορά τη συνεισφορά σε τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολείων που θα διακριθούν. Στόχος της Περιφέρειας μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, είναι η έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων των μαθητών αναφορικά με το πώς δύναται να προβληθούν οι φυσικοί και πολιτιστικοί πόροι της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Η δράση θα διεξαχθεί σε ένα γενικότερο πλαίσιο ανάδειξης και προώθησης της πρωτοβουλίας για την προσέλκυση ξένων και ελληνικών οπτικοακουστικών παραγωγών filmincentralgreece.com καθώς και σε συνάρτηση του προγράμματος που υλοποιείται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΕΚΟΜΕ για τη δημιουργία FILM OFFICES στις Περιφέρειες.

    -Εκπόνηση της μελέτης για τη Δημιουργία Νέων Θεματικών Τουριστικών Προϊόντων. Η δράση έχει ως στόχο να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού κλάδου, δίνοντας έμφαση στη βιωματική διάσταση και τη δημιουργία τουριστικών εμπειριών. Σκοπός είναι η διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, τη μεταποίηση και την αγροδιατροφή.

    -Διοργάνωση εκπαιδευτικού σεμιναρίου – Τουριστική Εκπαίδευση. Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα διοργανωθεί και στις πέντε Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και θα απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, της εστίασης, του πολιτισμού, των μεταφορών καθώς και σε κατοίκους όσο και σε υπαλλήλους ΟΤΑ που ασχολούνται με την προώθηση του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος και θα πραγματοποιηθεί από εκπαιδευτικούς Ανώτερων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και Επαγγελματικών Σχολών.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη