Tuesday, 16 April 2024, 09:21

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Φραγκάκης: Ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε σε επαγγελματισμό και αξιοπιστία

    Φραγκάκης: Ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε σε επαγγελματισμό και αξιοπιστία

    Ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) Δημήτρης Φραγκάκης, μίλησε στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργάνωσε την Πέμπτη το γερμανικό FVW στη Θεσσαλονίκη.

    Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις παρακαταθήκες του 2020 για τον τουρισμό ενόψει 2021. Στο περιθώριο της παρουσίας του στο συνέδριο, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης.

    «Καταφέραμε να ανοίξουμε τον ελληνικό τουρισμό, παρά το γεγονός ότι στις αρχές Μαΐου δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Υλοποιήσαμε έναν οδικό χάρτη από τις 25 Μαΐου έως την 1 Ιουλίου και καταφέραμε κάτι που φάνταζε σχεδόν όνειρο θερινής νυκτός» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.

    Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους επαγγελματίες του τουρισμού. «Ο τουρισμός δεν άνοιξε μόνο επειδή η ελληνική κυβέρνηση έκανε καλά τη δουλειά της. Άνοιξε γιατί έκαναν εξίσου καλά την δουλειά τους οι άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα, οι επιχειρηματίες, οι ξενοδόχοι, οι εστιάτορες, οι εργαζόμενοι σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις», υπερθεμάτισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.

    «Κινήσαμε την τουριστική βιομηχανία εκεί που η μηχανή μας φαινόταν ότι είχε μείνει ακίνητη λόγω των επιπτώσεων του COVID-19. Προφανώς η σεζόν είναι τελείως διαφορετική φέτος αλλά αυτό το περιμέναμε, δεν είχαμε υψηλές προσδοκίες. Αλλά όσα έσοδα κι αν μαζέψουμε τελικά είτε είναι 3 είτε 4 δισ. ευρώ, δεν θα μπορούσαμε να τα έχουμε στερήσει από την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες».

    Εξέφρασε, ωστόσο, την εκτίμηση πως «το σοκ του 2020 ήταν τόσο ισχυρό για τον παγκόσμιο τουρισμό που για να το ξεπεράσουμε θα χρειαστεί χρόνος. Δεν είμαι των ακραίων απόψεων: ούτε θα χρειαστούμε 5 χρόνια να ανακάμψουμε όπως λένε κάποιοι ούτε όμως μέσα στο 2021 θα επιστρέψουμε «μαγικά» στις καλές επιδόσεις του 2019», στέλνοντας παράλληλα, όμως, ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας. «Η διαφορά το 2021 θα είναι ότι πλέον έχουμε εφαρμόσει στην πράξη και υγειονομικά πρωτόκολλα και διαδικασίες ασφαλείας στον τουρισμό μας. Ξέρουμε πως θα κινηθούμε καλύτερα», εξήγησε.

    Αναφερόμενος στις ενέργειες του ΕΟΤ για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας στην τουριστική βιομηχανία, ο Γενικός Γραμματέας σημείωσε πως ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ξεκίνησε καμπάνια της χώρας ήδη εντός της σκληρής καραντίνας τον Απρίλιο με το Greece from Home. Για να ακολουθήσει στη συνέχεια «νέα καμπάνια τον Ιούλιο με δύο μηνύματα για το ελληνικό καλοκαίρι και για την ασφάλεια του προορισμού μας, με εξαιρετική επιτυχία», όπως δήλωσε.

    «Παραλληλα προετοιμαζόμαστε για το 2021 και ήδη σχεδιάζουμε τις δράσεις προβολής οι οποίες θα ξεκινήσουν από τα τέλη Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται ολο τον χρόνο σε καμπάνια κι αυτό έχουμε σκοπό να κάνουμε από εδώ και πέρα» σημείωσε στο τέλος ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.

    Σημειώνεται πως μετά το τέλος του Συνεδρίου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του τουρισμού της Θεσσαλονίκης. Μεταξύ άλλων, συμμετείχαν ο Αλέξανδρος Θάνος, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κ. Μακεδονίας, ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της ΠΟΞ, ο Ανδρέας Μανδρινός, πρόεδρος των Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ο Γιάννης Ασλάνης, πρόεδρος του TBC και άλλοι εκπρόσωποι της αγοράς και της Αυτοδιοίκησης.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη