Friday, 17 May 2024, 13:30

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνάντηση Ζαχαράκη με την Υφυπουργό Οικονομίας και Καινοτομίας της Λιθουανίας

    Συνάντηση Ζαχαράκη με την Υφυπουργό Οικονομίας και Καινοτομίας της Λιθουανίας

    Η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού με την Υφυπουργό Οικονομίας και Καινοτομίας της Λιθουανίας Jovita Neliupšienė.

    Στη συνάντηση παρέστη και ο Πρέσβης της Λιθουανίας στην Ελλάδα Rolandas Kačinskas.

    Κατά τη διμερή συνάντηση, συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως η ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού, με κύρια πεδία τον ιστορικό/πολιτιστικό τουρισμό, τον τουρισμό υγείας και ευεξίας, τον οικοτουρισμό και οινοτουρισμό.

    H κα Ζαχαράκη αναφέρθηκε στην εξαιρετική επίδοση του ελληνικού τουρισμού φέτος το καλοκαίρι και υπογράμμισε την έμφαση που δίνεται στις ειδικές μορφές τουρισμού στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και του σχεδίου «Ελλάδα 2.0».

    Η Λιθουανή Υφυπουργός, η οποία βρίσκεται στην Αθήνα στο πλαίσιο του 4ου Ελληνο-λιθουανικού Επιχειρηματικού Φόρουμ που διοργανώνουν ο ΣΕΒ, το ΕBEA και το Enterprise Greece, τόνισε την υψηλή δημοφιλία της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού για τη χώρα της κατά την φετινή χρονιά και αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην πρόοδο που έχει συντελεστεί στη Λιθουανία στο πεδίο του ιαματικού τουρισμού.

    Οι δύο Υφυπουργοί διαπίστωσαν σύμπτωση απόψεων σε σειρά θεμάτων, εντόπισαν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης της τουριστικής κίνησης μεταξύ των δύο χωρών, και επιβεβαίωσαν την πρόθεση τους να εργαστούν για την περαιτέρω ενίσχυση και εμβάθυνση των ελληνο-λιθουανικών τουριστικών σχέσεων και την αναβάθμιση του θεσμικού πλαισίου συνεργασίας.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη