Friday, 26 April 2024, 04:10

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών

    Δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών

    Ο κ. Χρυσοχοΐδης πραγματοποίησε τον απολογισμό των δράσεων που υλοποιήθηκαν αυτή τη χρονιά και παρουσίασε τις επιδόσεις του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειάς μας για το 2019 μέσα από τη μελέτη που εκπόνησε το ΙΝΣΕΤΕ.

    Στάθηκε ιδιαίτερα στα μεγέθη που κατέγραψαν τα νησιά μας ενώ σε ό,τι αφορά τη φετινή χρονιά τόνισε ότι το Νότιο Αιγαίο ήταν η περιφέρεια που κατέγραψε τη μικρότερη μείωση στην τουριστικής της κίνηση.

    Παράλληλα έκανε γνωστό ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η σεζόν θα κλείσει με περίπου 1.100.000 αφίξεις, επίδοση που χαρακτήρισε ως νίκη για την περιφέρειά μας. Επίσης ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε γνωστό ότι στις 27 Μαρτίου θα ξεκινήσει η νέα σεζόν για τα περισσότερα νησιά μας, αν και όπως τόνισε όλα θα κριθούν από το πόσο γρήγορα θα υπάρξει εμβόλιο για τον κορωνοϊό.

    Από την πλευρά του ο Ιωάννης Μαργαρίτης, Εντεταλμένος Περιφερειακός Συμβούλος Τουριστικής Ανάπτυξης Κυκλάδων αναφερόμενος στους στόχους της περιφέρειας για το 2021 είπε ότι είναι οι εξής:
    - Ενίσχυση εξωστρέφειας
    - Αναβάθμιση τουρισμού εμπειρίας
    - Ανάδειξη ιδιαιτερότητας νησιών
    - Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας τουρισμού

    - Αύξηση μέσης κατά κεφαλήν δαπάνης
    - Αύξηση διάρκειας παραμονής
    - 12 μήνες τουρισμού στα νησιά
    - Βελτίωση ποιότητας πληροφόρησης.

    Οι παραπάνω στόχοι θα επιτευχθούν με:
    - Διαφημιστικά μοντέρνα βίντεο
    - Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού

    - Αναβάθμιση του Portal
    - Σχεδιασμό και ανάπτυξη blog
    - Ανάπτυξη θεματικών εμπειριών

    - Διαχείριση μέσων κοινωνικών δικτύωσης
    - Ψηφιακό διαδικτυακό μάρκετινγκ
    - Πλάνο προβολής διαφήμισης περιφέρειας σε μεγάλα δίκτυα
    - Εκπόνηση μελετών τουριστικής κίνησης.

    Σύμφωνα με τον κ. Μαργαρίτη, η περιφέρεια είτε θα συμμετέχει με δικό της περίπτερο στις εκθέσεις είτε θα είναι συνεκθέτης ενώ θα πάρει και του χρόνου μέρος σε road show και workshops, ενώ θα διοργανώσει press trips, και θα συνεχίσει τη συνεργασία με τουρ οπερέιτορς και πράκτορες.

    Μιλώντας για το θέμα ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, αφού δήλωσε περήφανος για τις επιδόσεις των νησιών στον τουρισμό το 2019, τόνισε ότι φέτος τα μεγαλύτερα νησιά είναι αυτά που κατέγραψαν μεγάλη πτώση ενώ πολλά μικρά νησιά σημείωσαν ρεκόρ κίνησης.

    Ειδικά για τη Ρόδο και την Κω είπε ότι εξακολουθούν να παίρνουν κρατήσεις από την Αγγλία, παρά το ότι υπάρχει ανησυχία για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα με τον κορωνοϊό στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, υπάρχουν κρατήσεις και για το Νοέμβριο.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη