Wednesday, 08 May 2024, 10:07

Αθήνα: 22°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνάντηση εργασίας Β. Κικίλια-Μ. Ελισάφ για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων

    Συνάντηση εργασίας Β. Κικίλια-Μ. Ελισάφ για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων

    Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε χθες συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Τουρισμού, με τον Δήμαρχο Ιωαννίνων Μωυσή Ελισάφ.

    Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, μέσα από την ενίσχυση ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο Θρησκευτικός και ο Συνεδριακός.

    Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το έργο «Ανάδειξη διαδρομών και χαρακτηριστικών χριστιανικών, μουσουλμανικών και εβραϊκών κτισμάτων στο ιστορικό κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών για την ανάπτυξη του Θρησκευτικού Τουρισμού».

    Το έργο είναι στρατηγικής σημασίας για το Δήμο, δεδομένου ότι οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις του θα ισχυροποιήσουν την πόλη των Ιωαννίνων ως πόλο προσέλκυσης Θρησκευτικού Τουρισμού.

    Η δαπάνη για την ωρίμανση του έργου χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Τουρισμού με προϋπολογισμό 675.000 ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση του έργου θα προβλεφθεί στο σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για τη νέα Προγραμματική Περίοδο.

    Ο Υπουργός Τουρισμού μετά τη συνάντηση ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Ιωαννίνων για την συνεργασία, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το γεγονός πως η πληρότητα των ξενοδοχείων στην πόλη αγγίζει τον Νοέμβριο το 70%.

    Ο κ. Κικίλιας σημείωσε πως «η καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Ε.Ο.Τ., θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων και της Ηπείρου γενικότερα».

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη