Wednesday, 21 February 2024, 22:44

Αθήνα: 10°C

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

    Προσωπικότητες που ξεχώρισαν σε κάθε τόπο της Ελλάδας μας μιλούν και δίνουν ενδιαφέρουσες απόψεις για πολλά θέματα

    Χάρης Νεοφυτίδης: Οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πως τους έκανες να αισθανθούν!

    Χάρης Νεοφυτίδης: Οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πως τους έκανες να αισθανθούν!

    Χρύσας Ξάνθη
    της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη
    Ο καταξιωμένος γεν διευθυντής του Ομίλου Χανδρή, κ Χ. Νεοφυτίδης, μιλάει για πρώτη φορά στο gnoristetinellada.gr για το πως ο Όμιλος Χανδρή κατάφερε να αγγίξει τη κορυφή αλλά να αποτελεί ακόμη και σήμερα ένα ηχηρό brand name στο business του τουρισμού. Γνωρίζοντας το «Know how» στο ξενοδοχειακό κλάδο και έχοντας κάνει πολλά «χιλιόμετρα», δίνει τις δικές του απαντήσεις με αμεσότητα και διακριτικότητα σε θέματα επικαιρότητας αλλά και εύστοχου management.

    Μία συνέντευξη που αξίζει να διαβάσετε...
    Με αφορμή το πόλεμο που μαίνεται το τελευταίο διάστημα στην Ουκρανία, τι επιπτώσεις πιστεύετε ότι θα έχουμε στον ελληνικό τουρισμό χάνοντας τουλάχιστον 850.000 Ρώσους και Ουκρανούς τουρίστες;

    Αναμφισβήτητα, μια πολεμική σύρραξη έχει επιπτώσεις και στον τουρισμό. Τόσο των χωρών οι οποίες εμπλέκονται και επομένως ο αριθμός  τουριστών από τις παραπάνω χώρες αν δε μηδενιστεί θα μειωθεί στο ελάχιστο όσο και στην ψυχολογία επισκεπτών από όμορες χώρες λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργείται.

    Αν και οι αριθμοί Ρώσων και Ουκρανών δεν είναι μεγάλοι, το πρόβλημα είναι έντονο σε περιοχές που αποτελούσαν την κύρια εθνοτική ομάδα όπως η Χαλκιδική που χάνει μια μεγάλη αγορά και πρέπει να κάνει κινήσεις αντικατάστασής της.

    Η νέα άρση μέτρων που ισχύει από 1η Μαΐου μας φέρνει πιο κοντά στη προ πανδημίας εποχή. Ωστόσο, θεωρείτε ότι μπορούμε να μιλάμε πλέον για μία μετά Covid εποχή στο ξενοδοχειακό κλάδο;

    Δε θεωρώ, χωρίς να είμαι ειδικός , ότι η πανδημία τελείωσε. Άλλαξε μορφή αλλά είναι ακόμη εδώ. Συνεπώς, πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και να μάθουμε να πορευόμαστε στις νέες συνθήκες.

    Ο όμιλος Χανδρή έχει χτίσει εδώ και πολλά χρόνια ένα ηχηρό brand name στο business του τουρισμού. Πώς κατάφερε να «επιβιώσει» μετά από μία πολυετή οικονομική κρίση και μία πανδημία; Τί είναι αυτό που τον χαρακτηρίζει;

    Η σωστή οργάνωση, η διατήρηση του επιπέδου υπηρεσιών και η συνετή διοίκηση του ομίλου, είναι οι καταλυτικοί παράγοντες της πορείας των ξενοδοχείων Χανδρή όλα αυτά τα χρόνια.

    Υπάρχει συνταγή επιτυχίας; Δεδομένου ότι τα ξενοδοχεία Χανδρή έχουν βραβευτεί αρκετές φορές τόσο σε επίπεδο φιλοξενίας όσο και σε επίπεδο οικολογικής συνείδησης…  

    Σκληρή δουλειά από όλους, πάθος και όραμα από την Ιδιοκτησία, επαγγελματικό ήθος και καλοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα αντιμετωπίζονται.

    Με ποια κριτήρια γίνεται η στελέχωση προσωπικού στον όμιλο;

    Την ικανότητα, την εμπειρία και τη διάθεση για εργασία και μάθηση. Η ποιότητα των ανθρώπων καθορίζει και την επιτυχία ή μη της επιλογής!
    neofytidis-gnoristetinellada1.jpg
    Τα τελευταία χρόνια είστε ο γενικός διευθυντής των ξενοδοχείων Χανδρή. Τί σημαίνει αυτό για εσάς στα πλαίσια της καθημερινότητας;

    Συνεργασία με περισσότερους ανθρώπους και εξοικείωση με λειτουργία ξενοδοχείων σε διαφορετικούς προορισμούς. Η ουσία της δουλειάς μας είναι η ίδια και με σωστή διαχείριση χρόνου αντιμετωπίζεται ό,τι μπορεί να προκύψει.

    Έχοντας διατελέσει σε ηγετικές θέσεις τόσο σε ξενοδοχεία της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού με πλήρη επιτυχία, τί είναι αυτό που διακρίνει έναν επιτυχημένο Manager;

    Θα σας απαντήσω με ένα ρητό της Μάγια Αγγέλου. Οι άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν τι τους έκανες ή τι τους είπες, αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ πως τους έκανες να αισθανθούν. Επομένως,  πρέπει κανείς να θυμάται ότι έχει να συνεργαστεί με ανθρώπους και πρέπει πάντα να φροντίζει για τη διατήρηση ενός πνεύματος συνεργασίας  και ομαδικότητας. Αυτονομία  των συνεργατών, δικαιοσύνη στις αποφάσεις  ακόμη και αν είναι δύσκολες και να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή.

    Τί θα συμβουλεύατε στους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με το τουρισμό;

    Να έχουν όρεξη για δουλειά, κατανόηση για τους επισκέπτες, να υιοθετούν τις καλές πρακτικές συναδέλφων τους και να επιλέγουν ξενοδοχεία με κριτήριο τι μπορεί να μάθουν και πως να εξελιχθούν.

    Κλείνοντας, πώς βλέπετε το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης;

    O τουρισμός είναι από τις βασικές κινητήριες δυνάμεις της οικονομίας και της ανάπτυξης της χώρας. Θεωρώ ότι με σωστή οργάνωση υποδομών, υπηρεσίες  αντίστοιχες των προσδοκιών των πελατών και στελέχωση με προσωπικό  που θα επιλεγεί στον κλάδο μόνο θετικό μπορεί να είναι το μέλλον.

    Άλλωστε, η Ελλάδα από μόνη της έχει ένα ισχυρό brand name που με σωστή διαχείρισή του μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα.
    Image
    Image

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη