Thursday, 02 May 2024, 21:59

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Παρέμβαση Θεοχάρη για ένταξη στο ΕΣΠΑ τουριστικών γραφείων και λεωφορείων

    Παρέμβαση Θεοχάρη για ένταξη στο ΕΣΠΑ τουριστικών γραφείων και λεωφορείων

    Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) κ. Άρη Μαρίνη, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης διαβεβαιώνει ότι στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων θα συμπεριληφθούν τα τουριστικά γραφεία και οι εταιρείες τουριστικών λεωφορείων.

    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο κ. Θεοχάρης, «από την πρώτη ημέρα της υγειονομικής κρίσης, η Ελληνική Κυβέρνηση έθεσε σε απόλυτη προτεραιότητα τη στήριξη των εργαζομένων και όλων των συμπολιτών μας οι οποίοι επλήγησαν από τις παρενέργειες της πανδημίας.

    Με κάθε τρόπο, υπερβαίνοντας τεράστια και αντικειμενικά εμπόδια, ακόμη και εφευρίσκοντας νέα εργαλεία, με ένα πρόγραμμα στήριξης πρωτοφανούς μεγέθους, προσπαθήσαμε να αναπληρώσουμε τις οικονομικές απώλειες εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών.

    Γι' αυτό, αγαπητέ κ. Πρόεδρε, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι το ζήτημα το οποίο θέσατε υπόψη μου με την επιστολή σας (Α.Π.: 3705/19.05.21), έχει ήδη δρομολογηθεί. Θεώρησα ότι όφειλα να το αναλάβω προσωπικά και επικοινώνησα απευθείας με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Γιάννη Τσακίρη. Έλαβα, λοιπόν, τη διαβεβαίωση ότι στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων θα συμπεριληφθούν τα τουριστικά γραφεία και οι εταιρείες τουριστικών λεωφορείων».

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη