Friday, 26 April 2024, 17:50

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    «Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών για την Ελλάδα»

    «Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών για την Ελλάδα»

    Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, μίλησε για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού στην ημερίδα «Καινοτόμες λύσεις για τον τουρισμό στην εποχή του COVID-19» που διοργάνωσε εφημερίδα της Πάτρας «Γνώμη».

    «Οι κρίσιμες αποφάσεις που έλαβε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, απέδειξαν πως η χώρα μας κινήθηκε άμεσα και γρήγορα, όπως έπρεπε, έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια των πολιτών και δευτερευόντως την οικονομία. Αρχικά η οικονομική ύφεση στην Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, χάρη και στη στήριξη που παρείχε η ελληνική κυβέρνηση σε επιχειρήσεις και σε εργαζομένους».

    Ο υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι «ως τώρα τα έχουμε πάει πολύ καλά στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάζουμε. Η μάχη μπορεί να έχει κερδηθεί, όχι όμως και ο πόλεμος που μαίνεται».

    Το ζητούμενο κατά τον κ. Θεοχάρη συνίσταται στο ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στη φιλοξενία και στην ασφάλεια. Δυστυχώς, καμία χώρα δεν έχει φτιάξει μοντέλο που να θεωρούμε πως λειτουργεί άψογα».

    Σε ό,τι αφορά στα επόμενα στάδια τα οποία έχουν προγραμματιστεί για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε ότι «από τις 22 Ιουλίου πιθανότατα θα ανοίξουμε για τη Σουηδία, ενώ εξετάζεται το άνοιγμα και για τις υπόλοιπες χώρες με τη χρήση του τεστ των 72 ωρών. Από τις αρχές Αυγούστου θα είμαστε σε θέση να ανοίξουμε και την κρουαζιέρα».

    Σε σχέση με τις προωθητικές ενέργειες που έχει αναλάβει εντατικά το Υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα για την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε ότι «τα επόμενα βήματα του υπουργείου μας αφορούν στην προβολή της Ελλάδας με διαφήμιση και συνδιαφήμιση. Καινοτομήσαμε αρχικά με την πρωτοποριακή καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο ‘Greece From Home’, προχωρούμε με το ‘Endless Greek Summer’ και με το ‘Destination Greece Health First’, αλλά και με συνδιαφήμιση με διαφημιστικές εταιρείες, tour operators κ.λπ. Ο στόχος μας είναι γι’αυτές τις διαφημιστικές ενέργειες να μη διακοπούν μετά την περίοδο υψηλής ζήτησης, αλλά να συνεχιστούν ακόμη και το χειμώνα. Η στρατηγική επιδίωξή μας, άλλωστε, είναι να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο -εφόσον μας το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες. Επιτυχία θα είναι το να ακολουθήσουμε ένα μοντέλο ενός τουρισμού 12 μηνών».

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη