Saturday, 20 April 2024, 03:25

Αθήνα: 13°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συμφωνία Κικίλια με την DER Touristik για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το 2022

    Συμφωνία Κικίλια με την DER Touristik για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το 2022

    Τα πλάνα για αύξηση των προορισμών στην Ελλάδα και του αριθμού των επισκεπτών παρουσίασε ο CEO του γερμανικού συμφερόντων ομίλου DER Touristik, Soren Hartman σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη με τον Υπουργό Τουρισμό κ. Βασίλη Κικίλια.

    Ο όμιλος ο οποίος το 2021 παρουσίασε αύξηση 16% σε σχέση με το 2019 στον αριθμό επισκεπτών που έφερε στην Ελλάδα, φιλοδοξεί το 2022 να παρουσιάσει περαιτέρω αύξηση 20% με στόχο να προσελκύσει συνολικά από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται τους 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες στην Ελλάδα εκ των οποίων οι 500.000 από τη γερμανική αγορά.

    Κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε να δοθεί περαιτέρω έμφαση στην προσέλκυση μέσω και συνδιαφήμισης τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, γεγονός που θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

    Ο Όμιλος Der Touristik αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα του γερμανικού κολοσσού REWE με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 75 δις ευρώ, αποτελείται από δεκάδες εταιρείες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη ενώ έχει εξαγοράσει μεταξύ άλλων και τον Tour Operator «Apollo» που εξειδικεύεται στην Ελλάδα για τις σκανδιναβικές αγορές.

    Ο Υπουργός κ Βασίλης Κικίλιας σημείωσε πως «εργαζόμαστε μεθοδικά για να φωτίσουμε περισσότερους προορισμούς να επεκτείνουμε την περίοδο να βελτιώσουμε τα οικονομικά μεγέθη της χώρας, να παράξουμε αξία για την μέση ελληνική οικογένεια »

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη