Thursday, 18 April 2024, 21:48

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Σχέδιο δράσης για τον αλιευτικό τουρισμό από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

    Σχέδιο δράσης για τον αλιευτικό τουρισμό από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

    Το σχέδιο δράσης για τον αλιευτικό τουρισμό στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και η οργάνωση εκδηλώσεων για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της αλιευτικής κοινότητας και των εμπλεκόμενων φορέων αποτέλεσαν αντικείμενα της τηλεδιάσκεψης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα.

    Η τηλεδιάσκεψη -στην οποία ο ο Γιώργος Λουρδής, συνεργάτης της Fishing Trips, προέβη στην παρουσίαση του εν λόγω σχεδίου δράσης- έγινε στο πλαίσιο υλοποίησης σχετικής προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας και της Αναπυξιακής Πάρνωνα.

    Οι διαδικασίες κατάρτισης του σχεδίου δράσης για τον αλιευτικό τουρισμό στην Περιφέρεια Πελοποννήσου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί στο τέλος του ερχόμενου Μαρτίου, ενώ αυτές που αφορούν την οργάνωση εκδηλώσεων-ημερίδων για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της αλιευτικής κοινότητας και των εμπλεκόμενων φορέων ένα μήνα αργότερα.

    «Είναι σημαντικό να προσανατολιστούμε σε θεματικές μορφές του τουρισμού αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα του συνδυασμού βουνού και θάλασσας. Λαμβάνοντας υπόψη ότι για άλλες χώρες ο αλιευτικός τουρισμός φέρνει εισόδημα, στόχος των ενεργειών, ξεκινώντας από την παρούσα συνάντηση, είναι να βοηθηθεί όλη η κοινότητα που δραστηριοποιείται σε αυτό το είδος τουρισμού» σημείωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, χαιρετίζοντας τη συνάντηση στην οποία μετείχαν επίσης η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, στελέχη της Αναπτυξιακής -ο διευθύνων σύμβουλός της Μαρίνης Μπερέτσος, η προϊσταμένη του Τμήματος Προβολής και Συνεργασιών Αννα Κοδέλλα και το στέλεχος του Τμήματος Ιβάνα Κάλαβερ-, αλλά και εκπρόσωποι αλιευτικών συλλόγων από όλη την Περιφέρεια.

    Η αντιπεριφερειάρχης, από την πλευρά της, αναφέρθηκε στη μοναδική βιωματική εμπειρία που μπορεί να απολαύσει κανείς μέσω του αλιευτικού τουρισμού, επισημαίνοντας ότι «η Πελοπόννησος δεν πάσχει από κλίνες, αλλά από εμπειρίες». Τόνισε επίσης τη σημασία των ενημερωτικών εκδηλώσεων προκειμένου να φτάσει η πληροφορία σε κάθε ενδιαφερόμενο, καθώς και της έκδοσης ενός χρηστικού οδηγού για τη μετατροπή του σκάφους σε αλιευτικό.

    στόχος είναι να εκδηλωθεί ενδιαφέρον και να εκδοθούν άδειες αλιευτικού τουρισμού σε κάθε περιοχή που δραστηριοποιούνται επαγγελματίες ψαράδες. «Η Πελοπόννησος μπορεί να αποτελέσει το παράδειγμα για την ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού» σημείωσε ο Γιώργος Λουρδής κατά την παρουσίασή του, στην οποία αναφέρθηκε στα στοιχεία του αλιευτικού τουρισμού στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα μπορεί να είναι και η καλύτερη ευρωπαϊκή χώρα για αυτό το προϊόν, τονίζοντας παράλληλα και τη σημασία της ταυτόχρονης ευαισθητοποίησης όλης της τοπικής κοινωνίας και της προβολής του προϊόντος σε όλο τον κόσμο.

    Από την πλευρά του, ο Μ. Μπερέτσος αναφέρθηκε στη δυνατότητα χρηματοδότησης του αλιευτικού τουρισμού μέσω της Πρόσκλησης του LEADER Αλιείας για την στήριξη των ιδιωτών, η οποία προβλέπεται να ανακοινωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

    Ακολούθησαν, τέλος, οι εκπρόσωποι αλιευτικών συλλόγων της Περιφέρειας Πελοποννήσου, οι οποίοι έθεσαν ερωτήματα, σκέψεις και προβληματισμούς. Οι εκπρόσωποι αυτοί ήταν, οι Θεόδωρος Παρασκευάς πρόεδρος στον Αλιευτικό Σύλλογο Τυρού, Γιάννης Τσουκαλάς μέλος του Δ.Σ. στον Αγροτικό Αλιευτικό Σύλλογο Επαγγελματιών Ψαράδων του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης «Ο Αγιος Σώστης», Γιώργος Δρακουλόγκωνας μέλος στον Αλιευτικό Σύλλογο Γυθείου «Ο Λακωνικός Kόλπος», Γιώργος Λιβανός πρόεδρος στον Αλιευτικό Σύλλογο Μονεμβάσιας – Νεάπολης και της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιοκτητών Παράκτιων Επαγγελματικών Αλιευτικών Σκαφών και Γιάννης Μαούνος πρόεδρος στον Αγροτικό Αλιευτικό Σύλλογο Επαγγελματιών Αλιέων Καλαμάτας.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη