Thursday, 28 March 2024, 13:22

Αθήνα: 22°C

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

    Προσωπικότητες που ξεχώρισαν σε κάθε τόπο της Ελλάδας μας μιλούν και δίνουν ενδιαφέρουσες απόψεις για πολλά θέματα

    Μαρία Στρατή: Δεν υπάρχει όριο στο όραμα και την εξέλιξη!

    Μαρία Στρατή: Δεν υπάρχει όριο στο όραμα και την εξέλιξη!

    Χρύσας Ξάνθη
    της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη
    Η Γενική Διευθύντρια του εμβληματικού ξενοδοχείου Poseidonion Σπετσών, Μαρία Στρατή, μιλάει αποκλειστικά στο «γνωρίστε την ελλάδα» για τη βράβευσή του και τις Σπετσες.
     Οι Σπέτσες είναι ένα κοσμοπολίτικο νησί. Πόσο έχει συμβάλει σε αυτό κατά τη γνώμη σας το Poseidonion Grand Hotel;

    Το Poseidonion «γεννήθηκε» από το όραμα του Σωτήριου Ανάργυρου, τον ευεργέτη του νησιού και πολυταξιδεμένου επιχειρηματία ο οποίος αφού είχε ζήσει σε διάφορα μέρη του κόσμου, αποφάσισε να βάλει τις Σπέτσες στον χάρτη της εγχώριας και διεθνούς ελίτ δημιουργώντας αυτό το ξενοδοχείο στα πρότυπα των ξενοδοχείων της Γαλλικής Ριβιέρας. Όχι μόνο αυτό έγινε πραγματικότητα, αλλά ακόμα και 103 χρόνια μετά, οι Σπέτσες παραμένουν ένας προορισμός με άρωμα κοσμοπολιτισμού και επίκεντρο το ξενοδοχείο.

    Θα μπορούσε το Poseidonion Grand Hotel να αποτελέσει από μόνο του έναν τουριστικό προορισμό;

    Ένα από τα πιο ισχυρά στοιχεία αυτού του ξενοδοχείου είναι η επιβλητική αρχιτεκτονική του και η αισθητική του που παραπέμπει στην  Belle Époque. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλει και η μοναδική τοποθεσία του πάνω στη θάλασσα με τους φοίνικες περιμετρικά που πραγματικά αισθάνεσαι ότι είναι σαν να βρίσκεσαι στην Γαλλική Ριβιέρα.

    Από τη μία, θεωρώ πως φέρει τόσο ισχυρή ενέργεια και ιστορία που δημιουργεί από μόνο του ένα μύθο. Από την άλλη, ταυτίζεται τόσο αρμονικά με το νησί των Σπετσών, τα αρώματά του, την ιστορία του, την ομορφιά της φύσης του που δένει ιδανικά μαζί του, όντας φτιαγμένο για να βρίσκεται ακριβώς εκεί.
    Poseidonion - Μαρία Στρατή
    Το εστιατόριο Οn the Verandah, βραβεύτηκε διπλά με Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας και  το Βραβείο Νέου Ταλαντούχου Σεφ για τον σεφ του εστιατορίου Σταμάτη Μαρμαρινό στην τελετή απονομής των Χρυσών Σκούφων του περιοδικού Αθηνοράματος. Πιστεύετε ότι σε αυτό βοήθησε και το γεγονός ότι το ξενοδοχείο, έχει το δικό του Μποστάνι;

    Το γεγονός ότι έχουμε το δικό μας μποστάνι και τα δικά μας βιολογικά προϊόντα σίγουρα εξυψώνει την ποιότητα της πρώτης ύλης. Αυτό όμως δεν αποτελεί την βάση αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά, όχι μόνο στο ταλέντο του ίδιου του Σεφ αλλά και στην συνολική προσπάθεια που έγινε για να οδηγηθούμε στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

    Μία βράβευση είναι απόρροια πολλών διαφορετικών παραγόντων που συνεργούν, ξεκινώντας με πυρήνα την δημιουργικότητα των πιάτων και των γεύσεων φτάνοντας μέχρι την εξυπηρέτηση και την παραμικρή λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά, στην οποία ανήκει φυσικά και η προέλευση της πρώτης ύλης.

    Είστε μία πολλή όμορφη και επιτυχημένη γυναίκα. Σε έναν δύσκολο χώρο, όπως είναι ο ξενοδοχειακός κλάδος, ποιά είναι τα προσόντα για να πάρει μία γυναίκα μία θέση «κλειδί»;

    Δεν νομίζω ότι είναι 1, 2, 3. Αυτό που μπορώ να πω το οποίο σχετίζεται με την δική μου εμπειρία είναι ότι όποιος αγαπάει πολύ την δουλειά του και είναι αφοσιωμένος σε αυτήν μπορεί να φτάσει σε οποιαδήποτε θέση, όπως σε αυτήν της διεύθυνσης. 

    Σαφώς έχει να κάνει η καλή γνώση πάνω στο αντικείμενο που έρχεται και μέσω της εμπειρίας, αλλά θεωρώ πως πρώτιστα έχει να κάνει με το πόσο έχει αποφασίσει ο καθένας να δουλέψει σκληρά και να εξελιχθεί πάνω στο αντικείμενο που έχει επιλέξει.

    Στο παρελθόν εργαστήκατε ως υπεύθυνη δημόσιων σχέσεων στο King George Palace και στη συνέχεια αναλάβατε τη γενική διεύθυνση πεντάστερων μπουτίκ ξενοδοχείων. Με ποια κριτήρια επιλέγετε το προσωπικό, δεδομένου ότι γνωρίζετε καλά τη «σωστή» επικοινωνία με τον πελάτη; 

    Το ζήτημα του ανθρώπινου δυναμικού είναι τεράστιο, πόσο μάλλον σε ένα ξενοδοχείο όπως το Ποσειδώνιο. Το έχω αναφέρει επανειλημμένα ότι η φιλοσοφία μου βασίζεται στο ομαδικό πνεύμα και γι’ αυτό φροντίζω να επιλέγω ανθρώπους που μπορούν να λειτουργήσουν σωστά μέσα σε μια ομάδα.

    Φυσικά υπάρχουν κάποια βασικά κριτήρια όπως η ευγένεια και η εργατικότητα που λαμβάνω σοβαρά υπόψη, θεωρώ όμως πως όταν ένα νέο μέλος αφομοιωθεί σωστά σε μια ομάδα και ενστερνιστεί μια φιλοσοφία για έναν κοινό στόχο τότε γίνεται μέρος της ίδιας της προσπάθειας. Αυτό μετέπειτα βοηθά τον καθένα και ατομικά σε ότι αφορά την προσωπική του/της εξέλιξη αλλά και στον συλλογικό στόχο. Εδώ, θέτουμε τον πήχη πολύ ψηλά επομένως όσοι θέλουν και οι ίδιοι να εξελιχθούν βοηθούν στο να χτιστεί μια πολύ δυνατή ομάδα.

    Ποιό είναι το όραμά σας για το ξενοδοχείο;

    Στον τρίτο χρόνο μου σε αυτό το ξενοδοχείο, βλέπω πολλούς από τους στόχους που είχαμε θέσει από την αρχή να γίνονται πραγματικότητα. Μερικά από τα παραδείγματα είναι η επιβεβαίωση των προσπαθειών μας στη γαστρονομία μέσω των διακρίσεων που έχουμε λάβει, η βελτίωση σε πολύ μεγάλο βαθμό της εξυπηρέτησης των επισκεπτών μας και της εμπειρία τους συνολικά.

    Μεγάλο στοίχημα που κερδίζουμε κάθε χρόνο στο Ποσειδώνιο είναι η σταδιακή δυναμική αύξηση της πληρότητας του, η επιμήκυνση της σεζόν ουσιαστικά και όχι μόνο μέσα από θεματικά events στην αρχή και στο τέλος της σεζόν και η μεγάλη προβολή που έχουμε ξεκινήσει να αποκτούμε στο εξωτερικό. Δεν πιστεύω πως υπάρχει όριο στο όραμα και την εξέλιξη, πιστεύω στην πράξη και όσο βλέπω τους στόχους να γίνονται πράξη τότε θα θέτω ακόμα περισσότερους για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση.

    Τέλος, για ποιούς λόγους να επισκεφθεί κάποιος τις Σπέτσες;

    Για την πανέμορφη φύση τους που κερδίζει τον επισκέπτη από την πρώτη στιγμή, τις παραλίες, τα κρυστάλλινα νερά, την αρχιτεκτονική και την ιστορία. Για το εξαίσιο φαγητό, την ατμόσφαιρα και τον κοσμοπολιτισμό του.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη