Friday, 26 April 2024, 16:02

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Νέα στελέχη σε θέσεις ευθύνης της ΕΡΤ

    Νέα στελέχη σε θέσεις ευθύνης της ΕΡΤ

    Με την αξιοποίηση και ανάδειξη έμπειρων στελεχών της ΕΡΤ ολοκληρώνεται σταδιακά η πλήρωση των θέσεων ευθύνης του νέου οργανογράμματος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

    Ειδικότερα, Διευθυντής των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ τοποθετήθηκε ο Τάσος Ρωσόπουλος, τη Διεύθυνση Απόδημου Ελληνισμού αναλαμβάνει ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μαντουρέκας Μαχαίρας, ενώ στη Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας τοποθετείται η δημοσιογράφος Δώρα Χειράκη.

    Τις Υποδιευθύνσεις του Δεύτερου Προγράμματος και του Kosmos αναλαμβάνουν αντιστοίχως η Μαρία Κοζάκου και ο Λεωνίδας Αντωνόπουλος.

    Την υποδιεύθυνση του Τρίτου Προγράμματος αναλαμβάνει η Βιργινία Νείλα, ενώ ο σχεδιασμός του προγράμματος του Τρίτου λόγω και του ιδιαίτερου χαρακτήρα του θα πραγματοποιείται από κοινού με το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου.

    Τέλος στη νεοσυσταθείσα Γενική Διεύθυνση Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης ύστερα από σχετική προκήρυξη που αφορούσε και στελέχη του ιδιωτικού τομέα τοποθετούνται η Παναγιώτα Ξύδη ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ψηφιακών Μέσων και η Ελένη Θώδου ως Προϊσταμένη του Τμήματος Έρευνας και Ανάλυσης.

    Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η στελέχωση και της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνολογίας και Λειτουργίας Μέσων με την τοποθέτηση όλων των Προϊσταμένων Τμημάτων από το προσωπικό της ΕΡΤ.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη