Saturday, 27 April 2024, 02:38

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Σχέδιο για διάχυση του τουρισμού σε όλες τις περιφέρειες της χώρας

    Σχέδιο για διάχυση του τουρισμού σε όλες τις περιφέρειες της χώρας

    Από το βήμα του 8ου Συνεδρίου Περιφερειακής Ανάπτυξης στην Πάτρα ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας παρουσίασε τις βασικές αρχές της νομοθετικής παρέμβασης που στοχεύει στην πολυκεντρική τουριστική ανάπτυξη, κάνοντας λόγο για ολική ανατροπή του μοντέλου και της δομής των Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού του υπουργείου. Οι ΠΥΤ μετατρέπονται σε τοπικά και περιφερειακά στρατηγεία τουριστικής ανάπτυξης.

    Ο κ. Κόνσολας περιέγραψε τους εννέα στόχους του νομοσχεδίου, που θα πάρει σύντομα τον δρόμο προς τη Βουλή, προβλέποντας, μεταξύ άλλων, τη διαμόρφωση κινήτρων επιχειρηματικής δραστηριότητας στον περιφερειακό τουριστικό τομέα και τη δημιουργία Μονάδας One stop shop για τις τουριστικές επενδύσεις σε κάθε περιφέρεια.

    «Θέλουμε να βάλουμε όλες τις Περιφέρειες της χώρας στο χάρτη της τουριστικής ανάπτυξης. Θέλουμε να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιφέρειας, να αποκτήσει κάθε περιφέρεια τη δική της αυτόνομη τουριστική ταυτότητα, το δικό της brand» τόνισε ο υφυπουργός Τουρισμού.

    Οι 9 στόχοι σχετικού νομοσχεδίου που ήδη έχει ολοκληρωθεί:

    Στόχος 1: Η δημιουργία οργανωτικής δομής προώθησης των επενδύσεων σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο σε όλες τις ΠΥΤ.

    Στόχος 2: Η μελέτη και διαμόρφωση κινήτρων επιχειρηματικής δραστηριότητας στον περιφερειακό τουριστικό τομέα και η δημιουργία Μονάδας One stop shop για τις τουριστικές επενδύσεις σε κάθε περιφέρεια.

    Στόχος 3: η δημιουργία clusters με τη συμμετοχή δημόσιων, ιδιωτικών και μη κερδοσκοπικών φορέων και σύνδεση των τουριστικών επιχειρήσεων με τους τοπικούς παραγωγούς και τις τοπικές επιχειρήσεις του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα.

    Στόχος 4: Σχεδιασμός πρωτοβουλιών και δράσεων για την ένταξη ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού και η αξιοποίησή τους σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο και ειδικότερα του πολιτιστικού, ιστορικού, ιατρικού, αθλητικού, γαστρονομικού και επιχειρηματικού τουρισμού, καθώς και του τουρισμού πόλης και του συνεδριακού τουρισμού.

    Στόχος 5: Η ένταξη του τουρισμού στην ψηφιακή οικονομία (σύστημα e- tourism) με την ανάπτυξη υποδομών στο σύνολο των υπηρεσιών.

    Στόχος 6: Η δημιουργία Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ), στο οποίο θα καταχωρούνται όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα που αφορούν στη λειτουργία και τη διαχείριση των δράσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς - διοικητικούς τομείς του Υπουργείου Τουρισμού σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

    Στόχος 7: Η δημιουργία στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Τουρισμού «Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Προώθησης Επενδυτικών Σχεδίων» στις τουριστικές περιοχές της χώρας, εποπτευόμενη από τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου.

    Στόχος 8: η δημιουργία στο Υπουργείο Τουρισμού Μητρώου Επιθεωρητών-Ελεγκτών, υπαγόμενου στη Γενική Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής.

    Στόχος 9, η διαμόρφωση στρατηγικών σχεδίων τουριστικής ανάπτυξης από τους Δήμους και τις Περιφέρειες καθίσταται αναγκαία προκειμένου τα σχέδια αυτά να ενταχθούν στα προγράμματα του Εθνικού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ και ΠΕΠ.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη