Friday, 03 May 2024, 22:22

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Θεσσαλονίκη: Το ψηφιακό κέντρο καινοτομίας παρουσίασε η Pfizer

    Θεσσαλονίκη: Το ψηφιακό κέντρο καινοτομίας παρουσίασε η Pfizer

    Το ψηφιακό και τεχνολογικό κέντρο καινοτομίας της Pfizer που ήδη λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη και το οποίο αποτελεί τμήμα του παγκόσμιου ψηφιακού δικτύου της εταιρείας και είναι στενά συνδεδεμένο με το εξωτερικό οικοσύστημα παρουσίασε διαδικτυακά η εταιρεία, όπως επιβάλλουν οι καιροί της Covid.

    Στόχος του ψηφιακού κέντρου είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες καινοτόμες λύσεις για την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών της εταιρείας, οδηγώντας στην ανακάλυψη νέων θεραπειών που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή των ασθενών. Ως το τέλος της χρονιάς το κέντρο θα έχει 200 εργαζόμενους, αρκετοί εκ των οποίων θα είναι έλληνες του εξωτερικού. Το hub θα αξιοποιήσει στο έπακρο την τεχνητή νοημοσύνη, την επιστήμη των δεδομένων, την μηχανική μάθηση και τον αυτοματισμό των διαδικασιών.

    «Επιλέξαμε την πόλη διότι υπάρχει μία συγκέντρωση ψηφιακών ταλέντων, η κυβέρνηση θέλει και στηρίζει τέτοιες επενδύσεις, υπάρχει ένα ασφαλές πολιτικό περιβάλλον, έχει αναπτυχθεί μία εθνική ψηφιακή στρατηγική καινοτομίας», σημείωσε ο Nico Gariboldi, επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου τεχνολογίας και καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη. «Το ταχέως αναπτυσσόμενο ψηφιακό οικοσύστημα έπαιξε τεράστιο ρόλο στην απόφασή μας να επιλέξουμε τη Θεσσαλονίκη, όπως και το γεγονός ότι στην πόλη επενδύουν και άλλες πολυεθνικές αλλά και το υψηλό επίπεδο των πανεπιστημίων», συμπλήρωσε.

    Στη συνέχεια ανέπτυξε τους πυλώνες στους οποίους βασίζεται η στρατηγική της εταιρείας για το κέντρο. «Στο hub θέλουμε να δημιουργήσουμε πλήρεις ψηφιακές ικανότητες, αναπτύσσουμε χώρο για την καινοτομία και θέλουμε να βρούμε νέα ταλέντα», ανέφερε. «Ενδιαφερόμαστε να συνεργαστούμε με ΑΕΙ και νεοφυείς επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα,ψάχνουμε νέες ιδέες τις οποίες θα τεστάρουμε στη συνέχεια στην πράξη», πρόσθεσε.

    «Έχουμε ήδη δεχτεί 3.500 αιτήσεις για 200 θέσεις εργασίας (ανώτεροι μηχανικοί και επιστήμονες δεδομένων μεταξύ άλλων οι οποίοι θα περάσουν από έξι bootcamps για να προσληφθούν), το 75% των υποψηφίων έχει μεταπτυχιακό τίτλο, το 20% των αιτούντων προέρχονται από το εξωτερικό αλλά είναι έλληνες που θέλουν να επιστρέψουν»,σημείωσε. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης προβλήθηκε βίντεο με δύο έλληνες που μέχρι πρότινος εργάζονταν στο εξωτερικό και τώρα έχουν προσληφθεί στο κέντρο.

    H εμπειρία του bootcamp

    Κλείνοντας, ο κ. Gariboldi εξήγησε ότι η στρατηγική του Bootcamp της Pfizer, έχει σχεδιαστεί για την αξιολόγηση και πρόσληψη των καλύτερων υποψηφίων από τον Πανεπιστημιακό χώρο:

    Το Bootcamp συγκεντρώνει υποψήφιους (συνήθως 25 για κάθε τάξη), τους εκπαιδεύει στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και προσλαμβάνει όσους θεωρούνται καταλληλότεροι (κατά μέσο όρο 70% από τους υποψήφιους που συμμετέχουν στο Bootcamp προσλαμβάνονται).

    Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει συνολικά 5 bootcamps, 4 από τα οποία έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία.

    Κάθε bootcamp προσφέρει μια πλήρη εμπειρία εισαγωγής στο Hub (με διαλέξεις, πρακτικά εργαστήρια, εκπαίδευση, εργασία για project, αξιολόγηση) πάνω στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες υπό τη στενή επίβλεψη και καθοδήγηση ενός μέντορα τεχνολογίας (εξειδικευμένοι επιστήμονες και καθηγητές πανεπιστημίου). Αυτή είναι μια διαδικασία κατάρτισης και πιστοποίησης βάσει έργου, πιστοποιημένη από το Athens Tech College.

    Περιλαμβάνει 100+ ώρες για τη διαχείριση project, τη μηχανική λογισμικού, τα ευέλικτα έργα και την ανάπτυξη λογισμικού, την επίλυση διαφορών τεχνολογικών προβλημάτων, τη λήψη αποφάσεων. Η πρόοδος των υποψηφίων αξιολογείται μέσω μιας εβδομαδιαίας διαδικασίας πολυεπίπεδης αξιολόγησης που εστιάζει, τόσο στις δεξιότητες που πηγάζουν από τον ανθρώπινο χαρακτήρα, όσο και στις τεχνολογικές δεξιότητες.

    Στο τέλος της εκπαίδευσης ο κάθε υποψήφιος παρουσιάζει ένα τεχνολογικό project υπό την επίβλεψη των μεντόρων τεχνολογίας, στους ανώτερους διευθυντές της Pfizer.

    «O στόχος μας είναι να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών. Η περαιτέρω ψηφιοποίηση των διαδιακασιών και η υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών θα βοηθήσει στην βελτίωση της ανάπτυξης των φαρμάκων και στην πιο γρήγορη ολοκλήρωση των κλινικών μελετών», επεσήμανε ο Jeff Hamilton, ανώτερος αντιπρόεδρος στην Pfizer Digital. «Η ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών θα απελεθερώσει χρόνο για τους εργαζόμενους που θα έχουν την ευκαιρία να εστιάσουν την προσοχή τους σε εργασίες υψηλότερης αξίας», πρόσθεσε. «Το κέντρο καινοτομίας θα στηρίζεται με πόρους το 2021 και το 2022», υποστήριξε.

    Για το δεύτερο hub που θα δημιουργήσει η εταιρεία στη Θεσσαλονίκη στο οποίο αναφέρθηκε πρόσφατα ο επικεφαλής της Pfizer και θα αφορά οικονομικές υπηρεσίες και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, δεν θέλησε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη