Sunday, 28 April 2024, 09:51

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    ΦΑΓΕ: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο

    ΦΑΓΕ: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο

    Πωλήσεις αυξημένες οριακά σε αξία κατά 1% στα 261 εκατ. δολάρια εμφάνισε στο α΄εξάμηνο της χρονιάς ο όμιλος ΦΑΓΕ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, αν και σε επίπεδο όγκου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,8%.

    Η «απόσταση» δικαιολογείται από τη διοίκηση του ομίλου αφενός λόγω της μείωσης τιμών (σε όλες τις αγορές δραστηριοποίησης) κατά 4,7% κατά μέσο όρο και αφετέρου λόγω της συναλλαγματικής επίπτωσης, την οποία η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας τοποθετεί σε 1,1%.

    Σε αξία ο όμιλος διατήρησε θετικό πρόσημο πωλήσεων σε ΗΠΑ, Βρετανία και Ιταλία (με αύξηση 0,8%, 6,2% and 2,8% αντίστοιχα), αλλά σημείωσε κάμψη στην ελληνική αγορά κατά 3,3%. Σε όγκο οι πωλήσεις σε ΗΠΑ, Ιταλία και Βρετανία αυξήθηκαν κατά 8,3%, 6,7% and 10,5%, αντίστοιχα, ενώ στην Ελλάδα καταγράφηκε κάμψη όγκου πωλήσεων κατά 1,2%. Σημειώνεται πως ο όμιλος ΦΑΓΕ πραγματοποιεί το 85,9% των πωλήσεων του στις διεθνείς αγορές.

    Στο β’ τρίμηνο του 2020 ο όμιλος – παρά τα lockdowns και την στροφή των καταναλωτών σε βασικές αγορές τροφίμων- δεν ευνοήθηκε από άποψη πωλήσεων καθώς κατέγραψε χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με το α΄τρίμηνο του έτους. Ειδικότερα, και σύμφωνα με την αναλυτική έκθεση της FAGE International, οι πωλήσεις σε αξία διαμορφώθηκαν σε 129,4 εκατ. δολάρια, μειωμένες κατά 0,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Αντίθετα οι πωλήσεις σε όγκο στο σύνολο των αγορών που ο όμιλος δραστηριοποιείται αυξήθηκε κατά 5,1%.

    Σημειώνεται ότι στο α' τρίμηνο του 2020, η αύξηση πωλήσεων σε όγκο ήταν 8,5% και σε αξία κατά 2,9%. Κατά τη διοίκηση του ομίλου, στο β’ τρίμηνο της χρονιάς κατέγραψε αρνητική επίπτωση από συναλλαγματικές διαφορές της τάξης του 0,9%. Σε αξία οι πωλήσεις το ίδιο διάστημα μειώθηκαν σε ΗΠΑ, Ελλάδα και Ιταλία κατά 0,3%, 8,2% and 6,9%, αντίστοιχα, ενώ αντιθέτως το ίδιο διάστημα κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 16,5%. Σε όγκο οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ αυξήθηκαν σε ΗΠΑ, Ιταλία και Βρετανία ( 7,7%, 1,4% and 20,3% αντίστοιχα) ενώ στην Ελλάδα ο όμιλος κατέγραψε πτώση κατά 9,4%.

    Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα βασικά μεγέθη σε επίπεδο α’ εξαμήνου 2020, το μικτό κέρδος του ομίλου αυξήθηκα κατά 2,5%. Η επίδοση αυτή προέκυψε από τις τιμές της πρώτης ύλης γάλακτος που στις ΗΠΑ κατέγραψε μείωση κατά 9,2%, ενώ αντιθέτως αυξήθηκε κατά 10,8% στην Ελλάδα. Ακολούθως, τα λειτουργικά κέρδη – δεδομένου ότι ο όμιλος μείωσε επίσης έξοδα μάρκετινγκ και διαφήμισης, αυξήθηκαν κατά 17,7%. Τα κέρδη προ φόρων τέλος αυξήθηκαν στα 25,3 εκατ. δολάρια από 17,6 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

    Πέραν των επιδόσεων του πρώτου μισού του χρόνου, ο όμιλος διατηρεί επιφυλάξεις για την πορεία των επομένων μηνών κυρίως λόγω της αβεβαιότητας για την πανδημία, αλλά και του αυξημένου ανταγωνισμού τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες αγορές.

    Ο όμιλος διατηρεί το πλάνο των παραγωγικών του επενδύσεων, με κύριο στόχο τη δημιουργία νέου εργοστασίου στο Λουξεμβούργο, η οποία ωστόσο «χρονίζει» και έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μετά από αντιδράσεις τοπικών φορέων με περιβαλλοντικές αιτιάσεις.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη