Thursday, 28 March 2024, 17:21

Αθήνα: 23°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Κικίλιας:«Η γερμανική Condor μετά από 25 χρόνια πετάει ξανά στην Αθήνα»

    Κικίλιας:«Η γερμανική Condor μετά από 25 χρόνια πετάει ξανά στην Αθήνα»

    Η ισχυρή παρουσία της γερμανικής τουριστικής αγοράς στη χώρα μας επιβεβαιώθηκε στη σημερινή συνάντηση του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, με τον διευθυντή πωλήσεων της Condor Airlines, κ. Paul Schwaiger.

    Όπως ανακοινώθηκε, από τα μέσα Απριλίου -όταν η γερμανική αεροπορική εταιρεία προσγειώθηκε, ξανά, στην Αθήνα με απευθείας πτήση έπειτα από περισσότερα από 25 χρόνια- πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση έξι πτήσεις, συνολικά, οι οποίες συνδέουν απευθείας την Αθήνα με το Ντίσελντορφ και την Λειψία, γεγονός που αντικατοπτρίζει -όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας- την εμπιστοσύνη της εταιρείας στη δυναμική του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, αλλά και την επιστροφή της ελληνικής πρωτεύουσας στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος.

    Ο επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού της Condor Airlines ενημέρωσε τον Υπουργό Τουρισμού ότι το καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρείας -όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής- περιλαμβάνει πτήσεις από οκτώ αεροδρόμια της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας, σε συνολικά 17 προορισμούς στην Ελλάδα.

    Ο κ. Κικίλιας στάθηκε ιδιαίτερα στα πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού που εκπέμπει, τη φετινή χρονιά, η αύξηση των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων από πολλές εταιρείες προς τη χώρα μας και για περισσότερους τουριστικούς προορισμούς, σημειώνοντας:

    «Με μεγάλη χαρά, υποδεχόμαστε ξανά μία από τις σημαντικότερες αεροπορικές εταιρείες της γερμανικής αγοράς -με απευθείας πτήσεις στην Αθήνα- έπειτα από μία απουσία περισσότερων από 25 ετών. Η σημερινή συνάντηση αποτελεί το επιστέγασμα της πολύ σκληρής δουλειάς και της σωστής προετοιμασίας που έχει προηγηθεί, όλο το προηγούμενο διάστημα, για ανάδειξη νέων προορισμών όλο τον χρόνο, με επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η οποία -ας μην ξεχνάμε- ότι ειδικά φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ».

    Από την πλευρά του, ο κ. Schwaiger εξήρε τις μεθοδευμένες κινήσεις της ελληνικής Κυβέρνησης γύρω από την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας όλο αυτό το διάστημα. «Έχετε μία πολύ καλή στρατηγική», είπε απευθυνόμενος στον Υπουργό Τουρισμού, με τον κ. Κικίλια να τονίζει εκτενώς την αναβαθμισμένη εικόνα της Αθήνας και την προσέλκυση νέων επενδύσεων, οι οποίες παρέχουν προστιθέμενη αξία και στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας.

    Όπως επισημάνθηκε στη συνάντηση, η χώρα μας βρίσκεται στους κορυφαίους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες, με τα πρώτα στοιχεία από τους δύο μεγαλύτερους tour operators -της TUI και της DER Touristik- να κάνουν λόγο ακόμη και για διπλασιασμό των κρατήσεων σε πολλούς ελληνικούς προορισμούς, τουλάχιστον μέχρι και τον Νοέμβριο. Πρόκειται, δε, όπως υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμός για high spenders ταξιδιώτες, οι οποίοι παραδοσιακά αφήνουν σημαντικό εισόδημα στους κλάδους που σχετίζονται με τουρισμό, στηρίζοντας τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και της μέσης ελληνικής οικογένειας.

    «Μετά τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία, τώρα, και η Γερμανία επιβεβαιώνει εκ νέου τη δυναμική της χώρας μας στο εξωτερικό, την αναβάθμιση του ελληνικού brand name, αλλά και την εμπέδωση της σχέσης εμπιστοσύνης που οικοδομούμε όλους αυτούς τους μήνες. Έπειτα από δύο και πλέον έτη πανδημίας, έχοντας ανταποκριθεί στις προκλήσεις αυτής της πρωτόγνωρης και πρωτοφανούς παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, η Ελλάδα αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι μία ασφαλής χώρα για τους επισκέπτες της και τις οικογένειές τους», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη