Wednesday, 24 April 2024, 15:10

Αθήνα: 25°C

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

    Προσωπικότητες που ξεχώρισαν σε κάθε τόπο της Ελλάδας μας μιλούν και δίνουν ενδιαφέρουσες απόψεις για πολλά θέματα

    Απόστολος Γκλέτσος: Ο τουρισμός είναι το πιο δυνατό όπλο στη φαρέτρα μας!

    Απόστολος Γκλέτσος: Ο τουρισμός είναι το πιο δυνατό όπλο στη φαρέτρα μας!

    Χρύσας Ξάνθη
    της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη
    Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Απόστολος Γκλέτσος σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη λίγο πριν τις εκλογές στο gnoristetinellada.gr! Έχοντας ως στόχο να ενώσει τους Στερεοελλαδίτες, εκρηκτικός και παθιασμένος με τα κοινά μιλάει για το τουρισμό και τις προτεραιότητες που θα θέσει ως Περιφερειάρχης, τη τοπική αυτοδιοίκηση, την Αριστερά του σήμερα και πολλά άλλα…
    Έχοντας διατελέσει δύο  θητείες ως δήμαρχος Στυλίδας, θέτετε υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές ως Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας. Πώς πήρατε αυτή την απόφαση ενώ λίγους μήνες πριν παραιτηθήκατε από τη δημαρχεία ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη Συμφωνία των Πρεσπών;

    Έχω διατελέσει δύο τετραετίες δημοτικός σύμβουλος και δύο δήμαρχος, άρα έχω δεκαέξι  χρόνια στη τοπική αυτοδιοίκηση. Για τις Πρέσπες παραιτήθηκα διότι  εκτός από ιστορικό-πολιτιστικό είναι και οικονομικό το θέμα. Παραχωρήσαμε ένα brand name Μακεδονία όπου τα ίδια τα ελληνικά προϊόντα, (τα οποία είναι πέντε  χιλιάδες από οικοτεχνία, βιοτεχνία κλπ. ),  θα παράγονται στα Σκόπια με το ίδιο brand name και   κόστος παραγωγής 1 προς 20. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το θέμα είναι καθαρά τεχνοκρατικό και οικονομικό. Τώρα στοχεύουμε να υπηρετήσουμε τους Στερεοελλαδίτες διότι εδώ και δυόμιση χρόνια φτιάξαμε ένα χρηματοοικονομικό εργαλείο στο οποίο είναι μέσα όλοι οι δήμοι και τα επιμελητήρια με iso πανευρωπαϊκό που πάει κατευθείαν στις Βρυξέλλες και δεν περνάει από τη γραφειοκρατία των Αθηνών. Έχουμε διαπιστώσει, λοιπόν,  ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό. Υπάρχουν πολλές αστοχίες και μεγάλη ανεπάρκεια. Προχωράμε μπροστά για τη πρόοδο και την  ευημερία της Στερεάς Ελλάδας.

     Σε περίπτωση εκλογής σας, ποιες είναι οι προτεραιότητές σας για τη Περιφέρεια;

    Τουρισμός…Αυξάνοντας το τουρισμό φτιάχνουμε ένα κύκλωμα εντός της Στερεάς Ελλάδας, συνθέτοντας  ιστορικά, πολιτιστικά και θρησκευτικά στοιχεία έτσι ώστε να μπορέσουμε να «εκπαιδεύσουμε» το τουρίστα και να του δημιουργήσουμε υποσυνείδητα την ανάγκη να κάνει tour από το ένα σημείο στο άλλο. Ο τουρισμός  είναι το πιο δυνατό όπλο στη φαρέτρα μας! Ο τουρισμός είναι αυτός που συμπαρασύρει το πρωτογενή τομέα! Την αγροτιά, τη κτηνοτροφία και την αλιεία. Συνεπώς, κερδίζουμε μεγαλύτερη  κατανάλωση και πολλούς διαφημιστές διότι η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή που γίνεται από στόμα σε στόμα.

     Η Στερεά Ελλάδα ενδείκνυται για όλες τις εναλλακτικές μορφές του τουρισμού. Παρόλα αυτά δεν έχει γίνει ακόμη το επίκεντρο του τουρισμού. Αυτό πως μπορεί να αλλάξει;

    Στη Στερεά Ελλάδα ο τουρισμός ενδείκνυται  12 μήνες το χρόνο. Μπορούμε να έχουμε φερειπείν χιονοδρομικό κέντρο και το καλοκαίρι με ηλιοσυσσωρευτές, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες. Σε διάφορα σημεία είτε είναι στο Καρπενήσι, είτε στο Παρνασσό, είτε στην Εύβοια. Επιπροσθέτως, έχουμε τις ωραιότερες παραλίες στην Εύβοια, όπου το πράσινο φτάνει μέχρι μέσα στο καταγάλανο της θάλασσας. Υπάρχει ακόμα ο ιαματικός και ο θρησκευτικός τουρισμός. Έχουμε τα καλύτερα προϊόντα για να καταναλώσουμε. Οι ξενοδόχοι και οι εστιάτορες γνωρίζουν να παράγουν το καλό προϊόν, ωστόσο εκείνο στο οποίο θα επικεντρωθούμε εμείς είναι το πώς θα το «σερβίρουν». Πως δηλαδή θα πλασάρει ο ένας τον άλλον. Με αυτό τον τρόπο  ο τουρίστας θα  μείνει περισσότερο και θα επισκεφθεί και άλλα μέρη της Περιφέρειας. Την εκπαίδευση αυτού του είδους θα την αναλάβουν ειδικοί επιστήμονες με φυλλάδια και βίντεο, που θα φροντίσει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Τουριστικά  μπορούμε  να διαφημιστούμε  μέσω ίντερνετ με το καλύτερο τρόπο. Όσον αφορά τα προϊόντα βρώσης θα είμαστε σε εκθέσεις. Για τα τουριστικά προϊόντα, το θεωρώ δώρο άδωρο.

    Θα χρησιμοποιήσετε και προγράμματα ΕΣΠΑ;

    Ό,τι μπορούμε να πάρουμε by the book, θα το πάρουμε. Αυτή η καραμέλα όμως με τα ΕΣΠΑ πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι μόνο η Ευρώπη αγορά. Εμείς δεν θα αποταθούμε μόνο εκεί. Δεν είμαστε ευρωπαϊκά εσωστρεφείς. Ανήκουμε στην Ευρώπη και την αγαπάμε. Θέλουμε να μείνουμε στην Ευρώπη αλλά σαν τουριστική αγορά και με πρωτογενή  προϊόντα απευθυνόμαστε σε όλο τον κόσμο. Βέβαια, θα δώσουμε μεγάλο βάρος και στο δευτερογενή τομέα, για να πάρουμε την υπεραξία που χρειάζονται τα προϊόντα μας.

    Ποιες τουριστικές «αδυναμίες» της Στερεάς Ελλάδας, θα θέσετε σε προτεραιότητα;

    Για να έχεις τουρισμό πρέπει να έχεις προσβασιμότητα, δηλαδή να έχεις δρόμο. Έχουμε πει ότι το καλοκαίρι τουλάχιστον οι νταλίκες δεν θα κινούνται από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ. Δεν αναφέρομαι φυσικά στα μικρά οχήματα που μεταφέρουν τα φρέσκα προϊόντα αλλά στα μεγάλα. Μαζί με τους χωροτάκτες, τους συγκοινωνιολόγους και τους μηχανικούς έχουμε λύσει ήδη  ένα 25 τις εκατό του προβλήματος. Αυτό που μένει να δούμε είναι, που απαιτείται να φτιάξουμε καλύτερα τους δρόμους. Υπάρχει επίσης και το θέμα της ασφάλειας. Συγκεκριμένα,  η Θήβα όπου είναι τουριστικό μέρος και διαθέτει  ένα πολύ ωραίο μουσείο στη πόλη  βρίσκεται  υπό τη πολιορκία των Ρομά. Βέβαια, οι Ρομά δεν φταίνε σε κάτι. Όσο γίνονται πιο ισχνές οι αγελάδες αυτοί οι άνθρωποι χάνουν την επαγγελματική τους ιδιότητα και τα προς το ζην τους. Δεν γίνονται πλέον λαϊκές και πανηγύρια τόσο συχνά όπως παλιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσανατολίζονται προς την εγκληματικότητα. Εμείς καλούμαστε τώρα σε διάλογο μαζί τους ούτως ώστε να τους δώσουμε λύσεις να μπορέσουν να πάρουν πίσω ένα μέρος των εισοδημάτων τους. Επίσης, στη συγκέντρωση στη Θήβα είπα ότι θα αποτελούσε ενδιαφέρον ένα πρότυπο τσιγγάνικο χωριό για να μπορεί να δει κάποιος τα ήθη και τα έθιμά τους και να τους βοηθήσουμε και αυτούς να βγουν με αυτό τον τρόπο από το τέλμα. Αυτό μάλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει εναλλακτική πρόταση για τους τουρίστες, οι οποίοι φεύγοντας από την αναπαράσταση των Θερμοπύλων πάνε στο μουσείο της Θήβας.

    Πώς θα συνεργαστείτε με τη τοπική αυτοδιοίκηση για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα;

    Η τοπική αυτοδιοίκηση τα τελευταία χρόνια έχει παράπονο παραγκωνισμού. Κάποιοι χωρίς δόλο είχαν τους δημάρχους στην απέξω. Εμείς θα συνεργαστούμε μαζί τους σε ό,τι μπορούμε ως επισπεύδοντες των αιτημάτων τους  μέσω διαλόγου και συζήτησης  και αν κάτι δεν μπορούμε να το κάνουμε θα το προωθούμε στις Βρυξέλλες ή στην Αθήνα μέσα σε νόμιμα πλαίσια έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε τουλάχιστον την επόμενη ημέρα.
    gkletsos-perifereia-sterea.jpg
     Γνωρίζουμε ότι μεγαλώσατε με αριστερές ιδεολογίες. Πώς θα χαρακτηρίζατε την Αριστερά του σήμερα;

    Υπάρχει η Αριστερά της θεωρίας και η κυβερνητική αριστερά, όπως υπάρχει η λαϊκή Δεξιά και η κυβερνητική. Εγώ επειδή πέρασα από θέση ευθύνης και κατάλαβα πολλά πράγματα, η θεωρία απέχει από τη πράξη έτη φωτός. Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Δεν πιστεύω σε Αριστερά και Δεξιά. Οι άνθρωποι που έχουν χρίσματα αναιρούν την αυτοδιοίκηση. Γι αυτό εμείς μέσα από ένα συνετό και αέναο διάλογο θα παίρνουμε τα αιτήματα της αυτοδιοίκησης και θα υλοποιούμε ο,τι μπορούμε.

    Στο προεκλογικό σποτ της κ. Δούρου βλέπουμε το καμένο Μάτι με τους 102 νεκρούς. Συμφωνείτε με αυτή  την επικοινωνιακή πολιτική; Το να προτάσεις δηλαδή κάτι στο οποίο είσαι υπόλογος;

    Αυτή τη στιγμή αν κάνω την οποιαδήποτε κριτική, θεωρώ ότι είναι αντιδεοντολογικό. Λόγω χρονικής στιγμής. Αν με ρωτούσατε οχτώ μήνες πριν τις εκλογές ή μετά τις εκλογές, θα σας απαντούσα. Αυτή τη στιγμή είναι αντιδεοντολογικό οποιοδήποτε σχόλιο.

    Στις δημοσκοπήσεις έχετε το προβάδισμα για τη Περιφέρεια. Σε ποια σημεία του έργου σας οφείλεται αυτό;

    Καταρχάς, να σας πω ότι δεν πιστεύω στις δημοσκοπήσεις. Πιστεύω σε αυτό που βλέπω καθημερινά περπατώντας όλη τη Στερεά εδώ και δυόμιση χρόνια. Δεν ξέρω αν πρόκειται μόνο για έργο ή για οικειότητα του συμπαίκτη. Εγώ σε όλα τα κοινωνικά θέματα ήμουνα παρών. Ψυχή τε και σώματι. Όπως έγινε με τα διόδια που φτιάξαμε το δρόμο ή με τους αγρότες που ήμασταν ένα μήνα στους δρόμους με τα τρακτέρ. Βλέπω λοιπόν σε όποιο μέρος και αν πάω ότι με τους ανθρώπους έχω μία οικειότητα του συμπαίκτη που παίζουμε στην ίδια ομάδα. Νομίζω ότι αυτό μου δίνει κάποιο προβάδισμα. Η κάλπη βέβαια είναι κάλπη!

    Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι σταθμοί στη πολιτική σας καριέρα;

    Όταν εξελέγην για πρώτη  φορά δήμαρχος, τη δεύτερη Κυριακή  με ένα ποσοστό 54,5 τις εκατό για τρεισήμισι χρόνια. Μία σύντομη θητεία όπου έπρεπε να διορθώσουμε πάρα πολλά. Επίσης,  είχαμε το εξής δύσκολο. Είχαμε τρεις δήμους σε έναν. Παρόλα αυτά η ομάδα κατάφερε στις επόμενες εκλογές να εκλεγούμε από τη πρώτη Κυριακή με 68 τις εκατό. Αυτό εμένα μου έδωσε κουράγιο και μου είπε ότι σε επιλέγουνε άνθρωποι που αξίζουν και αυτό είναι το μυστικό για να ανέβουμε επίπεδο.

    Σε περίπτωση μη εκλογή σας, θα εγκαταλείψετε τη πολιτική;

    Σε περίπτωση μη εκλογής θα διαχειριστώ το πόνο με σοφία και θα το δω ως αναγκαίο μάθημα. Θα προσπαθήσω να ανταπεξέρθω σωστά εκεί που θα με εντάξει η ψήφος του λαού. Είτε είμαι πρώτος είτε ουραγός, πρέπει να το διαχειριστώ με σοφία.

    Έχετε δηλώσει ότι η αμοιβή σας από τη τελευταία δουλειά, το «Τατουάζ», διατίθεται σε ιδρύματα. Θα ισχύσει το ίδιο και για το καινούριο σήριαλ που θα πρωταγωνιστήσετε, το «8 λέξεις»;

    Θα ισχύσει το ίδιο με τη διαφορά ότι δεν θα δίνονται όλα τα χρήματα σε ιδρύματα. Κάποια θα τα κάνω μισθούς διότι έχω ανάγκη από περισσότερους συμβούλους. Υπάρχουν πολλοί άξιοι άνθρωποι στη περιφέρεια αλλά εμένα το ωράριο 07-15 δεν με βολεύει. Χρειάζομαι και άλλους διαφόρων ειδικοτήτων που θα μπορώ να τους χρησιμοποιώ ανά πάσα στιγμή.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη