Tuesday, 19 March 2024, 09:19

Αθήνα: 15°C

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

    Προσωπικότητες που ξεχώρισαν σε κάθε τόπο της Ελλάδας μας μιλούν και δίνουν ενδιαφέρουσες απόψεις για πολλά θέματα

    Έλενα Κουντουρά: Ελλάδα, παγκόσμιος τουριστικός προορισμός 365 ημέρες το χρόνο!

    Έλενα Κουντουρά: Ελλάδα, παγκόσμιος τουριστικός προορισμός 365 ημέρες το χρόνο!

    Χρύσας Ξάνθη
    της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη
    Η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, σε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παραχώρησε στο gnoristetinellada.gr, μιλάει για τη σημαντική άνοδο του τουρισμού στην Ελλάδα και τα άμεσα σχέδια της Κυβέρνησης στη τουριστική βιομηχανία...
    Ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας έχει συνεχώς αυξητική πορεία. Που οφείλεται αυτή η επιτυχία;

    Ο τουρισμός είναι προτεραιότητα της κυβέρνησής μας. Επιχειρήσαμε και πετύχαμε το  μεγαλύτερο τουριστικό άλμα όλων των εποχών για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, εφαρμόζοντας την εθνική και περιφερειακή τουριστική πολιτική μας με στόχο τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο στην Ελλάδα.  Αυξήσαμε κατά 25% τον εισερχόμενο τουρισμό την περίοδο 2015-2017, με συνεχή ετήσια ρεκόρ στις αφίξεις, στα έσοδα και σε όλα τα τουριστικά μεγέθη. Το 2017 σπάσαμε το φράγμα των 30 εκατ. διεθνών επισκεπτών το 2017 με την κρουαζιέρα.

     Το 2018, είναι η χρονιά που κεφαλαιοποιούμε τα οφέλη της τουριστικής ανάπτυξης που κινητοποιήσαμε σε βάθος τετραετίας. Η διεθνής τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Στο οκτάμηνο του 2018, έχουμε αύξηση 12% στις αφίξεις,  σχεδόν 2 εκατ. περισσότερους τουρίστες σε σχέση με το 2017, και ανάλογη αύξηση και στα έσοδα, 1 δις. παραπάνω στο εξάμηνο. Με βάση την εξέλιξη των αφίξεων και των κρατήσεων, οδηγούμαστε σε νέο  ετήσιο ρεκόρ και θα ξεπεράσουμε το στόχο που θέσαμε για 32 εκατ. ξένους επισκέπτες στη χώρα μας. Εξασφαλίσαμε τη διαρκή ετήσια αύξηση των τουριστικών μεριδίων μέσα από στρατηγικές συνεργασίες και διαπραγματεύσεις με ξένους κορυφαίους ταξιδιωτικούς ομίλους και αεροπορικές εταιρείες. Επιμηκύναμε την θερινή τουριστική περίοδο και ενισχύσαμε τον χειμερινό τουρισμό. Ανοίξαμε νέες ξένες αγορές επισκεπτών υψηλής αγοραστικής δύναμης που ταξιδεύουν όλο το χρόνο με αποτέλεσμα πλέον 6 στους 10 επισκέπτες μας να είναι υψηλού εισοδήματος και μορφωτικού επιπέδου. Προωθήσαμε νέους ελληνικούς προορισμούς, και αναπτύξαμε το θεματικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε ένα πιο ελκυστικό περιβάλλον για την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις, με αποτέλεσμα να έχουμε περισσότερες από 350 επενδυτικά σχέδια σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων τα τρία τελευταία χρόνια, από τα οποία προστέθηκαν και λειτουργούν το 2018 περίπου 26 χιλιάδες νέες κλίνες στις υψηλές κατηγορίες. Δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις ώστε οι  επαγγελματίες του τουρισμού να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία τους,  αλλά και όλοι οι παραγωγικοί κλάδοι της οικονομίας να επωφεληθούν από την εκρηκτική άνοδο του τουρισμού μας. Για  πρώτη φορά  καθιερώσαμε  στενή συνεργασία  με τις 13 Περιφέρειες της χώρας, τις τοπικές αρχές, τα Επιμελητήρια, τους αναπτυξιακούς και τουριστικούς φορείς και τον ιδιωτικό τομέα, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα τουριστικά οφέλη σε κάθε προορισμό, να στηρίξουμε τις τοπικές κοινωνίες με νέες θέσεις εργασίας και έσοδα, και  να  εξασφαλίσουμε συνθήκες ισόρροπης και βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο. 

    Ποιες είναι οι καινούργιες αγορές που το υπουργείο τουρισμού ετοιμάζεται ή κάνει ήδη ανοίγματα;

    Στο σχεδιασμό της τετραετούς τουριστικής πολιτικής μας ήταν να ενδυναμώσουμε  όλες τις  παραδοσιακές μας αγορές στην Ευρώπη, με στρατηγικές συνεργασίες που κινητοποιήσαμε στο εξωτερικό από τις οποίες εξασφαλίσαμε σταθερή ετήσια αύξηση του τουριστικού ρεύματος.  Ταυτόχρονα όμως  ανοίξαμε δυναμικά νέες αγορές επισκεπτών υψηλού εισοδήματος που ταξιδεύουν όλο το χρόνο όπως η Μέση Ανατολή, η Κίνα και η Ινδία, και υποστηρίξαμε πολύ δυναμικά τη Ρωσία και την Αμερική από τις οποίες έχουμε διψήφια αύξηση επισκεπτών.  Στην άνοδο αυτή συνέβαλαν εκτός τα δυναμικά προγράμματα συνδιαφήμισης και στοχευμένης προώθησης και προβολής, οι ενέργειές μας για να εξασφαλίσουμε νέες απευθείας πτήσεις, που αποτελούν κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη. Μεγάλη επιτυχία μας αποτέλεσε  η  έναρξη της πτήσης Ντουμπάι- Αθήνα- Νέα Υόρκη που συνδέει απευθείας την Ελλάδα με την Αμερική καθημερινά και όλο το χρόνο. Με επαφές μας και με τη στήριξη της Ομογένειας εξασφαλίσαμε τέσσερις αεροπορικές εταιρείες να εκτελούν δρομολόγια προς την Ελλάδα, αντί μίας στο παρελθόν και επιπλέον  από το 2019 ξεκινά νέα πτήση που θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με το Σικάγο. Αντίστοιχα, η αεροπορική σύνδεση Πεκίνο- Αθήνας οδήγησε σε κατακόρυφη αύξηση  των αεροπορικών αφίξεων Κινέζων τουριστών στη χώρα μας, 125% το πρώτο επτάμηνο του 2018. Στην πρόσφατη επίσκεψή μου στη Σαγκάη και σε επαφές μου με κυβερνητικούς αξιωματούχους και αεροπορικές εταιρείες, διαπραγματευτήκαμε πολύ δυναμικά να ξεκινήσει και νέα απευθείας πτήση Σαγκάη- Αθήνα. Ο  ΕΟΤ ως ο εθνικός μας φορέας στην παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή υλοποιεί ένα δυναμικό πολυεπίπεδο πρόγραμμα, με, συνδιαφήμιση, μεικτή διαφήμιση ενισχυμένη παρουσία στις Διεθνείς Τουριστικές εκθέσεις, με εκτεταμένες προωθητικές δράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα ψηφιακά και παραδοσιακά εργαλεία, και με το μεγαλύτερο ποτέ αριθμό ταξιδίων εξοικείωσης, στις παραδοσιακές και νέες αγορές που στοχεύσαμε.

    Ο θρησκευτικός τουρισμός έχει ραγδαία αύξηση τα τελευταία χρόνια. Εντούτοις υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης. Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας σε αυτό το κομμάτι του τουρισμού, ποια η συνεργασία σας με την Εκκλησία;

    Ο θεματικός τουρισμός συνέβαλε στο να επιμηκύνουμε τη θερινή τουριστική περίοδο, να προωθήσουμε νέους ελληνικούς προορισμούς, να δημιουργήσουμε νέα έσοδα, και νέα προϊόντα που προσελκύουν ξένους επισκέπτες με ειδικά ενδιαφέροντα.  Ο θρησκευτικός τουρισμός έχει σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια. Συνεργαστήκαμε  στενά με την Εκκλησία της Ελλάδος, την Εκκλησία της Κρήτης και τις Ιερές Μητροπόλεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου της Δωδεκανήσου ώστε να  αναδείξουμε  και να  προωθήσουμε στοχευμένα στο εξωτερικό τον ανεκτίμητο θρησκευτικό και προσκυνηματικό πλούτο της πατρίδας μας.  Οι τρεις κοινές επιτροπές που συστήσαμε έχουν προχωρήσει στο έργο της καταγραφής και είμαστε στο στάδιο ολοκλήρωσης ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων ώστε να αναδειχθούν οι ιστορικές  μονές, οι εκκλησίες, τα προσκυνηματικά κέντρα, τα μοναδικά μνημεία και κειμήλια της  Ορθοδοξίας διάσπαρτα σε όλα την Ελλάδα. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη  δράσεις στο πλαίσιο του Έτους Τουρισμού Ελλάδας- Ρωσίας, για την προσέλκυση και γνωριμία των  επισκεπτών μας με τον θρησκευτικό πλούτο και την πραγματοποίηση θρησκευτικών και προσκηνυματικών περιηγήσεων κατά την παραμονή τους στη χώρα μας.  

    Ποιος θεωρείτε ότι είναι ο σημαντικότερος «αντίπαλος» της Ελλάδας σε ότι αφορά τον τουρισμό;

    Η κάθε χώρα έχει τη δική της ομορφιά. Σε ένα πολύ ανταγωνιστικό διεθνές τουριστικό περιβάλλον, σχεδιάσαμε μία πολύ δυναμική τουριστική πολιτική και αναδεικνύουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Ισχυροποιήσαμε  τη διεθνή παρουσία και εικόνα της χώρας μας,  και μέσα σε αντίξοες γεωπολιτικές συγκυρίες στην ευρύτερη περιοχή όλα τα τελευταία χρόνια, πετύχαμε ρυθμούς τουριστικής ανάπτυξης  σταθερά πάνω από 7% ετησίως, σχεδόν διπλάσιους το παγκόσμιου  μέσου όρου. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού χαρακτήρισε την Ελλάδα πρότυπο παράδειγμα επιτυχημένης διαχείρισης κρίσεως προορισμού. Το 2018 η ανάπτυξη του τουρισμού  μας είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών, παρότι οι γειτονικοί μας προορισμοί έχουν ανακάμψει. Γεγονός, που  αποδεικνύει ότι όταν υπάρχει σταθερότητα και ασφάλεια, τα οφέλη είναι μεγαλύτερα για όλους. Λόγω των δημοσιονομικών περιορισμών  είχαμε ελάχιστο προϋπολογισμό διαφημιστικών κονδυλίων, έως και 40 φορές χαμηλότερο σε σχέση με τον κύριο ανταγωνισμό. Ωστόσο υλοποιήσαμε μία πολύ δυναμική  στρατηγική επικοινωνίας στο εξωτερικό και με στοχευμένες και «έξυπνες» δράσεις εξασφαλίσαμε πολλαπλάσια απήχηση και αποτελεσματικότητα στην  παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή, αποσπώντας  διεθνείς διακρίσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στον διεθνή  θεσμό βραβείων του υψηλού κυρούς  ταξιδιωτικού περιοδικού Conde Nast Traveler, η Ελλάδα αναδείχθηκε για το 2018 πρώτος  προορισμός παγκοσμίως μεταξύ των 100 πιο δημοφιλών και η 2η πιο αγαπημένη χώρα, ενώ και  τα ελληνικά νησιά βραβεύτηκαν ως η κορυφαία επιλογή του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού. Επίσης βραβευτήκαμε ως ο καλύτερος προορισμός οικογενειακών διακοπών για το 2018 από το βρετανικό περιοδικό Travel Bulletin  Πρόσφατα η Αθήνα ψηφίστηκε κορυφαίος προορισμός για τουρισμό πόλεως στην Ευρώπη στα βραβεία του παγκόσμιου θεσμού των World Travel Awards. To βίντεο παραγωγής του ΕΟΤ « Greece- A 365-day destination” έχει ψηφιστεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως το κορυφαίο βίντεο ευρωπαϊκού προορισμού και έχει ήδη αποσπάσει  πέντε παγκόσμιες πρωτιές και βραβεία. 
    elena-kountoura-vouli.jpg
    Είναι στα άμεσα σχέδια του υπουργείου τουρισμού να δημιουργήσει μία εφαρμογή, μια που είμαστε  σε μία ψηφιακή εποχή, η οποία θα βοηθάει τους τουρίστες στη καλύτερη επιλογή σημείων ενδιαφέροντος του κάθε τόπου που επιθυμούν να επισκεφθούν; Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

    Aποτέλεσε βασική μας επιδίωξη να εδραιώσουμε την θέση και τη φήμη της Ελλάδας ως κορυφαίο παγκόσμιο προορισμό για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο και στην πρώτη επιλογή στην Μεσόγειο και την Ευρώπη για βιωματικά ταξίδια. Η τεχνολογία έχει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου μας. Δημιουργούμε για πρώτη φορά ένα ψηφιακό οικοσύστημα για τον ελληνικό τουρισμό, ένα έργο εμβληματικό και καινοτόμο που θα συμβάλει στην ισχυροποίηση της εικόνας του ελληνικού τουρισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του στο διεθνές περιβάλλον.  Υπογράψαμε από κοινού με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μνημόνιο συνεργασίας και προχωρούμε σταδιακά στην  ψηφιακή μετάβαση των νέων υπηρεσιών του Υπουργείου και του ΕΟΤ προς τις επιχειρήσεις, τους πολίτες και τους επισκέπτες, στη δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος συλλογής ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων, στην ψηφιοποίηση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης και στην πλήρη αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό της επίσημης τουριστικής πύλης της χώρας μας διεθνώς, Visit Greece.To νέο Ψηφιακό Οικοσύστημα για τον Ελληνικό Τουρισμό – VisitGreece θα αποτελέσει πρωτοποριακή διαδραστική διαδικτυακή πλατφόρμα, διαθέσιμη αρχικά σε εννέα γλώσσες. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους ξένους επισκέπτες μας ένα ανεπανάληπτο διαδικτυακό ταξίδι πλοήγησης και πρόσβασης σε όλη την απαραίτητη πληροφορία πριν το ταξίδι τους, από ένα και μόνο σημείο. Επίσης θα έχουν συνεχή ροή πληροφόρησης και υποστήριξης κατά την διάρκεια της παραμονής τους, αλλά και την απαραίτητη επικοινωνία αφού θα έχουν επιστρέψει στη χώρα τους με στόχο την προσέλκυση τους και πάλι στην Ελλάδα.

    Πως έχετε συμβάλλει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας  του τουριστικού μας προϊόντος;

    Επιδιώξαμε  και καταφέραμε η Ελλάδα να αποκτήσει ισχυρό θεσμικό ρόλο, παρουσία  και εκπροσώπηση στα παγκόσμια κέντρα αποφάσεων για τον τουρισμό. Για πρώτη φορά θέσαμε  υποψηφιότητα και εκλεγήκαμε μέλος στο Εκτελεστικό  Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών την περίοδο 2018-2021. Ενδυναμώσαμε  τη συνεργασία μας με τον  ΟΟΣΑ, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού WTTC και όλους τους διεθνείς οργανισμούς.  Συμμετέχουμε στις κορυφαίες συναντήσεις και φόρα,  και υποστηρίζουμε με προτάσεις και με τις θέσεις μας τη διαμόρφωση των πολιτικών σε παγκόσμιο επίπεδο για την βιώσιμη ισόρροπη και δίκαιη τουριστική ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, προσελκύουμε στην Ελλάδα κορυφαίες διοργανώσεις και συνέδρια, μεταξύ των οποίων η  διεθνής συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για τον Τουρισμό στο Δρόμο του Μεταξιού, τα ετήσια συνέδρια των Ενώσεων Τουριστικών Πρακτόρων χωρών όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, το Ισραήλ. Προωθούμε διμερείς κρατικές τουριστικές συνεργασίες και πρωτοβουλίες, μέσα από τις οποίες ενισχύουμε το ρόλο και την εξωστρέφεια της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Με προσωπικές επαφές και σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίσαμε στην παγκόσμια τουριστική αγορά, διατηρούμε ισχυρή την απήχηση της χώρας μας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, και προωθούμε συστηματικά τις  ελκυστικές ευκαιρίες που προσφέρουμε  ως κορυφαία επιλογή για τουρισμό και για επενδύσεις.

    Κλείνοντας, θεωρείτε ότι ο Έλληνας που ασχολείται με τον τουρισμό έχει την κατάλληλη τουριστική εκπαίδευση αλλά πάνω από όλα έχει την απαραίτητη «τουριστική συνείδηση»;

    Η κυβέρνησή μας είναι η πρώτη που αναγνώρισε την πραγματική αξία και συμβολή του τουρισμού στην οικονομική και κοινωνική ευημερία. Ο τουρισμός αποτελεί  ισχυρή κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη. Στήριξε καθοριστικά την εθνική μας οικονομία τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης και θα πρωταγωνιστήσει στην νέα αναπτυξιακή πορεία  που εισέρχεται η Ελλάδα, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής. Ο τουρισμός  συμβάλλει με 20% στο ΑΕΠ και συνεισφέρει άμεσα και έμμεσα 1 εκατομμύριο θέσεις εργασίας. Αποτελεί  αμιγώς εξαγώγιμο προϊόν, από το οποίο εισρέει ξένο συνάλλαγμα. Είναι ταυτόχρονα η γέφυρα που ωθεί στην ανάπτυξη και άλλους  παραγωγικούς τομείς, όπως το  λιανικό εμπόριο, οι μεταφορές, η μεταποίηση, η αγροδιατροφή, οι κατασκευές, το real estate.
     Eίμαστε πολύ ικανοποιημένοι που δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις ισχυρής τουριστικής ανάπτυξης, ώστε ο ιδιωτικός τομέας να αυξήσει τον κύκλο εργασιών του και τα έσοδα, και να αναπτυχθεί προχωρώντας σε νέες  εμπορικές συμφωνίες και συνεργασίες στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Έχουμε εξαιρετική συνεργασία στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της τουριστικής πολιτικής μας,  και τα  τελευταία χρόνια οι επαγγελματίες του κλάδου έχουν συμβάλλει από την πλευρά τους με επενδύσεις στην  αναβάθμιση της ποιότητας του τουριστικού μας προϊόντος και των παρεχομένων υπηρεσιών. Ωστόσο δεν εφησυχάζουμε. Έχουμε δώσει απόλυτη  προτεραιότητα στην υψηλού επιπέδου τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση προκειμένου να μπορέσουμε όλα τα επόμενα χρόνια να ανταποκριθούμε στις νέες και  αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί η ανάπτυξη το τουρισμού μας.
    Προχωράμε στην ριζική αναβάθμιση του συστήματος της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης, ώστε να στηρίξουμε τον κλάδο και να παρέχουμε  στη νέα γενιά των στελεχών όλα τα απαραίτητα εφόδια για να διακριθούν στην επαγγελματική τους πορεία. Επαναλειτουργήσαμε μετά από επτά χρόνια τη Σχολή Ξεναγών της Αθήνας. Εκσυγχρονίζουμε  με βάση τα διεθνή πρότυπα την εκπαίδευση στις δύο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ) Ρόδου και Κρήτης και των 8 δημοσίων ΙΕΚ Τουρισμού. Και επίσης ξεκινάμε το Νοέμβριο του 2018 ετήσια προγράμματα μετεκπαίδευσης εργαζόμενων και πρόσκαιρα ανέργων στον τουρισμό για πρώτη φορά σε 13 πόλεις της Ελλάδας.

     Η επιτυχία της  αναπτυξιακής στρατηγικής μας στον τουρισμό προϋποθέτει εθνικό συντονισμό, συνένωση όλων των παραγωγικών δυνάμεων,  και κυρίως τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής συνείδησης. Διότι  ο τουρισμός είναι ο κλάδος που μπορεί άμεσα να αποφέρει οριζόντια και πολλαπλάσια οφέλη που θα διαχυθούν σε όλη την Ελλάδα και σε όλους τους παραγωγικούς τομείς, και θα στηρίξουν τις τοπικές κοινωνίες με νέες θέσεις εργασίας, νέες πηγές εσόδων και νέα επιχειρηματικότητα.

    Ο τουρισμός μας αφορά όλους και μας ενώνει. Είναι η μεγάλη επένδυση στο μέλλον, για την οικονομική και κοινωνική ευημερία της πατρίδας μας. Η επιτυχία του τουρισμού είναι επιτυχία όλων μας, είναι επιτυχία της Ελλάδας!!!

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη