Friday, 29 March 2024, 08:32

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η στρατηγική του ΥΠΕΝ για τη στρατηγική του ανάπτυξη

    Η στρατηγική του ΥΠΕΝ για τη στρατηγική του ανάπτυξη

    Τη στρατηγική του ΥΠΕΝ για την δυναμική ανάπτυξη του ποδηλατικού τουρισμού, αλλά και την εν γένει προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου παρουσιάζει ο γενικός γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού & Αστικού Περιβάλλοντος κ. Ευθύμιος Μπακογιάννης, στο πλαίσιο του έργου MEDCYCLETOUR «Μεσογειακές Ποδηλατικές Διαδρομές για βιώσιμο παράκτιο τουρισμό», σε εκδήλωση που διοργανώνεται από το Περιφερειακό Ταμείο Δυτικής Ελλάδας.

    Εξηγώντας το σύνολο των δράσεων για τη «στρατηγική ανάπτυξης ποδηλατικών διαδρομών στην χώρα μας», ο κ. Μπακογιάννης δηλώνει ότι «τα οφέλη της προώθησης και υποστήριξης του ποδηλατικού τουρισμού είναι πολλαπλά και αντικατοπτρίζονται άμεσα στην ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών. Πρόκειται για οφέλη οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, τη στιγμή που μόνο ο Ευρωπαϊκός Ποδηλατικός Τουρισμός εκτιμάται ετησίως στα 2.8 δισ. ευρώ σε ταξίδια και 25.6 εκατ. διανυκτερεύσεις, περίπου δηλαδή το 3% του συνόλου τουριστικών ταξιδιών των Ευρωπαίων».

    Στις άμεσες προτεραιότητες τίθενται η χρηματοδότηση μελετών ανά περιφερειακή ενότητα για έργα που θα εντάξουν οικισμούς και πόλους ενδιαφέροντος σε κόμβους του δικτύου ποδηλάτου.

    Η υλοποίηση ελληνικών κλάδων και δύο εθνικών διαδρομών του διευρωπαϊκού δικτύου ποδηλάτου EUROVELO, αλλά και η δημιουργία διαδρομών σύνδεσης του εν λόγω δικτύου με σημεία ενδιαφέροντος των περιοχών εμβέλειάς τους.

    Προβλέπεται επίσης η ενίσχυση κοινοχρήστων συστημάτων ποδηλάτου στον αστικό χώρο, αλλά και καμπάνιες ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού με ταυτόχρονη παροχή κινήτρων για την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου.

    Επίσης αναμένεται η μετατροπή εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών για τη δημιουργία διαδρομών ποδηλάτου μεγάλου μήκους.

    Η ένταξη στο θεσμικό πλαίσιο υποχρέωσης των ΟΤΑ για την ψηφιακή προβολή των διαδρομών, η διοργάνωση ποδηλατικών εκδηλώσεων, αλλά και η ένταξη «αναγνωρίσιμων διαδρομών προπόνησης» γνωστών αθλητών σε πακέτα ποδηλατικού τουρισμού.

    Επίσης, δημιουργείται σύστημα πιστοποίησης τουριστικών και όχι μόνο «Bike Friendly» επιχειρήσεων, καθώς επίσης και διαδραστικό διαδικτυακό εργαλείο ποδηλατικού τουρισμού.

    Στόχος είναι επίσης η προώθηση των ποδηλατικών μονοπατιών βουνού (bike trails) - υποστήριξη της ορεινής ποδηλασίας, αλλά και η δημιουργία bike - parks σε χιονοδρομικά κέντρα.

    Ακόμα, προωθείται επαγγελματικό περίγραμμα «ποδηλάτη - ξεναγού», καθώς και η ελεύθερη μεταφορά ποδηλάτων με υπεραστικά μέσα.

    Ο κ. Μπακογιάννης, τέλος, τονίζει ότι τα παραπάνω δεν είναι αποσπασματικές πολιτικές, αλλά αντιθέτως εντάσσονται στην συνολικότερη στρατηγική για την βιώσιμη κινητικότητα, και την ανάδειξή της ως βασικό στοιχείο της βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη