Sunday, 28 April 2024, 07:42

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Θεσσαλονίκη: Το βορειοελλαδικό κρασί πηγαίνει ...Διαδίκτυο

    Θεσσαλονίκη: Το βορειοελλαδικό κρασί πηγαίνει ...Διαδίκτυο

    Σε όλη τη διάρκεια του Φεβρουαρίου 2021, εν μέσω πανδημίας, η ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» προτείνει, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, σειρά διαδικτυακών δράσεων για τους φίλους του κρασιού, με κουίζ, ραδιοφωνικά ακούσματα, πληροφορίες για τον προστάτη των αμπελουργών 'Αγιο Τρύφωνα, αλλά και τον Βαλεντίνο, webinars με «Μaster of Wine», live συνεντεύξεις οινοποιών και προσφορές κρασιού. Πού; Στην ιστοσελίδα της, www.voroina.gr και με τις αντίστοιχες σελίδες voroina στο facebook και στο Instagram από 1ης Φεβρουαρίου.

    Από το 2005 και κάθε χρόνο τέτοια εποχή, κοντά στην 1η Φεβρουαρίου -ημερομηνία που οι οινοποιοί γιορτάζουν τον προστάτη τους, 'Αγιο Τρύφωνα- η «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» άνοιγε οινικά τη χρονιά με τη διοργάνωση της εκδήλωσης «ΒορΟινά» στην Αθήνα.

    Στο πλαίσιο αυτό, κάθε χρόνο πραγματοποιούνταν εκδηλώσεις οινογευσίας, masterclasses, γεγονότα «wine and dine», θεματικές γευσιγνωσίες και πολλά ακόμη γύρω από το επώνυμο κρασί και τα αμπελοοινικά αποστάγματα των Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.

    Φέτος,ο τίτλος του θεσμού αυτού αποκτά ένα ...«e» και γίνεται «e-ΒορΟινά», μετακομίζοντας στο Διαδίκτυο, όπου από 1ης Φεβρουαρίου θα φιλοξενούνται διάφορες δράσεις, με στόχο τη γνωριμία με τα κρασιά του βορειοελλαδικού αμπελώνα, μέσω της ιστοσελίδας της Ενωσης και των λογαριασμών της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη