Νέα

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

«Plastic-FreeSantorini»: ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece

Τρείς εξειδικευμένες δράσεις στο γενικότερο πλαίσιο της επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού ανακοίνωσε από τη Σαντορίνη ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, σε συνέχεια των χθεσινών ανακοινώσεων του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι 3 πρωτοβουλίες αφορούν:

1) Στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, μια άνευ προηγουμένου ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
2) Στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του Υπουργείου Τουρισμού με το Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς όπως η Lidl Hellas και το Ίδρυμα Λασκαρίδη.
3) Το τρίτο, εξαιρετικά σημαντικό νέο στοιχείο, όπως είπε, είναι η ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece, στην οποίαν έχουν επενδυθεί ατελείωτες εργατοώρες προκειμένου να γίνει ο απόλυτος οδηγός, ο πιο πλούσιος σε πληροφορίες και ο πλέον εύχρηστος για κάθε φιλοξενούμενο.

Αναλυτικότερα:

-Tουρισμός για όλους: Για πρώτη φορά διατίθενται 30 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό που θα δώσουν την ευκαιρία σε 250.000 Ελληνες πολίτες να κάνουν διακοπές στη χώρα τους για σχεδόν μία εβδομάδα. Το πρόγραμμα έχει διττή στόχευση, όχι μόνο για τους Ελληνες πολίτες που θα κάνουν διακοπές αλλά και στην τόνωση των τουριστικών επιχειρήσεων με επιπλέον πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές οικονομίες.

Πολύ επιγραμματικά, ο «Τουρισμός για Όλους» απευθύνεται σχεδόν στο σύνολο των Ελλήνων, εφόσον το 90% των πολιτών μπορεί να υποβάλει αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα. Το κριτήριο είναι 16.000 ευρώ για ετήσιο ατομικό εισόδημα και από 28.000 για το οικογενειακό, συν την προσαύξηση 1.500 ευρώ ανά τέκνο.

Η διάρκεια του προγράμματος είναι, κατ' αρχάς, εξάμηνη, από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης. «Το σημαντικό είναι όμως ότι μέσω του «Τουρισμού για Όλους» θα επιτύχουμε την ομαλή επανεκκίνηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και να επιτύχουμε έναν από τους πάγιους στόχους μας, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Επιδοτούμε κατά το ήμισυ του μισθώματος 4 διανυκτερεύσεις, φτάνοντας συνολικά στα 120 ευρώ ανά άτομο. Υπολογίζουμε ότι η υλοποίηση του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» θα παρέχει εφέτος περίπου 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Οι οποίες, με απόλυτα διαφανή, αδιάβλητο και δίκαιο τρόπο, θα κατανεμηθούν στους 250.000 δικαιούχους Έλληνες πολίτες με ηλεκτρονική κλήρωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται από τους ενδιαφερόμενους πολύ απλά, μέσω του συστήματος Taxis», ανέφερε ο κ. Θεοχάρης.

-Plastic Free Santorini: Το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Lidl Hellas, το ίδρυμα Λασκαρίδη και το δήμο Σαντορίνης προτάσσει τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με μία δράση που θα ξεκινήσει με μία καμπάνια προώθησης κι εν συνεχεία εκπαιδευτικά προγράμματα στο νησί. Η LidlΕλλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας «Plastic-FreeSantorini». Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο.

Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία «Plastic-FreeSantorini» περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εδώ στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.

«Το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού συμπίπτει με την έναρξη της καμπάνιας Plastic Free, την οποία προετοιμάζαμε εδώ και καιρό, πρίν την κρίση του κορωνοϊού κι ελπίζουμε να την επεκτείνουμε και σε άλλα νησιά και περιοχές της χώρας» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.

-Ψηφιακή εφαρμογή visitgreece: Πρόκειται για το επίσημο application για φορητές ηλεκτρονικές συσκευές του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (E.O.T), με αποκλειστικούς χορηγούς τη Eurobankκαι τη Mastercard.

H εφαρμογή VisitGreece προσφέρει μοναδικές καινοτομίες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική εφαρμογή. Οσον αφορά τα βασικά στοιχεία λειτουργίας της:

1. Ερωτηματολόγιο προς τον ταξιδιώτη, ώστε να δημιουργηθεί ένα πλήρως εξατομικευμένο προφίλ.

2. Δυνατότητα επικοινωνίας με τους ταξιδιώτες, μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων τύπου push notification, με βάση το προφίλ τους.

3. Δυνατότητα αποστολής push notification αναλόγως της περιοχής στην οποία βρίσκεται κάθε φορά ο ταξιδιώτης. Είναι το λεγόμενο geolocation, η αυτόματη ανίχνευση γεωγραφικής θέσης μέσω δορυφόρου. Κατ' αυτό τον τρόπο, προτείνοντας δηλαδή συγκεκριμένα σημεία φιλοξενίας, εστίασης, αξιοθέατα κ.λπ. προωθούνται και επωφελούνται οι τοπικές επιχειρήσεις.

4. Η εφαρμογή VisitGreeceσυνδέεται με την Mastercard Priceless cities, μια υπηρεσία η οποία προσφέρει στους ταξιδιώτες εκλεκτές και αποκλειστικές εμπειρίες.

5. Στην εφαρμογή VisitGreeceέχουν πρόσβαση οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου, ώστε να μπορούν οι ίδιες να διαχειρίζονται το περιεχόμενό τους και να το προσαρμόζουν ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Φυσικά, η εφαρμογή VisitGreece είναι πολύ-γλωσσική και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει κάθε είδους λειτουργικά πλεονεκτήματα στους τουρίστες και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, οι μεν ταξιδιώτες βρίσκουν στo VisitGreece, απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο ή στην ταμπλέτα, συγκεντρωμένα όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Και μαζί με τις πληροφορίες, βρίσκουν επίσης προτάσεις για τους καλύτερους προορισμούς, ειδικά προσαρμοσμένες στις ατομικές τους προτιμήσεις.

Επιλογή Περιοχής

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

Please enable the javascript to submit this form

Αναζήτηση