Friday, 17 May 2024, 09:14

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Προτεραιότητα στο πλάνο του υπουργείου Τουρισμού μαρίνες και ιαματικός τουρισμός

    Προτεραιότητα στο πλάνο του υπουργείου Τουρισμού μαρίνες και ιαματικός τουρισμός

    Όπως ανέφερε η γενική γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού, κα Βίκυ Λοΐζου σε διαδικτυακή συνάντησή της με δημοσιογράφους, το δεκαετές πλάνο που σχεδιάζεται θα περιλαμβάνει και επιμέρους στρατηγικές για την ενίσχυση ειδικών υποκλάδων, όπως οι μαρίνες, ο ιαματικός τουρισμός, ο γαστρονομικός τουρισμός καθώς και άλλες εναλλακτικές μορφές Τουρισμού που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν στην χώρα μας και παρουσιάζουν μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης.

    Αναφερθείσα στις μαρίνες η κα Λοΐζου τόνισε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αν υιοθετηθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική για την προώθηση των σχετικών επενδύσεων. Αυτή τη στιγμή μάλιστα, διαμορφώνεται το σχετικό θεσμικό πλαίσιο γύρω από το μοντέλο διαχείρισης και η χωροταξική μελέτη για την ανάπτυξη των μαρίνων. Όσο για τον ιαματικό τουρισμό ξεκαθάρισε ότι σε συνδυασμό με το silver economy και τον τουρισμό ευεξίας παρουσιάζει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης.

    Παράλληλα διευκρίνισε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων δρομολογείται η ενίσχυση της γαστρονομίας και η διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό. «Ο γαστρονομικός τουρισμός θα μπορούσε να αποτελέσει το όχημα για την αύξηση των εξαγωγών, την ενίσχυση της μεταποίησης και την προώθηση της εξωστρέφειας. Είναι ένα δύσκολο στοίχημα», ανέφερε η κα Λοΐζου, επισημαίνοντας ότι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να δημοσιευτεί και το πόρισμα της αρμόδιας επιτροπής για τη γαστρονομία και τη συμβολή της στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

    Παράλληλα, όπως σημείωσε, το υπουργείο επεξεργάζεται και τα προγράμματα στα οποία θα ενταχθούν επιλέξιμες δαπάνες για τον τουρισμό. Όπως διευκρινίστηκε αυτά θα αφορούν την επαγγελματική κατάρτιση και ενίσχυση των δεξιοτήτων των εργαζομένων του κλάδου, τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου αλλά και του ίδιου του υπουργείου καθώς και την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων μέσω αντίστοιχων προγραμμάτων του υπουργείου Ανάπτυξης κι Επενδύσεων.

    Υπό διαμόρφωση βρίσκεται αυτή την περίοδο και το νέο ΕΣΠΑ, με το υπουργείο Τουρισμού να στοχεύει στην ένταξη επιλέξιμων δράσεων για τον τουρισμό, αφού τα 13 περιφερειακά προγράμματα που έχουν ήδη δρομολογηθεί δεν επιτρέπουν την δημιουργία ενός επιχειρησιακού-τομεακού προγράμματος αποκλειστικά για τον κλάδο.

    Στόχος του υπουργείου είναι να διαμορφώσει μία στρατηγική και να στοιχειοθετήσει ένα πλαίσιο γύρω από το οποίο θα αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις του κλάδου καθώς και τα απαραίτητα εργαλεία που θα αυξήσουν την κατά κεφαλήν δαπάνη των τουριστών και θα διευρύνουν την τουριστική περίοδο.

    Οι εν λόγω κινήσεις είναι ακόμα πιο απαραίτητες αν σκεφτεί κανείς ότι και το 2021 θα είναι μια δύσκολη τουριστική χρονιά, όπως εκτίμησε η γενική γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού. «Εργαζόμαστε πάνω στο πώς θα επιβιώσουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά, όπως το 2021, πώς θα ανακάμψουν και τελικά πώς θα αναπτυχθούν», υπογράμμισε. Μάλιστα χαρακτήρισε ως θετικό το γεγονός ότι τα τουριστικά έσοδα το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου διαμορφώθηκαν στα 4 δισ. ευρώ, δεδομένων των επιδημιολογικών εξελίξεων και των lockdown που τις ακολούθησαν. «Το ότι άνοιξε ο τουρισμός είναι συν. Η εμπειρία του καλοκαιριού και η ενίσχυση της αξιοπιστίας της χώρας μας θα μας βοηθήσουν για να χτίσουμε το 2021 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όπου και να διαμορφώνονταν τα έσοδα φέτος θα ήταν κάτι θετικό», σημείωσε η κα Λοΐζου.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη