Sunday, 28 April 2024, 15:54

Αθήνα: 23°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021

    Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021

    Την απόκτηση έξι βραβείων στη διοργάνωση Tourism Awards 2021 δημοσιοποίησε η εταιρεία Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με χρηματιστηριακή της ανακοίνωση.

    Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Ιουνίου στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

    -Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel-Προγράμματα Επιβράβευσης-Loyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών και υποδομών του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.

    -Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel - Technology enhanced experience - Αξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας για την βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας» για το Seasmiles Chatbot του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group. Μία πρωτοποριακή επικοινωνία με χρήση τεχνολογίας Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη), που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

    -Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism - Multichannel marketing strategy» για την στρατηγική επικοινωνίας της Blue Star Ferries σε Above The Line (ATL) και Online περιβάλλον με στόχο την αύξηση του brand awareness και των πωλήσεων.

    -Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism - User interaction / Use of user generated content / Use of influencers / Social media contest» για την αύξηση του brand awareness της Blue Star Ferries μέσω Online διαγωνισμών στα Social Media, User Generated Content (UCG) και συνεργασίες με influencers.

    -Bronze βραβείο στην κατηγορία «Innovation - Καινοτόμο concept» για τις Συνδυασμένες Μεταφορές Επιβατών με τρένο και πλοίο «Sail & Rail», μία καινοτόμο πρωτοβουλία της Attica Group που εδώ και 20 χρόνια προσφέρει επιπλέον κίνητρα μέσω συνδυαστικών εκπτώσεων, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.

    -Bronze βραβείο στην κατηγορία «Technology - Innovative use of Technology» για το Seasmiles Chatbot του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group. Μία πρωτοποριακή επικοινωνία με χρήση τεχνολογίας Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη), που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

    H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη