Friday, 19 April 2024, 10:33

Αθήνα: 19°C

    ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

    Βρείτε πληροφορίες για τις καλύτερες θεατρικές παραστάσεις, που μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτή την περίοδο

    Φαίδρα

    Φαίδρα

    Μετά από την επιτυχημένη πρεμιέρα στο Θέατρο Πέτρας και την συγκινητική εξάντληση όλων των δελτίων εισόδου μέσα σε 24 ώρες για το Θέατρο της Ρεματιάς, η «Φαίδρα» σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, ετοιμάζεται να ανέβει στο Θέατρο Βράχων για το τελευταίο ραντεβού με το θεατρόφιλο αθηναϊκό κοινό, την Τετάρτη 28 Ιουλίου, ενώ ταυτόχρονα ξεκινά την προετοιμασία για το ταξίδι της στην Σουηδία στις αρχές Σεπτεμβρίου, μετά από πρόσκληση σ’ ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά θέατρα της περιφέρειας, το Östgötateatern.

    Μια δυναμική και ιδιαίτερη σκηνική́ σύνθεση από́ τα κορυφαία κείμενα της αρχαίας ελληνικής και ευρωπαϊκής γραμματείας «Ιππόλυτος» του Ευριπίδη και «ΦΑΙΔΡΑ» του Ρακίνα στη μετάφραση του Στρατή Πασχάλη, που αφηγούνται επί σκηνής η αισθαντική ερμηνεύτρια Σαβίνα Γιαννάτου στον ρόλο της θεάς Αφροδίτης, η πολύπειρη ηθοποιός Μίνα Αδαμάκη στον ρόλο της Τροφού, καθώς και η Ραφίκα Σαουίς, με διεθνείς διακρίσεις στο ενεργητικό της στον χώρο της περφόρμανς, στον ρόλο της Φαίδρας καθώς επίσης και ο Σπύρος Περδίου στον ρόλο του Θησέα και ο ανερχόμενος Δημήτρης Τσίκλης στον ρόλο του Ιππόλυτου.

    Τη σκηνοθεσία της παράστασης υπογράφει ένας από τους εκπροσώπους της νεότερης γενιάς με συνεχόμενη και αξιόλογη παρουσία στη θεατρική σκηνή, ο Μάνος Καρατζογιάννης. Τη μουσική της παράστασης ντύνει ο καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Μαραμής.

    Έγραψαν για την παράσταση:

    «Όλη η συρραφή των σκηνών έχει γίνει με μελέτη και αυτό προκύπτει από το άριστο αποτέλεσμα. Σπονδυλωτά και σταδιακά οδηγείται η παράσταση σε μια μόνη πλοκή χρησιμοποιώντας τον αρχικό μύθο και τις παραλλαγές του. Όλα δείχνουν μια μετάβαση του θεάτρου στο ελισαβετιανό θέατρο, το θέατρο που κλυδωνίζεται από τα πάθη και τον θάνατο».

    Μαρία Μαρή

    «Το όλον εγχείρημα επέτυχε, χάρη στην συνεκτικότητα και την λακωνικότητά του. Είχε ρυθμό, ερμηνευτικές απόπειρες αξιοθαύμαστες, αξιοθαύμαστο αφαιρετικό σκηνικό (εν πολλοίς φυσικό, εμπλουτισμένο με θραύσματα πλακών) και ελάχιστα requisites (τα άκρως απαραίτητα).

    Υπάρχει σύγχρονο θερινό θέατρο και εκτός Επιδαύρου».

    Κωνσταντίνος Μπούρας

    «Ο Μάνος Καρατζογιάννης κατάφερε άλλη μια φορά να σκηνοθετήσει μια άρτια παράσταση καθόλα έχοντας στην ομάδα του εκλεκτούς καλλιτέχνες που απογείωσαν τον κάθε ρόλο. Η μεγάλη εμπειρία της κορυφαίας ηθοποιού Μίνας Αδαμάκη και η μαεστρία της μεγάλης κυρίας Σαβίνας Γιαννάτου συνυπήρξαν αρμονικά με το νέο αίμα και έδωσαν χώρο στον Σπύρο Περδίου, τη Ραφίκα Σαουίς και τον Δημήτρη Τσίκλη. Η Ραφίκα Σαουίς ταυτίστηκε συλλήβδην με την πολύπαθη ηρωίδα της και μας χάρισε μια ερμηνεία καταλυτική και συγκίνηση περίσσια στο σπάσιμο της σιωπής της τρεις φορές».

    Ρένα Παπακωνσταντίνου

    ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

    Το τραγούδι του ΜάνουΧατζιδάκι, με τους στίχους του Παντελή Πρεβελάκηαπό τον «ΜεγάλοΕρωτικό» (1972), μου ερχότανσυνέχεια στο στόμακατά τη διάρκεια των προβών. «ΚάποιακατάραείναιΘεού»… «σε χτύπησεοργή Θεάς»… «Μιας θεϊκήςεκδίκησηςάμοιροςστόχος»…«Σαν μέλι με φαρμάκι…», «Μα τα δεσμά της αγάπηςπρέπει να είναιχαλαρά».

    Ότε ο Θησέαςήλθε εις την Τροιζήνα, σημειώνει στην «Ελληνική Μυθολογία» ο ΣτέφανοςΚομμητάς, με την γυναίκα του Φαίδρα, δια να καθαρισθεί – τότε η Φαίδραηγάπησε τον Ιππόλυτον. Και επειδή δεν ηδυνήθη να τον ελκύσει εις το θέλημα της, τον κατηγόρησενότι την εβίασεν. «Όλαείναιμύθοι κι εμείςπαραδέρνουμε».

    Σύμφωνα με τον ΣτάθηΔρομάζο ο Ευριπίδηςγράφοντας τον «Ιππόλυτο», ο οποίοςπαρουσιάστηκεκατά το τρίτοέτος του Πελοποννησιακού Πολέμου, έχεικατά νου «τον άνθρωπο που έχειδικαίωμα να ζήσει με τα πάθη του και να καεί μέσα σ’ αυτά».

    Ακολούθησαναιώνεςμετά ο Σενέκας, ο Ρακίνας και πολύ πρόσφατα η ΣάραΚέιν. Τα όρια της επιθυμίαςήτανβέβαιαυπό διαπραγμάτευση, ήδηαπό την εποχή του Αισχύλου.


    Γράφει στο ποιήμά του «ΠρομηθέαςΔεσμώτης» ο ΛεωνίδαςΠολυδεύκης:

    Ω, στην αφθονία μας χανόμαστε!

    Και ποιός την αφθονία να συνδράμει;

    Αλήθεια! Ό,τι απ’ το όριό του ξεφεύγει

    πάει, σκορπάει, χύνεταιχάμου, χάνεται

    Ακόμα κι ο θεός! ακόμα κι η αγάπη…


    ΔΙΑΝΟΜΗ

    ΜίναΑδαμάκη (Τροφός)

    ΣαβίναΓιαννάτου (Θεά Αφροδίτη)

    ΣπύροςΠερδίου (Θησέας/Ιππόλυτος)

    ΡαφίκαΣαουίς (Φαίδρα)

    ΔημήτρηςΤσίκλης (Ιππόλυτος/ ξωτικό)


    ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

    Μετάφραση: ΣτρατήςΠασχάλης

    Σκηνοθεσία: ΜάνοςΚαρατζογιάννης

    Μουσική: ΔημήτρηςΜαραμής

    Κίνηση: ΦρόσωΚορρού

    Φωτισμοί: ΆνναΣμπώκου

    Σκηνικά: ΌλγαΜπρούμα

    Ενδύματα: Parthenis

    Sound Design: ΜανώληςΜανουσάκης

    ΒοηθόςΣκηνοθέτη: ΘώμηΠλιάτσικα

    Διεύθυνση Παραγωγής: Λευτέρης Κώτσης

    Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Βασίλης Λιάτσος - Άννα Θεοδόση

    Φωτογραφίες promo: ΔημήτρηςΛιάκος

    Στίχοι του χορικού του έρωτα: Σωτήρης Τριβιζάς



    Πληροφορίες παράστασης

    28/7/2021 ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΑΧΩΝ, Ώρα 21:00



    ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: VIVA.GR

    https://www.viva.gr/tickets/theater/pollaploi-horoi/faidra/


    Γενική είσοδος: 10€

    Νέο trailer: https://youtu.be/z_gK3twhpAA Facebookpage:https://www.facebook.com/PhaedraTheatricalPlay/
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη