Sunday, 28 April 2024, 00:15

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η φετινή χρονιά στον τουρισμό θα είναι καλύτερη από την περσινή

    Η φετινή χρονιά στον τουρισμό θα είναι καλύτερη από την περσινή

    Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, κατά τη 13η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού, ενημέρωσε τους συνομιλητές του για τις σημαντικές διακρατικές επαφές και τις νέες συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού, καθώς και για τα αποτελέσματα της πρόσφατης επίσκεψής του στο Ισραήλ.

    Ο Υπουργός αναφέρθηκε στην έναρξη της στρατηγικής του 10ετούς πλάνου του Υπουργείου, εν μέσω μίας ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς, από την άποψη των προκλήσεων και του ανταγωνισμού.

    Επίσης, είπε χαρακτηριστικά πως «τώρα είναι η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε το επιτυχές άνοιγμα του τουρισμού και την καλή εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό». Ο Υπουργός τόνισε ότι «η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από την περσινή, καθόσον θα προχωρά παράλληλα και ο εμβολιασμός. Κεφαλαιοποιούμε την περσινή μας επιτυχία. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινούνται οι επαφές που κάνουμε με άλλες χώρες, από τις οποίες υπάρχει έκδηλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα ως τουριστικού προορισμού στη Μεσόγειο και στη Νότια Ευρώπη. Βασικός στόχος μας, τόσο για το 2021 όσο και μακροπρόθεσμα, είναι η προσέλκυση όλων των αγορών και η άμβλυνση της εποχικότητας».

    Σχετικά με το στρατηγικό σχεδιασμό ειδικά για την τρέχουσα χρονιά, ο Υπουργός εξήγησε ότι «οι τρεις πυλώνες του ανοίγματος του τουρισμού είναι:

    α) ο προωθητικός, μέσω της καμπάνιας του ΕΟΤ,

    β) τα εσωτερικά υγειονομικά πρωτόκολλα, τα οποία και θα βελτιώσουμε διορθώνοντας τις όποιες δυσλειτουργίες για την ακόμα καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεων και

    γ) τα πρωτόκολλα μετακίνησης».

    Ο κ. Θεοχάρης τόνισε τη σημασία του μοντέλου των Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών (DMMOs) στην περαιτέρω αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, μέσω της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε βάθος χρόνου, με κύριους άξονες τη στρατηγική και την προώθηση.

    Η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη με τη δική της εισήγηση ανέδειξε τις πρωτοβουλίες οι οποίες αναλαμβάνονται από μέρους του Υπουργείου σε θέματα τουριστικής εκπαίδευσης, καθώς και ειδικών μορφών τουρισμού στο γεμάτο προκλήσεις -αλλά και ευκαιρίες- 2021. Παράλληλα, η Υφυπουργός υπογράμμισε τη σημασία του συντονισμού των ενεργειών των Περιφερειών με το Υπουργείο και τον ΕΟΤ σε ενιαία στρατηγική κατεύθυνση, με έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία θα προσελκύσουν τον ταξιδιώτη σε όλους τους προορισμούς της χώρας. Όπως είπε η κυρία Ζαχαράκη, «ο στόχος αυτός θα πρέπει να επιτευχθεί χωρίς διακρίσεις, μέσω της προσφοράς ενός συνδυαστικού, ποιοτικού τουριστικού προϊόντος, που θα χαρακτηρίζεται από αυθεντικότητα και μοναδικότητα».

    Στη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε επίσης αναφορά στην ανάπτυξη της εφαρμογής «Visit Greece app», η οποία θα διευκολύνει τους τουρίστες στην άμεση παροχή πληροφοριών μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

    Λόγω των μέτρων προστασίας από τον COVID-19, η 13η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης μεταξύ του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη και όλων των Μελών Αντιπεριφερειαρχών/Εντεταλμένων αρμόδιων για τον τουρισμό από τις 13 Περιφέρειες της χώρας, παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη, της γενικής γραμματέως Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυς Λοΐζου και του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

    Στην τηλεδιάσκεψη έλαβαν μέρος και ο πρόεδρος της ΕΝΠΕ και περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Tζιτζικώστας, η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Ρόδη Κράτσα και οι περιφερειάρχες Πελοποννήσου και Στερεάς Ελλάδας κ.κ. Παναγιώτης Νίκας και Φάνης Σπανός.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη