Monday, 29 April 2024, 06:16

Αθήνα: 17°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Καμπάνια: «Peloponnese - Greece beyond the obvious»

    Καμπάνια: «Peloponnese - Greece beyond the obvious»

    Σε ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για την επανεκκίνηση του Ελληνικού Τουρισμού, όπου δίνεται έμφαση μεταξύ άλλων και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε τη νέα της τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα Peloponnese: Greece beyond the obvious.

    Την καμπάνια σχεδίασαν οι εταιρείες UNLIMITED Creativity, MINDHAUS και CURIOUS AHEAD.

    Όπως αναφέρουν, η καμπάνια ήρθε, με μια ξεχωριστή προσέγγιση, να «συστήσει» την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους αλλά και Έλληνες επισκέπτες, ως ένα ιδανικό προορισμό διακοπών, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την Ελλάδα.

    Το δημιουργικό concept της καμπάνιας, όπως αναφέρεται, μας προτρέπει να ανατρέψουμε ένα κλασσικό στερεότυπο διακοπών: ότι διακοπές, ειδικότερα στην Ελλάδα, σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά.

    Μέσα από τη δημιουργική απόδοση του concept, η Περιφέρεια Πελοποννήσου μας συστήνεται ως ο «μη προφανής» τουριστικός προορισμός, γεμάτος Ελλάδα, που μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις, και, κυρίως, τους ξεχωριστούς του ανθρώπους και την ιστορική του κληρονομιά.

    Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, ανέφερε:

    «Σχεδιάσαμε μία καμπάνια που να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη αλλά ταυτόχρονα να αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του σύγχρονου ταξιδιώτη για όλα αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Να τον προσκαλέσουμε να μας αναζητήσει διαδικτυακά και εν τέλει, να μας επισκεφθεί». Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity, σχολιάζει: «Ήταν μεγάλο στοίχημα για εμάς να δημιουργήσουμε μια τουριστική καμπάνια πέρα από τα προφανή. Καταφέραμε να αποδώσουμε τον αισιόδοξο και ανατρεπτικό τόνο φωνής που αναζητούσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του τόπου με μια καμπάνια που τελικά κέρδισε τις εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα».

    Η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της Curious Ahead, ανέφερε: «Το να τολμάς μια out of the box καμπάνια για τουρισμό, είναι από μόνο του μία επιτυχία. Πόσο μάλλον όταν τα νούμερα έρχονται να επιβραβεύσουν και να αποδείξουν ότι τόλμησες σωστά.»

    Η ψηφιακή διαφημιστική προβολή πραγματοποιείται σε rich media formats σε Facebook, Instagram, YouTube και Verizon και έχει ήδη σημειώσει 2,2 εκατ. impressions και πάνω από 1 εκατομμύριο video views στο YouTube, 10,3 εκατομμύρια impressions και 790 χιλιάδες views σε Facebook και Instagram, ενώ η κάλυψη είναι στους 3 εκατομμύρια χρήστες (reach).

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη