Thursday, 25 April 2024, 13:51

Αθήνα: 22°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Αυξήθηκαν οι εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στη Ρουμανία

    Αυξήθηκαν οι εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στη Ρουμανία

    Παρά την πανδημία περίπου 180 νέες εταιρείες ενεγράφησαν στο Μητρώο της Ρουμανίας εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020.

    Αναλυτικότερα και όσον αφορά στον αριθμό των εγγεγραμμένων επιχειρήσεων με ελληνική συμμετοχή, σημειώνεται ότι:

    -Τον Σεπτέμβριο του 2004 οι ελληνικές επιχειρήσεις ανερχόταν σε 2.826

    -Τον Δεκέμβριο του 2007 οι ελληνικές επιχειρήσεις ανερχόταν σε 4.102

    -Τον Φεβρουάριο του 2016, οι ελληνικές επιχειρήσεις ανερχόταν σε 6.643

    -Τον Δεκέμβριο του 2019, οι ελληνικές επιχειρήσεις ανερχόταν σε 7.650.

    Το ελληνικό μερίδιο στις συνολικές άμεσες ξένες επενδύσεις στη Ρουμανία διαμορφώθηκε στο 3,8% κατατάσσοντας την χώρα μας στην 8η θέση μεταξύ των χωρών προέλευσης ξένων άμεσων επενδύσεων, μετά την Ολλανδία, Αυστρία, Γερμανία, Κύπρο, Ιταλία, Γαλλία και Λουξεμβούργο.

    Παράλληλα και όσον αφορά στον αριθμό των επιχειρήσεων σημειώνονται τα εξής:

    Καθώς στο Εθνικό Εμπορικό Μητρώο της Ρουμανίας δεν διαγράφονται οι εταιρείες οι οποίες έχουν διακόψει την δραστηριότητά τους, άρα ο συνολικός αριθμός είναι σωρευτικός, ο γενικός αριθμός των επιχειρήσεων -όπως και των επιχειρήσεων από Ελλάδα- δεν είναι απολύτως ακριβής. Από την άλλη πλευρά σημειώνεται, ότι μεγάλος αριθμός εταιρειών ελληνικών συμφερόντων, έχουν έδρα την Κύπρο και το Λουξεμβούργο, χώρες που εμφανίζονται στην 4η και 7η θέση του ανωτέρω καταλόγου.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη